Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    GP3 w Rosji – W Rosji nawet wyścigi o randze FIA stoją na głowie.  Tak wyglądała końcówka treningu serii GP3 przed GP Rosji na torze w Soczi. Wcześniej pierwsza sesja treningowa była opóźniona z powodu rozlanego paliwa na torze... służby porządkowe czyściły tor wodą....
    W Rosji nawet wyścigi o randze FIA stoją na głowie. Tak wyglądała końcówka treningu serii GP3 przed GP Rosji na torze w Soczi. Wcześniej pierwsza sesja treningowa była opóźniona z powodu rozlanego paliwa na torze... służby porządkowe czyściły tor wodą....
    Drift Masters GP Poznań – Dawid Karkosik i Piotr Więcek
    Dawid Karkosik i Piotr Więcek
    7 września 2015, 16:32 przez D_ave (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Challenger i Camaro – Drift Masters GP Poznań 2015
    Drift Masters GP Poznań 2015
    Patrick Depailler za kierownicą Tyrell P34, fajnie się ogląda takie nagrania pokazujące jakie były wyścigi kiedyś.
    1 sierpnia 2015, 14:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 158 – Znana też jako Alfetta, model ten zapisał się w historii jako bolid z najdłuższą karierą sportową, w sumie ścigał się przez 13 lat (od 1938 do 1950). Rzecz nie do pomyślenia na dzisiejsze czasy. Zgodnie z tradycją tamtych lat nazwa modelu oznaczała pojemność silnika (1500 cm³) oraz ilość cylindrów (8). Jednostka była wspomagana kompresorem i generowała początkowo 180KM.
Od samego debiutu Alfetta zdobywała zwycięstwa, do samego końca. 1950 był rokiem pierwszej edycji F1, zdobywając 6 GP z 7. Ostatnia ewolucja Alfetty osiągała 350 KM (z 1.5 litra ,w 1950 roku!), co przy masie 700 kg daje 2 kg/KM.
Według osób, które miały zaszczyć prowadzić ten bolid zalety tego pojazdu są osiągi, moc, zwinność i, uwaga uwaga, niezawodność.
    Znana też jako Alfetta, model ten zapisał się w historii jako bolid z najdłuższą karierą sportową, w sumie ścigał się przez 13 lat (od 1938 do 1950). Rzecz nie do pomyślenia na dzisiejsze czasy. Zgodnie z tradycją tamtych lat nazwa modelu oznaczała pojemność silnika (1500 cm³) oraz ilość cylindrów (8). Jednostka była wspomagana kompresorem i generowała początkowo 180KM.
    Od samego debiutu Alfetta zdobywała zwycięstwa, do samego końca. 1950 był rokiem pierwszej edycji F1, zdobywając 6 GP z 7. Ostatnia ewolucja Alfetty osiągała 350 KM (z 1.5 litra ,w 1950 roku!), co przy masie 700 kg daje 2 kg/KM.
    Według osób, które miały zaszczyć prowadzić ten bolid zalety tego pojazdu są osiągi, moc, zwinność i, uwaga uwaga, niezawodność.
    To już nie to samo f1 co kiedyś.
    25 lipca 2015, 19:54 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    16 czerwca 2015, 10:26 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj