Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 80 takich materiałów
    Kajto Liderem!!! – Są powody do uśmiechu, a konkretnie jest ich aż 26, bo tyle punktów Kajto z Jarkiem wywożą z Czech! Polacy umacniają się tym samym na prowadzeniu w klasyfikacji FIA ERC.
    Są powody do uśmiechu, a konkretnie jest ich aż 26, bo tyle punktów Kajto z Jarkiem wywożą z Czech! Polacy umacniają się tym samym na prowadzeniu w klasyfikacji FIA ERC.
    Skoda Fabia R5 – Bazuje na 3. generacji Skody Fabii, ma napęd na cztery koła, a pod maską skrywa czterocylindrową jednostkę turbo o pojemności 1,6-litra, z którą współpracuje 5-biegowa sekwencyjna skrzynia. Ważąca 1230 kg i dysponując mocą 265 KM Fabia posiada również homologację FIA.
    Bazuje na 3. generacji Skody Fabii, ma napęd na cztery koła, a pod maską skrywa czterocylindrową jednostkę turbo o pojemności 1,6-litra, z którą współpracuje 5-biegowa sekwencyjna skrzynia. Ważąca 1230 kg i dysponując mocą 265 KM Fabia posiada również homologację FIA.
    Gratulacje! – Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran byli najszybsi drugiego dnia na północnoirlandzkich asfaltach, ale trzecią rundę FIA ERC ukończyli na drugiej pozycji. Po zaciętej walce triumfowali Craig Breen i Scott Martin, nowi liderzy mistrzostw Europy. Kajto i Jarek zajmują drugą pozycję.
Gratulacje za fantastyczny debiut na tych piekielnie szybkich i wąskich trasach!
    Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran byli najszybsi drugiego dnia na północnoirlandzkich asfaltach, ale trzecią rundę FIA ERC ukończyli na drugiej pozycji. Po zaciętej walce triumfowali Craig Breen i Scott Martin, nowi liderzy mistrzostw Europy. Kajto i Jarek zajmują drugą pozycję.
    Gratulacje za fantastyczny debiut na tych piekielnie szybkich i wąskich trasach!
    Ford Sierra Cosworth RS500 1987 – Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
Efekt?
40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
Ten tutaj to numer 283/500.
    Sierra Cosworth RS500 to jeden z tych modeli,z których Ford może być szczególnie dumny.
    500 sztuk wersji Cosworth zostało przebudowanych w zakładach Astona Martina,na potrzeby uzyskania homologacji FIA.
    Efekt?
    40 rekordowych zwycięstw w serii BTCC oraz pokonanie BMW w WTCC w 1987roku.
    Ten tutaj to numer 283/500.
    FIA ERC - 2014 Best of - Best communicator
    20 listopada 2014, 18:35 przez cax (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 164 ProCar – Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    Zachęcony materiałem pt. E36 w innej odsłonie wrzucam prototyp Alfy Romeo 164 w wersji dla serii wyścigowej ProCar.

    Samochód powstał w 1988 roku, oczywiście z normalną 164 wspólny ma tylko wygląd i oznaczenie. Został zbudowany pod kątem startów w serii wyścigowej ProCar (tej samej, w której 10 lat wcześniej startowało BMW M1).
    Silnik V10 umieszczony był centralnie, wywodził się z jednostki napędzającej bolidu F1, miał moc 620 KM i pozwolił rozpędzić 164 ProCar do 340 km/h, a do setki samochód zbierał się w mniej niż dwie sekundy.
    Jednym z kierowców testowych był Ricardo Patrese, trzeci najbardziej doświadczony kierowca F1 (257 wyścigów na koncie) w historii, facet stwierdził bez ogródek, że samochód jest, cytuję "przerażająco szybki". Wystarczy tylko wspomnieć, że podczas Grand Prix F1 na Monzie w 1988 roku Ayrton Senna zdobył pole position z czasem 1:25.97. Miesiąc później Ricardo Patrese już na trzecim okrążeniu na Monzie testując prototyp 164 ProCar zszedł z czasem okrążenia poniżej 1:24.00.

    Efekt był taki, że FIA zlikwidowała serię ProCar jeszcze w tym samym roku, zanim rozegrano pierwszy wyścig. Po prostu samochody były zbyt szybkie i mogłoby wydarzyć się to samo, co w grupie B.
    14 września 2014, 12:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Audi TT – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.