Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Już jutro zaczyna się Lubelskie Święto Motoryzacji w Targach Lublin! – Już 10 i 11 maja odbędzie się druga edycja Lubelskiego Święta Motoryzacji. W tym roku swoje siły połączą dwie największe imprezy motoryzacyjne Lubelszczyzny – targi MotoSession oraz zlot Moto Event East. Ubiegłoroczna edycja MotoSession cieszyła się ogromnym powodzeniem – obydwie hale w ciągu dwóch dni odwiedziło 12 000 zwiedzających. Tegoroczna edycja to dwa dni pełne licznych atrakcji i ekscytujących wydarzeń.  
MotoSession
MotoSession to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą najnowszych aut prezentowanych przede wszystkim przez lokalnych dealerów. Na hali o powierzchni 8 tysięcy m2  zaprezentują się auta salonowe, nowinki techniczne oraz stoiska związane z  branżą motoryzacyjną. Wśród wielu modeli aut pojawią się takie marki jak m.in. : Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexus, Mazda, Nissan, Renault, Suzuki, Volkswagen.
Moto Event East
Moto Event East to zlot, który jednoczy i integruje wszystkie klasy aut o specjalnych, nietuzinkowych walorach. Podczas poprzednich edycji licznie gościły zarówno auta tuningowane jak i klasyki, zabytki, auta amerykańskie oraz auta egzotyczne (ponad 200 aut). 

Wydarzenia towarzyszące:

• Zawody Stunt Cup – organizator: WSCHODNIA.TV 

Ogólnopolskie zawody w jeździe wyczynowej motocyklistów. Pierwsze w historii, które odbędą się 
w województwie lubelskim. Rangę zawodów podnosi włączenie ich do Pucharu Polski oraz generalnej klasyfikacji punktowej ligi PSC. Najlepsi zawodnicy z całego kraju będą rywalizować w klasie regulaminowej oraz nieregulaminowej. Oprócz konkurencji technicznych: stoppie na odległość oraz drift challenge.

• Tor i pokazy Modeli RC w skali 1:10

Na hali C u boku prawdziwych i lśniących samochodów zaparkują również profesjonalne rajdówki w skali 1:10. Pod ich maską znajdziemy silnik elektryczny, który pozwoli rozpędzić te małe maszyny nawet do 30 km/h. Dodatkowo napęd na cztery koła i niezależne zawieszenie sprawią, że wrażenia z prowadzenia takiego autka będą podobne do emocji panujących na rajdowych oesach. Do Lublina na Moto Event East & Moto Session 2014 przyjedzie zespół Subaru Poland RC Team, który udostępni wszystkim chętnym swoje elektryczne samochody w skali 1:10. Każdy zwiedzający będzie  miał okazję zmierzyć się na „odcinku specjalnym” 
i posmakować jazdy zdalnie sterowaną rajdówką. Podczas dwudniowej zabawy nie zabraknie prezentacji modeli RC, rajdowej szkoły jazdy w małej skali czy pokazów „mistrzów”. 


• Trial Show – pokazy Przemysława Kaczmarczyka z wykorzystaniem przeszkód , pokazy w trialu rowerowym - Karol Serwin 

Trial to obok wyścigów najstarsza dyscyplina sportów motocyklowych. Przez ekspertów uważany za prekursora każdego offroadowego jeżdżenia. Jest jedyną dyscypliną sportu motocyklowego, którą można oglądać 
z niewielkiej odległości, praktycznie dotykając motocykli. Precyzja z jaką poruszają się zawodnicy gwarantuje pełne bezpieczeństwo zgromadzonej widowni.

Na MotoSession & Moto Event East niezwykłe emocje, na specjalnie przygotowanym na tę okazje torze 
z przeszkodami, zagwarantuje Przemek Kaczmarczyk - Mistrz Polski w Trialu Motocyklowym oraz Oskar Kaczmarczyk  Mistrz Polski Młodzików w Trialu Motocyklowym. Dodatkowe atrakcje, tylko w niedzielę 11 maja zwiedzającym, zapewni Karol Serwin - 11-krotny Mistrz Polski, 2-krotny Wicemistrz Świata w trialu rowerowym. Aktualnie 9 zawodnik światowego rankingu UCI w kategorii Elite. 

