Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    BMW M4 oraz BMW Serii 6 – Napotkane na parkingu dla drużyn na Torze Poznań, podczas GP OF POLAND.
    Napotkane na parkingu dla drużyn na Torze Poznań, podczas GP OF POLAND.
    12 maja 2015, 0:35 przez rau_x (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    GP Polski Wilcze Laski – Konkurs Show & Shine prowadzony przez Patryka Mikiciuka oraz wyróżniona syrenka z właścicielką.
    Konkurs Show & Shine prowadzony przez Patryka Mikiciuka oraz wyróżniona syrenka z właścicielką.
    GP of Greece
    10 marca 2015, 19:00 przez NightStalker93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic Type R FN2 – Honda Civic Type R (FN2) z pakietem GP i lotką Mugena.
    Honda Civic Type R (FN2) z pakietem GP i lotką Mugena.
    Nissan R383 z 1970r – Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.
    Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.