Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    Mitsubishi Galant – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.

"Bo samochody to nie wszystko"
Ps. Dla Judy.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.

    "Bo samochody to nie wszystko"
    Ps. Dla Judy.
    16 czerwca 2014, 13:11 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    BMW 2002 – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    16 czerwca 2014, 13:06 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi Quattro – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich
    15 czerwca 2014, 17:14 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    650 - konna Subaru Impreza Tomasza Nagórskiego – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    15 czerwca 2014, 17:10 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    LANCIA Delta Integrale – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich .

Po małym dzwonie.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich .

    Po małym dzwonie.
    15 czerwca 2014, 17:35 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    W Niedzielę ok.15.00 transmisja live FIA World Rallycross Championship – Dla zainteresowanych podaję link w źródle.
    Dla zainteresowanych podaję link w źródle.
    Skoda świętuje 40-lecie modeli RS – Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Wszystko zaczęło się w roku 1974, kiedy Skoda pierwszy raz użyła w swoich samochodach liter RS. Chodzi o modele 180 RS oraz 200 RS. Pod maską 180 RS umieszczono silnik 1.8 generujący 154 KM. W przypadku tego drugiego pod maską znalazł się 2-litrowy silnik benzynowy o mocy aż 163 KM, co pozwalało sportowej Skodzie rozpędzać się do 210 km/h. Niestety FIA wykreśliła grupy samochodów do których należały nowe prototypy Skody. Producent porzucił dalsze prace nad 180 RS i 200 RS skupiając się na modelu, którym mógłby się ścigać, czyli 130 RS.

    Auto wyposażono w silnik umieszczony z tyłu o pojemności 1.3 litra i mocy 140 KM generowanej przy 8500 obr./min. To umożliwiało rozpędzenie się do 100 km/h w czasie zaledwie 7,5 sekundy. Prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a napęd przekazywany był na tylne koła. Auto brało udział m.in. w rajdzie Monte Carlo wygrywając w swojej kategorii w roku 1977. Skoda 1300 RS była produkowana do roku 1982.
    Peugeot 208 R5 – Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    Samochód rajdowy kategorii RC 2, klasy R5 (WRC2), który został pokazany na Salonie Samochodowym w Paryżu w roku 2012. Peugeot 208 R5 jest produkowany w fabryce Peugeot Sport w Veliz i zgodnie z wytycznymi FIA całkowity koszt auta nie może przekroczyć 180 tysięcy Euro. Jego debiut na trasach rajdowych planowany był w połowie roku 2013, lecz problemy z osiągami i niezawodnością spowodowały opóźnienie przyznania homologacji. Zadebiutuje w marcu 2014 roku w rajdzie Rally Il Ciocco e Valle
    26 maja 2014, 20:06 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    internet

    Lotus Cortina FIA Race Car –
    23 maja 2014, 11:18 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic  W.T.C.C .2014 – FIA World Touring Car Championship

BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    FIA World Touring Car Championship

    BODY - Honda Civic, 5-drzwiowy.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy, 16 zaworów; Współczynnik kompresji: wstrzymana danych; Pojemność skokowa: 1595 cc; Średnica x skok tłoka: 81 x 77,4 mm; sterowanie silnikiem: Pectel; Smarowanie: Mokra miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła; skrzynia biegów: 6-biegowa Xtrac, przesunięcie sekwencyjny; Sprzęgło: twin-płyta z włókna węglowego; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydraulicznie; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, wentylowane tarcze 375 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, tarcze stalowe 278 mm.
    DIMENSIONS - długość: 4285 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi 2.621 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy.
    22 maja 2014, 18:07 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    internet