Hybrydowy samochód sportowy klasy średniej produkowany przez chińsko-szwedką markę Polestar w latach 2019-2021. Jest to pierwszy samochód opracowany przez utworzoną w 2017 roku firmę Polestar. Samochód został oficjalnie zaprezentowany 17 października 2017 roku. Pod względem stylistycznym auto czerpie inspirację z koncepcyjnego modelu Volvo Concept Coupe. Pierwszy w historii marki Polestar pojazd powstał na zmodernizowanej platformie SPA wspóldzielonej zarówno z pojazdami Volvo, jak i Geely. Jego nadwozie w dużej mierze wykonano z włókna węglowego, dzięki czemu jest o 45% sztywniejsze. Polestar 1 napędzany jest przez układ hybrydowy o łącznej mocy 600 KM i momencie obrotowym 1000 Nm, który trafia na obie osie. Z tyłu zastosowano aktywny dyferencjał z systemem wektorowania momentu obrotowego pomiędzy kołami. W trybie w pełni elektrycznym Polestar 1 jest w stanie pokonać dystans do 150 km. Samochód przeznaczono do sprzedaży na wyselekcjonowanych rynkach Europy Zachodniej oraz w Stanach Zjednoczonych. Po dwóch latach małoseryjnej produkcji, w lutym 2021 roku Polestar ogłosił, że do grudnia tego samego roku samochód zniknie z rynku.
Hipersamochód produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Bugatti Automobili w latach 1992-1995. W 1987 roku włoski przedsiębiorca Romano Artioli, założył w Campogalliano przedsiębiorstwo Bugatti Automobili SpA, mające na celu przywrócenie do życia tej świetnej niegdyś marki. Efektem prac był zaprezentowany w stodziesiatą rocznicę urodzin założyciela przedsiębiorstwa, supersportowy model Bugatti EB110 w 1991 roku. Najmocniejszą seryjną wersją EB 110 jest SS (Super Sport). Moc 3,5-litrowego V12 z 4 turbosprężarkami, który napędza samochód wzrosła o 50 KM i wynosi 611 KM. Wersja ta miała inne doładowanie 1,2 bar, gdy seryjny GT miał 1,05 bar, wzmocniono zawieszenie i hamulce wraz ze wzrostem mocy polepszył się moment obrotowy i osiągi. We wnętrzu tej bardziej sportowej wersji znajdziemy więcej aluminium i prawdziwego wykończenia z kevlaru na tunelu środkowym i innych elementach obsługi wnętrza. EB110 SS przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy i osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. Powstało tylko 31 egzemplarzy EB110 SS.
Hipersamochód produkowany przez włoskie przedsiębiorstwo Bugatti Automobili w latach 1992–1995. W 1987 roku włoski przedsiębiorca Romano Artioli, założył w Campogalliano przedsiębiorstwo Bugatti Automobili SpA, mające na celu przywrócenie do życia tej świetnej niegdyś marki. Efektem prac był zaprezentowany w stodziesiatą rocznicę urodzin założyciela przedsiębiorstwa, supersportowy model Bugatti EB110 w roku 1991. Bugatti, obchodzące 110-rocznicę urodzin swojego założyciela Ettore Bugatti, zaprezentowało EB110, napędzane 3,5-litrowym V12 z 4 turbosprężarkami japońskiego przedsiębiorstwa IHI o mocy 560 KM. Najmocniejszą wersją EB110 jest SS (Super Sport). Powstało zaledwie 31 egzemplarzy w tej wersji. Moc w tym modelu została zwiększona o 50 KM i wynosiła 611 KM. Wzmocniono zawieszenie i hamulce wraz ze wzrostem mocy polepszył się moment obrotowy i osiągi. We wnętrzu znajduje się więcej aluminium i prawdziwego wykończenia z kevlaru na tunelu środkowym i innych elementach obsługi wnętrza. Najbardziej widocznym elementem różniącym obydwa modele GT i SS jest widoczne na nadwoziu wyfrezowane 5 otworów na lepsze chłodzenie silnika. EB110 SS osiąga prędkość maksymalną 350 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,26 s.