Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    Gp F1 2013 Spa Belgia – Patryk Szczerbinski w Porsche Cup na Magicznym torze Spa.
    Patryk Szczerbinski w Porsche Cup na Magicznym torze Spa.
    24 grudnia 2014, 0:42 przez Jachyr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Jestem 125 – Ferrari 125 S.
Pierwsze Ferrari zrealizowane w Maranello. Z tej racji Enzo Ferrari zdecydował że ten model musiał mieć  "widlastą dwunastkę" pod maską. Ten silnik, jedyny taki w wyścigach tamtych lat, pozwolił na natychmiastowy sukces w wielu kategoriach.
Był też ostatnim pojazdem z starym kolorem "rosso corsa Alfa Romeo", późniejsze samochody miały odcień "rosso corsa FIAT". Samochód na zdjęciach jest rekonstrukcją egzemplarza który wygrał pierwszy wyścig dla Ferrari. GP  Rzymu 25 maja 1947 roku. 

Silnik: V12, 1496cc, 100 KM
V max: 170 km/h
    Ferrari 125 S.
    Pierwsze Ferrari zrealizowane w Maranello. Z tej racji Enzo Ferrari zdecydował że ten model musiał mieć "widlastą dwunastkę" pod maską. Ten silnik, jedyny taki w wyścigach tamtych lat, pozwolił na natychmiastowy sukces w wielu kategoriach.
    Był też ostatnim pojazdem z starym kolorem "rosso corsa Alfa Romeo", późniejsze samochody miały odcień "rosso corsa FIAT". Samochód na zdjęciach jest rekonstrukcją egzemplarza który wygrał pierwszy wyścig dla Ferrari. GP Rzymu 25 maja 1947 roku.

    Silnik: V12, 1496cc, 100 KM
    V max: 170 km/h
    13 grudnia 2014, 16:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    1955 Maserati 300S – Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności,  mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący  z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności, mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    13 grudnia 2014, 16:43 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    30 listopada 2014, 22:36 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dobra zabawa w deszczu na Silverstone: kierowcy Williamsa jeździli modelem FW08C Cosworth V8, którym Keke Rosberg wygrał GP Monako 1983, oraz FW18 Renault V10, którym Jacques Villeneuve zwyciężał trzykrotnie w sezonie 1996.
    28 listopada 2014, 19:59 przez afee (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    SokolimOkiem

    Drift Master GP Karpacz 2014.
    30 października 2014, 21:44 przez SwiezyWZL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Najpoważniejszy wypadek w F1 od czasów Senny – Podczas GP Japonii na torze Suzuka, podczas deszczowego wyścigu Jules Bianchi uderzył w dźwig ściągający rozbity bolid Sutila.
    Podczas GP Japonii na torze Suzuka, podczas deszczowego wyścigu Jules Bianchi uderzył w dźwig ściągający rozbity bolid Sutila.
    7 października 2014, 13:37 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)