Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1000 takich materiałów
    S14 –
    29 grudnia 2016, 17:09 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Teraz już każdy będzie wiedział o co chodzi –
    22 sierpnia 2013, 20:12 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Alfa Romeo – Alfa Romeo mało kto wie  że to jedna z nielicznych marek której silniki były projektowane przez Inżynierów z Ferrari przykładem jest silnik V6 Busso mimo że konstrukcja sięga lat 80 to w 2002 roku gdy wyszedł model 156 GTA silniki te biły na głowę konkurencje w niezawodności i w stosunku mocy co do pojemności, ale to nie wszystko, dzięki tej marce zawdzięczamy przeróżne zastosowania technologiczne których używamy do dziś, jednym z takich rozwiązań są np: zmienne fazy rozrządu.  Pierwszą firmą stosującą układ zmiennych faz rozrządu była właśnie Alfa Romeo, której konstruktorzy jako pierwsi już w w 1981 r. zastosowali taki układ w dwulitrowej wersji silnika modelu Spider 2.0 Veloce. Drugie rozwiązanie Alfy to jest system wtrysku common rail, Alfa Romeo jako pierwsza marka na świecie zastosowała ten system wtrysku który jest używany do dziś przez niemal wszystkie marki świata, a Diesle JTD  są jednymi z lepszych silników diesla świata jak nie najlepsze, Alfa Romeo także jako pierwsza marka świata rozpoczęła produkcje seryjną aut ze skrzynią typu "tiptronic" w Alfie nosiła ona nazwę selespeed,  tak wiem Porsche stosowało ją wcześniej, ale nie na skale seryjnej produkcji. Tym motokillerem nie chcę pokazać ani nikomu udowadniać, że Alfa Romeo to są dobre samochody, bo kto miał Alfę, ten wie, ten motokiller tylko ma pokazać że tak naprawdę wiele nowatorskich rozwiązań należy właśnie do Alfy. Mimo stereotypów że to VW zrobił najwięcej, to jednak Alfa Romeo można nazwać prawdziwym pionierem w tej dziedzinie.
    Alfa Romeo mało kto wie że to jedna z nielicznych marek której silniki były projektowane przez Inżynierów z Ferrari przykładem jest silnik V6 Busso mimo że konstrukcja sięga lat 80 to w 2002 roku gdy wyszedł model 156 GTA silniki te biły na głowę konkurencje w niezawodności i w stosunku mocy co do pojemności, ale to nie wszystko, dzięki tej marce zawdzięczamy przeróżne zastosowania technologiczne których używamy do dziś, jednym z takich rozwiązań są np: zmienne fazy rozrządu. Pierwszą firmą stosującą układ zmiennych faz rozrządu była właśnie Alfa Romeo, której konstruktorzy jako pierwsi już w w 1981 r. zastosowali taki układ w dwulitrowej wersji silnika modelu Spider 2.0 Veloce. Drugie rozwiązanie Alfy to jest system wtrysku common rail, Alfa Romeo jako pierwsza marka na świecie zastosowała ten system wtrysku który jest używany do dziś przez niemal wszystkie marki świata, a Diesle JTD są jednymi z lepszych silników diesla świata jak nie najlepsze, Alfa Romeo także jako pierwsza marka świata rozpoczęła produkcje seryjną aut ze skrzynią typu "tiptronic" w Alfie nosiła ona nazwę selespeed, tak wiem Porsche stosowało ją wcześniej, ale nie na skale seryjnej produkcji. Tym motokillerem nie chcę pokazać ani nikomu udowadniać, że Alfa Romeo to są dobre samochody, bo kto miał Alfę, ten wie, ten motokiller tylko ma pokazać że tak naprawdę wiele nowatorskich rozwiązań należy właśnie do Alfy. Mimo stereotypów że to VW zrobił najwięcej, to jednak Alfa Romeo można nazwać prawdziwym pionierem w tej dziedzinie.
    22 sierpnia 2013, 12:19 przez Menline (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Legenda – Wyprodukowano już ponad 820 tysięcy egzemplarzy Porsche 911
    Wyprodukowano już ponad 820 tysięcy egzemplarzy Porsche 911
    22 sierpnia 2013, 19:26 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 1900 – Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    Zaprojektowana w 1950 roku jako następca modelu 6C 2500 – nazwa serii ’6C’ wzięła się od 6-cylindrowych silników. Nasza 1900 taka nie była – zaprezentowany na Paris Motor Show w tym samym roku samochód już od początku miał być pojazdem osobowym średniej klasy. W 3 wersjach nadwoziowych nie aspirował do sportowych sukcesów, w odróżnieniu do poprzedników. Jednak trochę pazura w nim było. Trzy wersje nadwoziowe: sedan, coupe i cabrio (spider), a do tego cztery silniki: od 80 do 115 KM potrafiły nieźle rozpędzić Alfę, mimo że miały tylko cztery cylindry ułożone w rzędzie. Moc na tylną oś przenosiła czterobiegowa skrzynia. Standardowo, gdyż w wersji ‘Super Sprint’ występowała skrzynia pięciobiegowa. Takie zestawienie pozwalało na rozpędzenie topowej wersji ’1900′ do 180 km/h. Na przestrzeni lat powstało wiele różnych wersji różniących się od siebie.
    Berlina, 1900 Sprint, 1900 Super, 1900 TI Super – czyli Super Sprint, wersja topowa. To nie koniec. Wpływ na bryłę samochodu mieli tacy mistrzowie jak Zagato, Pinifarina, Ghia czy Bertone.
    22 sierpnia 2013, 14:59 przez xDEMON93x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dbajmy o klasyki. – więcej ich już nie przybędzie
    Więcej ich już nie przybędzie
    21 sierpnia 2013, 2:31 przez Fiszu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój Simson – Powstał z niczego
Będę go robił na Prawdziwego 
Enduro
PS. Podgiętego stelaża już dawno nie ma
    Powstał z niczego
    Będę go robił na Prawdziwego
    Enduro
    PS. Podgiętego stelaża już dawno nie ma
    21 sierpnia 2013, 10:42 przez ~Kudyseek | Do ulubionych | Skomentuj (1)