Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Zapraszamy do obejrzenia najnowszego testu Jazd Próbnych. Testu samochodu elektrycznego, jakim jest Romet 4E. Ten zielonkawy samochód naprawdę mocno rzuca się w oczy na ulicy, co sprawia, że weekend z tym samochodem był dla nas przygodą. Zapraszamy do subskrybowania kanału na YouTube.
    SLS Electric Drive – najszybszy elektryczny samochód na swiecie
    Najszybszy elektryczny samochód na swiecie
    9 października 2013, 21:17 przez piter311996 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fajny,ale z drugiej strony-co to za motocykl bez skrzyni biegów, sprzęgła i nie wrzeszczy na 3 kilometry
    30 września 2013, 15:42 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Elektryczny AMZ City Smile –
    30 sierpnia 2013, 9:45 przez radzioqtno (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 sierpnia 2013, 19:51 przez januszK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Silnik elektryczny – Dopóki silniki elektryczne nie będą się ładować krócej niż tankowanie, nie będą miały podobnych osiągów, oraz nie będą miały tego wspaniałego brzmienia, mam ochotę zrobić z nimi to co ten czołg.
    Dopóki silniki elektryczne nie będą się ładować krócej niż tankowanie, nie będą miały podobnych osiągów, oraz nie będą miały tego wspaniałego brzmienia, mam ochotę zrobić z nimi to co ten czołg.
    18 lipca 2013, 20:09 przez samurajx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Piękne i potworne Ferarri LaFerrari – Silnik spalinowy
V12 DOHC
pojemność: 6,3 l
moc: 789 KM
moment obrotowy: 899 Nm
Silnik elektryczny
moc: 163 KM
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: < 3 s
Prędkość maksymalna: > 390 km/h
    Silnik spalinowy
    V12 DOHC
    pojemność: 6,3 l
    moc: 789 KM
    moment obrotowy: 899 Nm
    Silnik elektryczny
    moc: 163 KM
    Osiągi
    Przyspieszenie 0-100 km/h: < 3 s
    Prędkość maksymalna: > 390 km/h
    30 czerwca 2013, 12:08 przez qwerty132 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ale ja zaczynam odnosić wrażenie, że FIA chce, żebyśmy słyszeli turbo, a nie silnik. Kiedyś V12, potem V10, V8 a teraz już V6 1.6L turbo. Co będzie za 10 lat? Silnik elektryczny?! A co z brzmieniem silnika spalinowego na 18 000 tys. obr/min.? Myślę, że trochę przesadzają z tą ekologią.
    27 czerwca 2013, 19:57 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    2013 TT Zero Race - John McGuinness - Shinden Ni/Mugen
    Motocykl elektryczny ciekawa sprawa.
    11 czerwca 2013, 15:02 przez Nowykorn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Rinspeed Squba – Jedyny samochód na świecie, który potrafi nurkować. (UWAGA! potrafi się zanurzyć do głębokości 10 metrów)
  
Jest to jedno z wielu szalonych dzieci firmy Rinspeed.
Niektórym bardziej znana, niektórym mniej znana. 

A teraz trochę faktów o tym wynalazku:

Samochód ma karoserię wzmocnioną rurami z włókna węglowego. Podczas jazdy po drodze silnik elektryczny napędza tylne koła, a po wjechaniu do wody i naciśnięciu odpowiedniego guzika, sQuba uruchamia śrubę (na powierzchni) i pędniki strumieniowe (do pływania w głębinach). Do budowy auta zastosowano superlekkie mateiały, nurkujący samochód waży tylko 920 kg. Producent twierdzi że jego prototyp jest zupełnie bezpieczny i zanurzy się i wynurzy bez problemu. Powietrze do oddychania zapewnią dwa zbiorniki: 15 i 18 litrowe. Jak większość maszyn z Rinspeed Design, sQuba najprawdopodobniej nie trafi do produkcji seryjnej. Nie znaczy to jednak, że maszyna zostanie w garażu - prototypy Rinderknechta są chętnie kupowane przez bogatych fanatyków dziwnej motoryzacji. sQuba został po raz pierwszy zaprezentowany na geneva motor show 16 Marca 2008
    Jedyny samochód na świecie, który potrafi nurkować. (UWAGA! potrafi się zanurzyć do głębokości 10 metrów)

    Jest to jedno z wielu szalonych dzieci firmy Rinspeed.
    Niektórym bardziej znana, niektórym mniej znana.

    A teraz trochę faktów o tym wynalazku:

    Samochód ma karoserię wzmocnioną rurami z włókna węglowego. Podczas jazdy po drodze silnik elektryczny napędza tylne koła, a po wjechaniu do wody i naciśnięciu odpowiedniego guzika, sQuba uruchamia śrubę (na powierzchni) i pędniki strumieniowe (do pływania w głębinach). Do budowy auta zastosowano superlekkie mateiały, nurkujący samochód waży tylko 920 kg. Producent twierdzi że jego prototyp jest zupełnie bezpieczny i zanurzy się i wynurzy bez problemu. Powietrze do oddychania zapewnią dwa zbiorniki: 15 i 18 litrowe. Jak większość maszyn z Rinspeed Design, sQuba najprawdopodobniej nie trafi do produkcji seryjnej. Nie znaczy to jednak, że maszyna zostanie w garażu - prototypy Rinderknechta są chętnie kupowane przez bogatych fanatyków dziwnej motoryzacji. sQuba został po raz pierwszy zaprezentowany na geneva motor show 16 Marca 2008
    2 maja 2013, 23:20 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj