Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Ford Ranger Raptor – Pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1982 roku Ranger został opracowany wyłącznie z myślą o rynku Ameryki Północnej. Samochód powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe wygenerowane przez konkurencyjne General Motors, które w podobnym okresie wprowadziło do sprzedaży podobnej wielkości model Chevrolet S-10. Piąta generacja Rangera została zaprezentowana po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów z Melbourne. W lutym 2018 roku, wzorem większego F-150 Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Samochód pod kątem wizualnym wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu został użyty 2-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue twin-turbo o mocy 213 KM i momencie obrotowym 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    Pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Zaprezentowany po raz pierwszy w 1982 roku Ranger został opracowany wyłącznie z myślą o rynku Ameryki Północnej. Samochód powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie rynkowe wygenerowane przez konkurencyjne General Motors, które w podobnym okresie wprowadziło do sprzedaży podobnej wielkości model Chevrolet S-10. Piąta generacja Rangera została zaprezentowana po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów z Melbourne. W lutym 2018 roku, wzorem większego F-150 Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Samochód pod kątem wizualnym wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu został użyty 2-litrowy silnik wysokoprężny EcoBlue twin-turbo o mocy 213 KM i momencie obrotowym 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    22 sierpnia 2022, 20:07 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Ranger Raptor – Samochód osobowy typu pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Od 2022 roku produkowana jest szósta, najnowsza generacja Rangera. Piątą generację modelu zaprezentowano po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów w centralni z Melbourne. Po raz kolejny, ale i ostatni w procesie konstrukcyjnym Forda Rangera brała udział także Mazda, która równolegle przedstawiła kolejną generację bliźniaczego BT-50. Pod kątem wizualnym Ford Ranger nowej generacji odszedł od formuły poprzedników, zyskując znacznie masywniejszą sylwetkę charakteryzującą się wyżej poprowadzoną, zadartą ku górze linią okien, wyraźnie zarysowanymi nadkolami czy bogato zarysowanymi przetłoczeniami. Pas przedni zdominowała duża, chromowana atrapa chłodnicy, z kolei deska rozdzielcza utrzymana została w futurystycznym wzornictwie bliskim osobowym modelom Forda z przełomu pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. W lutym 2018 roku, wzorem większego modelu F-150, Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Pod kątem wizualnym samochód wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu użyto dwulitrowego wysokoprężnego silnika EcoBlue Twin-trubo, która generuje moc 213 KM i moment obrotowy 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. W sierpniu 2018 roku miała miejsce oficjalna premiera na rynku europejskim, a sprzedaż ruszyła tam pod koniec tego samego roku.
    Samochód osobowy typu pickup klasy średniej produkowany przez amerykańską markę Ford od 1982 roku. Od 2022 roku produkowana jest szósta, najnowsza generacja Rangera. Piątą generację modelu zaprezentowano po raz pierwszy w 2010 roku. Nowa generacja Rangera po raz pierwszy w historii tego modelu powstała jako model globalny, opracowany na nowej platformie koncernu Forda pod przewodnictwem australijskiego zespołu konstruktorów w centralni z Melbourne. Po raz kolejny, ale i ostatni w procesie konstrukcyjnym Forda Rangera brała udział także Mazda, która równolegle przedstawiła kolejną generację bliźniaczego BT-50. Pod kątem wizualnym Ford Ranger nowej generacji odszedł od formuły poprzedników, zyskując znacznie masywniejszą sylwetkę charakteryzującą się wyżej poprowadzoną, zadartą ku górze linią okien, wyraźnie zarysowanymi nadkolami czy bogato zarysowanymi przetłoczeniami. Pas przedni zdominowała duża, chromowana atrapa chłodnicy, z kolei deska rozdzielcza utrzymana została w futurystycznym wzornictwie bliskim osobowym modelom Forda z przełomu pierwszej i drugiej dekady XXI wieku. W lutym 2018 roku, wzorem większego modelu F-150, Ford zdecydował się poszerzyć ofertę dostępnych wariantów Rangera o sportowo-wyczynową odmianę Ford Ranger Raptor. Pod kątem wizualnym samochód wyróżnił się większym prześwitem, oponami o grubszym, off-roadowym profilu, a także masywniejszymi nadkolami, zmodyfikowanymi zderzakami oraz charakterystyczną atrapą chłodnicy z dużym napisem Ford zamiast loga producenta. Do napędu użyto dwulitrowego wysokoprężnego silnika EcoBlue Twin-trubo, która generuje moc 213 KM i moment obrotowy 500 Nm. Ponadto, układ napędowy tworzy 10-biegowa automatyczna skrzynia biegów. W sierpniu 2018 roku miała miejsce oficjalna premiera na rynku europejskim, a sprzedaż ruszyła tam pod koniec tego samego roku.
    Daniel Riccardo, australijski kierowca wyścigowy zespołu Red Bull w Formule 1. Najbliższy wyścig Daniela będzie w Australii, który inauguruje sezon 2018. przerwie od przygotowań do wyścigu przejechał się na fotelu pasażera z drifterem Mad Mike'iem po torze Albert Park w Melbourne.


    Roadster napędzany podwójnie turbodoładowaną jednostką Wankla o czterech wirujących tłokach i mocy 1200 KM.
    24 marca 2018, 17:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Po raz kolejny zespół Silesia Automotive łamie stereotyp typowego studenta i udowadnia, że nie ma rzeczy niemożliwych. Na Wydziale Transportu Politechniki Śląskiej w Katowicach powstał drugi w historii teamu bolid wyścigowy klasy Formula Student, który już 8 grudnia weźmie udział w zawodach Formula Student w australijskim Melbourne.
    Tor Melbourne, Australia 2013.
    Zanim obejrzycie pomyślcie kto dojedzie pierwszy do mety.
    5 maja 2014, 19:51 przez raf19972025 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 maja 2013, 16:02 przez bbeminem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)

    1