Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 78 takich materiałów
    Delka turbo – Swap hamulcow z UFO do Delki.
    Swap hamulcow z UFO do Delki.
    26 sierpnia 2014, 19:37 przez sudomier (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    McLaren P1 GTR jest jeszcze mocniejszy, ma 986 KM! – Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    Pod maską znalazły się te same silniki, co w klasycznym P1, które jednak poddano modyfikacjom. Dzięki temu auto generuje o 83 KM więcej, czyli łącznie aż 986 KM. Poprawiono także aerodynamikę, która jest teraz lepiej dostosowana do jazdy po torze. Zwiększył się także rozstaw przednich kół o 80 mm i zmodyfikowano splitter. Poprawiono też chłodzenie silnika oraz skuteczność hamulców, którym już wcześniej niczego nie brakowało. Auto mogło wyhamować z 300 km/h do zera w czasie zaledwie 6,2 sekundy (246 metrów), a teraz ma być jeszcze lepiej. Wersja GTR jest także niżej zawieszona i pozbawiono ją regulacji wysokości dostępnej standardowej wersji P1. Inne są także 19-calowe felgi na których znalazły się opony typu slick przystosowane do jazdy po torze.
    17 czerwca 2014, 23:39 przez Dariush (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwsze auto. – Pierwsze auto, tylko na takie bylo mnie stac. Moja przygoda skonczyla sie skromnym plomieniem przy okolo 40km/h, brakiem wspomagania oraz chwilowo hamulcow, dymem i interwencja strazy pozarnej. Statystycznie my mlodzi powodujemy wiekszosc wypadkow. Wsrod kierowcow mlodych, ktorzy powoduja wypadki nie zawsze sa ci, ktorzy "szaleja" autem. Tutaj wszystko dobrze sie skonczylo, a gdyby tak zapalilo sie przy 100 km/h? Mlodych kierowcow przewaznie nie stac na auto nowsze, czesci na wymiane, pomijajac koszty ubezpieczenia. W moim przypadku 1400zl. Polska.
(Brak polskich znakow to wina laptopa bez polskiego jezyka)
    Pierwsze auto, tylko na takie bylo mnie stac. Moja przygoda skonczyla sie skromnym plomieniem przy okolo 40km/h, brakiem wspomagania oraz chwilowo hamulcow, dymem i interwencja strazy pozarnej. Statystycznie my mlodzi powodujemy wiekszosc wypadkow. Wsrod kierowcow mlodych, ktorzy powoduja wypadki nie zawsze sa ci, ktorzy "szaleja" autem. Tutaj wszystko dobrze sie skonczylo, a gdyby tak zapalilo sie przy 100 km/h? Mlodych kierowcow przewaznie nie stac na auto nowsze, czesci na wymiane, pomijajac koszty ubezpieczenia. W moim przypadku 1400zl. Polska.
    (Brak polskich znakow to wina laptopa bez polskiego jezyka)
    15 czerwca 2014, 22:36 przez Pepil92 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Źródło:

    Wlasne

    Nietypowy problem z 500-konnym Chevroletem Camaro Z28. – W pewnym momencie testów nowego Camaro Z28 z 7-litrowym V8 pod maską wykryto dziwne wibracje w okolicach kół. 

Okazuje się, że przyczyną była ogromna moc silnika i duża skuteczność hamulców z którymi nie poradziły sobie bardzo szerokie opony 305 mm. Jednak nie poradziły sobie w zupełnie inny sposób przychodzi wam do głowy. Opony  tak dobrze trzymały się drogi, że podczas przejazdów na torze obracały się… wokół felgi – o całe 360 stopni.
    W pewnym momencie testów nowego Camaro Z28 z 7-litrowym V8 pod maską wykryto dziwne wibracje w okolicach kół.

