Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 1 taki materiał
    Nissan R383 z 1970r – Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.
    Pojazd posiada dwunastocylindrowy (V12) silnik Nissana, o oznaczeniu GRX-3 KAI, pojemność 6.0L, moc 700 KM (wersja turbo ponad 900 KM). Samochód budowany był pod koniec lat 60, jako następca modelu R382 do wyścigów Grand Prix Japonii. Niestety, w 1970 r. po zmianie zasad, samochody z Grupy 7 Can-Am nie mogły być już używane w GP Japonii, stąd projekt niemal kompletnego R383 został wstrzymany. W 2006 roku, Nissan postanowił poniekąd wskrzesić projekt celem zbudowania repliki na bazie planów oryginalnego R383, aby samochód mógł uczestniczyć na różnego rodzaju imprezach w Japonii. Od tamtego czasu, R383 używany jest razem z innymi klasycznymi, wyścigowymi pojazdami Nissana z silnikami V12 czy V8, na różnych pokazach, imprezach czy wyścigach klasyków. Kilka pozostałych skanów, po kliknięciu w adres poniżej.

    1