Pokazy Przemka Kaczmarczyka – sobota godz.: 11:30, 14:30, 16:15 oraz niedziela godz.: 11:30, 14:15
Pokazy Karola Serwina – niedziela godz.: 13:00, 15:15

Dodatkowo:
- wystawa aut zabytkowych – Lubelskie Klasyki Nocą
- pokazy ratownictwa przy współpracy ze Strażą Pożarną i Policją
- wystawa pojazdów policyjnych 
- strefa piknikowa 
Targi Lublin
SOBOTA 10.05.2014 oraz  NIEDZIELA 11.05.2014,  godz.: 10:00-19:00
Dworcowa 11, Lublin

http://www.moto.targi.lublin.pl

http://www.motoeast.pl
    Już 10 i 11 maja odbędzie się druga edycja Lubelskiego Święta Motoryzacji. W tym roku swoje siły połączą dwie największe imprezy motoryzacyjne Lubelszczyzny – targi MotoSession oraz zlot Moto Event East. Ubiegłoroczna edycja MotoSession cieszyła się ogromnym powodzeniem – obydwie hale w ciągu dwóch dni odwiedziło 12 000 zwiedzających. Tegoroczna edycja to dwa dni pełne licznych atrakcji i ekscytujących wydarzeń.
    MotoSession
    MotoSession to doskonała okazja do zapoznania się z ofertą najnowszych aut prezentowanych przede wszystkim przez lokalnych dealerów. Na hali o powierzchni 8 tysięcy m2 zaprezentują się auta salonowe, nowinki techniczne oraz stoiska związane z branżą motoryzacyjną. Wśród wielu modeli aut pojawią się takie marki jak m.in. : Audi, Alfa Romeo, Citroen, Dacia, Fiat, Hyundai, Lexus, Mazda, Nissan, Renault, Suzuki, Volkswagen.
    Moto Event East
    Moto Event East to zlot, który jednoczy i integruje wszystkie klasy aut o specjalnych, nietuzinkowych walorach. Podczas poprzednich edycji licznie gościły zarówno auta tuningowane jak i klasyki, zabytki, auta amerykańskie oraz auta egzotyczne (ponad 200 aut).

    Wydarzenia towarzyszące:

    • Zawody Stunt Cup – organizator: WSCHODNIA.TV

    Ogólnopolskie zawody w jeździe wyczynowej motocyklistów. Pierwsze w historii, które odbędą się
    w województwie lubelskim. Rangę zawodów podnosi włączenie ich do Pucharu Polski oraz generalnej klasyfikacji punktowej ligi PSC. Najlepsi zawodnicy z całego kraju będą rywalizować w klasie regulaminowej oraz nieregulaminowej. Oprócz konkurencji technicznych: stoppie na odległość oraz drift challenge.

    • Tor i pokazy Modeli RC w skali 1:10

    Na hali C u boku prawdziwych i lśniących samochodów zaparkują również profesjonalne rajdówki w skali 1:10. Pod ich maską znajdziemy silnik elektryczny, który pozwoli rozpędzić te małe maszyny nawet do 30 km/h. Dodatkowo napęd na cztery koła i niezależne zawieszenie sprawią, że wrażenia z prowadzenia takiego autka będą podobne do emocji panujących na rajdowych oesach. Do Lublina na Moto Event East & Moto Session 2014 przyjedzie zespół Subaru Poland RC Team, który udostępni wszystkim chętnym swoje elektryczne samochody w skali 1:10. Każdy zwiedzający będzie miał okazję zmierzyć się na „odcinku specjalnym”
    i posmakować jazdy zdalnie sterowaną rajdówką. Podczas dwudniowej zabawy nie zabraknie prezentacji modeli RC, rajdowej szkoły jazdy w małej skali czy pokazów „mistrzów”.