    Okazuje się, że przyczyną była ogromna moc silnika i duża skuteczność hamulców z którymi nie poradziły sobie bardzo szerokie opony 305 mm. Jednak nie poradziły sobie w zupełnie inny sposób przychodzi wam do głowy. Opony tak dobrze trzymały się drogi, że podczas przejazdów na torze obracały się… wokół felgi – o całe 360 stopni.
    Maserati Alfieri – Prototym zbudowany na stulecie marki, nazwany od imienia najważniejszego z założycieli Maserati, jednego z sześciu braci Maserati. Całość pokrywa lakier w kolorze Steel Flair z detalami takimi jak zaciski hamulców, końcówki wydechów i wloty powietrza w kolorze Maserati Blue, w tym kolorze także jest umieszczony odręczny podpis Alfieriego w miejscu tablicy rejestracyjnej. Podpis podobno jest wzorowany na archiwalnych dokumentach firmy Maserati. Zbudowany na skróconym podwoziu GranTurismo MC Stradale, wyposażony w silnik 4,7 litra v8 o mocy 460KM a także sześciostopniową skrzynię MC Shift. Podobno wystarczy decyzja sefa firmy Maserati, aby rozpocząć przygotowania do produkcji seryjnej.
    Prototym zbudowany na stulecie marki, nazwany od imienia najważniejszego z założycieli Maserati, jednego z sześciu braci Maserati. Całość pokrywa lakier w kolorze Steel Flair z detalami takimi jak zaciski hamulców, końcówki wydechów i wloty powietrza w kolorze Maserati Blue, w tym kolorze także jest umieszczony odręczny podpis Alfieriego w miejscu tablicy rejestracyjnej. Podpis podobno jest wzorowany na archiwalnych dokumentach firmy Maserati. Zbudowany na skróconym podwoziu GranTurismo MC Stradale, wyposażony w silnik 4,7 litra v8 o mocy 460KM a także sześciostopniową skrzynię MC Shift. Podobno wystarczy decyzja sefa firmy Maserati, aby rozpocząć przygotowania do produkcji seryjnej.
    10 kwietnia 2014, 23:01 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pierwszy samochód i zmiany #2 – Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    Co zobaczyłem po odkręceniu bębnów przeszło moje oczekiwanie, hamulce tylne można było tylko po ziemi zbierać, pęknięty bęben z drugiej strony jak widać na zdjęciu wcięcie konkretne w bębnie, okładzina ze szczęk posypała się przy dotknięciu. Żaden z tłoczków nie działał jedynie połowa tego z którego był wyciek. Łożyska po prostu powypadały przy wyjmowaniu bębnów, nasmarowane były bardzo grubą warstwą smaru dla niepoznaki. I tu kieruje słowa dla mechaników i właścicieli starszych aut. To że Pan Panie mechaniku zrobi w balona klienta i naliczy mu za wymianę hamulców a tylko nasmaruje mu smarem żeby nic nie tarło to ja życzę powodzenia jak dzięki Panu ktoś straci życie, bo Pan widział wzią pieniądze i nic nie zrobił. Właścicielu dbaj o takie sprawy bo to właśnie one mogą Tobie uratować życie, na takich rzeczach nie wolno oszczędzać!! Z pozdrowieniami Piotrek właściciel matiza.
    24 marca 2014, 19:39 przez NirrloX (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Film race produkcji indyjskiej. Wybuchające Supry bez silnika i baku, quady z dziećmi na środku pustkowia i wozy bez hamulców i ręcznego ale wchodzące w zakręt na ręcznym oraz przyspieszony film dla polepszenia prędkości pojazdów. Typowy film z bollywood.
    1 lutego 2014, 20:15 przez mucharadzdza (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nowy Ford Mustang (2015) – w końcu oficjalnie – Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
• 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
• 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
• 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy. 

Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule
    Nowy Ford Mustang to jeden z najbardziej wyczekiwanych samochodów tego roku. Po masie teaserów, spekulacji i przecieków dziś Ford oficjalnie przedstawił nową generację kultowego Mustanga.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami stylistyka auta nawiązuje do konceptu Evos z 2011 roku. Amerykanie zdecydowali się na połączenie klasycznych cech Mustanga z futurystycznym Evosem. Pojazd wyróżnia się charakterystyczną bryłą nadwozia odwołującą się do klasycznego fastbacka i zadziornym pasem przednim z nowoczesnymi reflektorami. Na masce są ciekawe przetłoczenia i otwory wentylacyjne, a z tyłu tradycyjne pionowe światła w nieco unowocześnionej formie.

    Klienci będą mogli wybierać spośród różnych wzorów felg aluminiowych w rozmiarze od 18 do 20 cali. Nowa generacja jest o 5 mm krótsza, o 38 mm szersza i o 35 mm niższa od obecnego modelu. Rozstaw osi pozostał bez zmian i wynosi 107,1 cala, a więc 2720 mm.

    We wnętrzu bez większych zmian w stosunku do obecnej generacji. Oczywiście zestaw zegarów oraz konsolę centralną odświeżono, jednak wciąż z łatwością można poznać, że to amerykański samochód. Na konsoli centralnej króluje kolorowy wyświetlacz, pod którym znajduje się sporo przycisków. Klienci będą mieli do dyspozycji miedzy innymi następujące systemy: Intelligent Access, SYNC, MyFord Touch, Track Apps, MyColor oraz system audio Shaker Pro.

    Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami pod maskę trafią następujące jednostki benzynowe:
    • 3,7-litrowy silnik w układzie V6 generujący co najmniej 304 KM i i 365 Nm momentu obrotowego;
    • 2,3-litrowy, 4-cylindrowy, turbodoładowany silnik EcoBoost generujący ponad 309 KM i 406 Nm momentu obrotowego;
    • 5,0-litrowy silnik w układzie V8 generujący ponad 425 KM i 528 Nm momentu obrotowego.

    Niestety, Ford nie ujawnił jeszcze dokładnej mocy poszczególnych silników ani ich osiągów. Wiemy jednak, że napęd na tylną oś będzie przekazywany za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej lub 6-stopniowej przekładni automatycznej z łopatkami przy kierownicy.

    Inżynierowie zdecydowali się na kolumny MacPhersona z przodu, a największą zmianą jest niezależne zawieszenie z tyłu. Klienci będą mieli również do wyboru 3 zestawy hamulców, a w najmocniejszej wersji za felgami znajdą się 15-calowe tarcze hamulcowe z 6-tłoczkowymi zaciskami.

    Ford zaprezentował również wersję z otwartym nadwoziem, która została wyposażona w wielowarstwowy, materiałowy dach.

    Nowa generacja Mustanga trafi do amerykańskich salonów w drugiej połowie roku 2014. Będzie ona dostępna globalnie. W Europie i na innych kontynentach ma się pojawić w roku 2015.

    Podobało się? komentujcie i głosujcie, a bd więcej. Pozdrawiam motokilerów ~AwesomeMuscule