Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 11 takich materiałów
    288 GTO Evoluzione –
    1 marca 2018, 20:57 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Muzeum Enzo Ferrari –
    28 marca 2015, 16:56 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Ferrari Enzo –
    28 marca 2015, 17:02 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Alfa Romeo 8C Spider Corsa 1932 – Znana też jako " Tipo Mille Miglia" po wygranej w 1932 roku, w barwach Ferrari wygrał też w latach 1933 i '34. 
W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari. 

Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
    Znana też jako " Tipo Mille Miglia" po wygranej w 1932 roku, w barwach Ferrari wygrał też w latach 1933 i '34.
    W takim modelu, tyle że z '31, Enzo Ferrari rozstrzygnął ostatni wyścig w jego karierze: Il Giro delle Tre Province ( okrążenie trzech województw) 9 sierpnia 1931 roku, ukończył wyścig na drugim miejscu, za Tazio Nuvolari.

    Silnik R8 o pojemności 2336cm³ generował 165 KM, co pozwalało ośiągnąć 195 km/h
    28 lutego 2015, 16:22 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Jestem 125 – Ferrari 125 S.
Pierwsze Ferrari zrealizowane w Maranello. Z tej racji Enzo Ferrari zdecydował że ten model musiał mieć  "widlastą dwunastkę" pod maską. Ten silnik, jedyny taki w wyścigach tamtych lat, pozwolił na natychmiastowy sukces w wielu kategoriach.
Był też ostatnim pojazdem z starym kolorem "rosso corsa Alfa Romeo", późniejsze samochody miały odcień "rosso corsa FIAT". Samochód na zdjęciach jest rekonstrukcją egzemplarza który wygrał pierwszy wyścig dla Ferrari. GP  Rzymu 25 maja 1947 roku. 

Silnik: V12, 1496cc, 100 KM
V max: 170 km/h
    Ferrari 125 S.
    Pierwsze Ferrari zrealizowane w Maranello. Z tej racji Enzo Ferrari zdecydował że ten model musiał mieć "widlastą dwunastkę" pod maską. Ten silnik, jedyny taki w wyścigach tamtych lat, pozwolił na natychmiastowy sukces w wielu kategoriach.
    Był też ostatnim pojazdem z starym kolorem "rosso corsa Alfa Romeo", późniejsze samochody miały odcień "rosso corsa FIAT". Samochód na zdjęciach jest rekonstrukcją egzemplarza który wygrał pierwszy wyścig dla Ferrari. GP Rzymu 25 maja 1947 roku.

    Silnik: V12, 1496cc, 100 KM
    V max: 170 km/h
    13 grudnia 2014, 16:48 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    1955 Maserati 300S – Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności,  mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący  z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    Pierwszy samochód wyścigowy o dużej pojemności, mowa o 3 l rzędowej szóstce, pochodzący z bolidu 250F. Wzrost mocy nie jest za duży (245KM z poprzednich 240), ale dzięki temu jednostka była bardziej żywotna. Egzemplarz na zdjęciach pochodzi z 1955 roku. Rok, w który nie był najlepszy dla tego modelu: przez problemy mechaniczne odniósł zwycięztwo tylko w GP Wenezueli, z Juan Manuel Fangio za kierownicą. Za to rok później 300S został wicemistrzem świata. W 1957 roku, po wypadku na Mille MIglia (który położył kres wyscigom drogowym w Europie) pozostałe 300S zostały sprzedane do USA, gdzie odnosił kolenje sukcesy.
    13 grudnia 2014, 16:43 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne

    Maserati MC12 Corsa –
    29 listopada 2014, 16:41 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    1965 Maserati Quattroporte – Maserati 3500GT ( http://motokiller.pl/210659/Maserati-3500GT-Touring )  odniósł wielki sukces, a takim modelom trudno znaleźć następce. 
W 1963 roku została podjęta decyzja zaprezentowania na salonie w Turynie dwa modele o innych obliczach: Quattroporte i 2 miejscowa Berlinetta ( później nazwana "Mistral"). Ów czas Quattroporte stał się najszybszą limuzyną na świecie. Mimo, że kosztował 6.230.000 lirów (tyle co 13 Fiatów 500) był posiadany przez wielu ważnych osób na całym świecie, od głów państw po aktorów i prywatnych kolekcjonerów. Od pierwszej generacji Quattroporte stanowi jeden z najważniejszych modeli marki z trójzębem na masce.
Pierwszym właścicielem egzemplarza na zdjęciach był Marcello Mastroianni.

Silnik: V8 DOHC, 4.2l 
Moc 260 KM
Prędkość max. 230 km/h
    Maserati 3500GT ( http://motokiller.pl/210659/Maserati-3500GT-Touring ) odniósł wielki sukces, a takim modelom trudno znaleźć następce.
    W 1963 roku została podjęta decyzja zaprezentowania na salonie w Turynie dwa modele o innych obliczach: Quattroporte i 2 miejscowa Berlinetta ( później nazwana "Mistral"). Ów czas Quattroporte stał się najszybszą limuzyną na świecie. Mimo, że kosztował 6.230.000 lirów (tyle co 13 Fiatów 500) był posiadany przez wielu ważnych osób na całym świecie, od głów państw po aktorów i prywatnych kolekcjonerów. Od pierwszej generacji Quattroporte stanowi jeden z najważniejszych modeli marki z trójzębem na masce.
    Pierwszym właścicielem egzemplarza na zdjęciach był Marcello Mastroianni.

    Silnik: V8 DOHC, 4.2l
    Moc 260 KM
    Prędkość max. 230 km/h
    29 listopada 2014, 17:01 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zdjęcia i tekst własne