Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Ładny i elektryczny – Tesla S chyba najładniejszy elektryczny samochód.
    Tesla S chyba najładniejszy elektryczny samochód.
    18 lutego 2014, 19:52 przez Mangista (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    BMW i3 – Samochód elektryczny produkowany przez BMW od 2013 roku. Pierwszy seryjnie produkowany samochód o zerowej emisji spalin.
Komu się podoba?
    Samochód elektryczny produkowany przez BMW od 2013 roku. Pierwszy seryjnie produkowany samochód o zerowej emisji spalin.
    Komu się podoba?
    10 lutego 2014, 9:58 przez Cuker (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Czyli motocykl elektryczny. Kontynuacja Chlodny
    6 lutego 2014, 21:27 przez FlyMajster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat Seicento Elettra – Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    Od 1998 roku Fiat oferował wersję elektryczną Seicento - nosiła ona nazwę Elettra. Była to kontynuacja miejskich pojazdów Fiata z alternatywnym napędem (po modelach Panda Elettra i Cinquecento Elettra). Masa własna pojazdu wynosiła 1200 kg, ładowność 4 osoby + 40 kg bagażu w wersji osobowej lub 2 osoby i 160 kg w wersji van. Trójfazowy asynchroniczny silnik elektryczny o mocy maksymalnej 40 KM (30 kW) znajdował się nad tylną osią, pod bagażnikiem. Napęd przenoszony był na oś tylną. Pozwalał on na osiągnięcie prędkości maksymalnej ponad 100 km/h, przyspieszenie 0-50 km/h zajmowało mniej niż 8 sekund, zasięg pojazdu w ruchu miejskim wynosił co najmniej 80 km. Do magazynowania energii służyło 18 akumulatorów kwasowo-ołowiowych Exide o pojemności 60 Ah każdy i łącznej masie 390 kg. Umieszczone zostały one w dwóch oddzielonych od kabiny pasażerskiej przedziałach, pod maską silnika, w tunelu między fotelami i pod tylną kanapą. Czas pełnego ładowania wynosił około 8 godzin.
    4 lutego 2014, 23:27 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.google.pl

    TESLA model Sport 85 kWh – Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s	ok.
Prędkość maksymalna: 209 km/h
Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    Tesla Model S (Tesla WhiteStar) – elektryczny samochód osobowy produkowany przez markę Tesla Motors od 2012 roku. Jest to pierwszy masowo produkowany elektryczny sedan klasy premium[2]. Model S jest stylizowanym na coupé połączeniem luksusowej limuzyny z liftbackiem. Nadwozie auta w całości wykonano z aluminium. Samochód poprzedził prototyp o nazwie Alpha zaprezentowany w 2009 roku. Europejska premiera wersji produkcyjnej pojazdu miała miejsce podczas Geneva Motor Show 2012.
    Przyspieszenie 0-96,5 km/h: 4,4s ok.
    Prędkość maksymalna: 209 km/h
    Zasięg na jednym ładowaniu: ok. 483km
    Moc maksymalna: ok. 422 KM (310 kW) od 5000 do 8600 obr./min
    Gwarancja na akumulatory: 8 lat bez limitu przebiegu
    12 stycznia 2014, 22:30 przez Toma22sz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Model VW Golf VR6 – Nie chodzi mi żeby trafić na główną po prostu chciałem się dowiedzieć czy elektryczny model z napędem na przód da się przerobić, żeby miał napęd na tył i przystosować go do driftu? A jeśli nie czy da się zwiększyć jego moc?
    Nie chodzi mi żeby trafić na główną po prostu chciałem się dowiedzieć czy elektryczny model z napędem na przód da się przerobić, żeby miał napęd na tył i przystosować go do driftu? A jeśli nie czy da się zwiększyć jego moc?
    6 stycznia 2014, 13:09 przez shaman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ciekawostka:  elektryczny  W123 – Na targach w Hanowerze w 1982 Mercedes pokazał prototyp elektrycznego W123. Pod maską znajdował się 2 cylindrowy silnik który ładował baterie zajmujące cały bagażnik wersji kombi. Silnik elektryczny posiadał moc 42 km i przy zwiększonej o 600 kg. masie samochodu pozwalał na jazdę z "oszałamiającą" prędkością 80km/h.
    Na targach w Hanowerze w 1982 Mercedes pokazał prototyp elektrycznego W123. Pod maską znajdował się 2 cylindrowy silnik który ładował baterie zajmujące cały bagażnik wersji kombi. Silnik elektryczny posiadał moc 42 km i przy zwiększonej o 600 kg. masie samochodu pozwalał na jazdę z "oszałamiającą" prędkością 80km/h.
    21 grudnia 2013, 13:59 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wznawiają produkcję Fiata 126p! – Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

- Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

- Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

- Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    Fiat 126p narodził się we Włoszech, produkowano go tam w latach 1972 – 1980. W Polsce samochodzik, będący obiektem pożądania naszych ojców i dziadków produkowano w latach 1973 – 2000.
    Od czerwca zeszłego roku w firmie Great Wall Motor w Szanghaju ruszyła licencyjna produkcja Fiata 126p! Autko będzie nosiło nazwę Hung – Du 1.

    - Ten samochód doskonale wpisuje się w nasz kraj – mówi Li Fung Chu, wiceprezes Great Wall Motors – jest małolitrażowy, nieduży, a spokojnie zabierze się do niego pięć osób. Poza tym jest tani w produkcji, co umożliwi nam stworzenie auta dla każdego Chińczyka.

    Great Wall Motors zamierza produkować 400 000 „maluchów” rocznie. Jak podaje China Car Times – samochód ma być także eksportowany do wielu krajów. Co ze zmianami konstrukcyjnymi?

    - Nie zamierzamy wiele w nim zmieniać – przyznaje Che Li, główny inżynier Great Wall Motors – samochód jest prawie doskonały. Być może za jakiś czas wprowadzimy w nim napęd elektryczny. Zmienimy tylko wysokość foteli i kierownicy. A jak na razie chcemy wprowadzić do produkcji kilka wersji Hung – Du 1.

    Jak udało nam się dowiedzieć, w przygotowaniu są wersje – 4×4 (adresowana do mieszkańców górzystych części Chin), mini pick – up (o nośności 300kg ) i mini van ( przedłużony o 60 cm standardowy maluch z dospawaną powierzchnią ładunkową).
    Co nas zszokowało – w przygotowaniu są również wersje militarne dla Chińskiej Armii!

    - Samochód zostanie wyposażony w mocniejszy silnik, lekko opancerzony, a na dachu będzie miał zamocowaną obrotnicę z karabinem maszynowym 12.7mm lub granatnikiem automatycznym 40mm – mówi nam Sang Yo, ekspert militarny z portalu ChinaDefense.Com – powstanie w ten sposób lekki i bardzo tani w produkcji pojazd bojowy, którego możemy wyprodukować tysiące. To doskonały sprzęt dla wojsk aeromobilnych – pod jeden śmigłowiec można podwiesić osiem „maluchów”!

    Jak udało nam się dowiedzieć, bojowy maluch będzie nosił nazwę Ha – hua, co oznacza „mały smok”.
    11 grudnia 2013, 15:42 przez kuba1606 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    LaFerrari – 6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    6.3 V12 DOHC 789 KM + silnik elektryczny 163 KM = 950 KM
    24 listopada 2013, 20:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Zapraszamy do obejrzenia naszego najnowszego testu elektrycznego samochodu, tym razem głównym bohaterem odcinka jest budzący olbrzymie zainteresowanie na ulicach miast - Renault Twizy. Zapraszamy do oglądania i subskrybowania kanału Jazdy próbne na YouTube.
    11 listopada 2013, 20:05 przez jazdyprobne (PW) | Do ulubionych | Skomentuj