    • Trial Show – pokazy Przemysława Kaczmarczyka z wykorzystaniem przeszkód , pokazy w trialu rowerowym - Karol Serwin

    Trial to obok wyścigów najstarsza dyscyplina sportów motocyklowych. Przez ekspertów uważany za prekursora każdego offroadowego jeżdżenia. Jest jedyną dyscypliną sportu motocyklowego, którą można oglądać
    z niewielkiej odległości, praktycznie dotykając motocykli. Precyzja z jaką poruszają się zawodnicy gwarantuje pełne bezpieczeństwo zgromadzonej widowni.

    Na MotoSession & Moto Event East niezwykłe emocje, na specjalnie przygotowanym na tę okazje torze
    z przeszkodami, zagwarantuje Przemek Kaczmarczyk - Mistrz Polski w Trialu Motocyklowym oraz Oskar Kaczmarczyk Mistrz Polski Młodzików w Trialu Motocyklowym. Dodatkowe atrakcje, tylko w niedzielę 11 maja zwiedzającym, zapewni Karol Serwin - 11-krotny Mistrz Polski, 2-krotny Wicemistrz Świata w trialu rowerowym. Aktualnie 9 zawodnik światowego rankingu UCI w kategorii Elite.

    Pokazy Przemka Kaczmarczyka – sobota godz.: 11:30, 14:30, 16:15 oraz niedziela godz.: 11:30, 14:15
    Pokazy Karola Serwina – niedziela godz.: 13:00, 15:15

    Dodatkowo:
    - wystawa aut zabytkowych – Lubelskie Klasyki Nocą
    - pokazy ratownictwa przy współpracy ze Strażą Pożarną i Policją
    - wystawa pojazdów policyjnych
    - strefa piknikowa
    Targi Lublin
    SOBOTA 10.05.2014 oraz NIEDZIELA 11.05.2014, godz.: 10:00-19:00
    Dworcowa 11, Lublin

    http://www.moto.targi.lublin.pl

    http://www.motoeast.pl
    Need for Speed part 5 – McLaren P1
Do napędu użyto podwójnie turbodoładowany, benzynowy motor V8, o pojemności 3,8-litra, wspierany przez silnik elektryczny. Łączna moc zestawu to 900 KM i 900 Nm. Ze startu zatrzymanego pierwsza "setka" osiągana jest w 2,8 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 16,5 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
    McLaren P1
    Do napędu użyto podwójnie turbodoładowany, benzynowy motor V8, o pojemności 3,8-litra, wspierany przez silnik elektryczny. Łączna moc zestawu to 900 KM i 900 Nm. Ze startu zatrzymanego pierwsza "setka" osiągana jest w 2,8 sekundy, a bariera 300 km/h przekraczana jest w 16,5 s. Szybkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 350 km/h.
    24 kwietnia 2014, 11:05 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mały projekcik fotelika do PC,
    Fotel pochodzi z Hondy Acoord 02r
    Sterowany elektrycznie prądu dostarcza akumulatorek od skutera.
    Podgrzewania nie podłączałem bo nie widzę sensu
    Za dźwięk w 9 sek przepraszam
    17 kwietnia 2014, 19:07 przez ~ThePanKot | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Samochód elektryczny na hamowni
    11 kwietnia 2014, 19:17 przez OpesoS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    26 marca 1908 na ulice Warszawy wyjechał  pierwszy tramwaj elektryczny – Uznacie że mało związane z motoryzacją. Pamiętajcie jednak, że kiedyś takimi jeździliśmy. Niektórzy nadal takimi jeżdżą.
    Uznacie że mało związane z motoryzacją. Pamiętajcie jednak, że kiedyś takimi jeździliśmy. Niektórzy nadal takimi jeżdżą.
    26 marca 2014, 0:07 przez at9720 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Bertone Cabrio – Moja Astra F Bertone Cabrio
Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    Moja Astra F Bertone Cabrio
    Motor 1.6 8v 71km po kapitalnym remoncie silnika (Jeszcze na dotarciu) 1994r. Skóra podgrzewana i pełna elektryka (4 x szyby, lusterka elektryczne i podgrzewane, dach elektryczny).
    16 marca 2014, 10:27 przez ~Solejuk | Do ulubionych | Skomentuj
    Rimac Concept One – Ciężko w to uwierzyć ale jest elektryczny samochód prosto z Bałkanów a dokładnie z Chorwacji. Posiada on 4 silniki o łącznej mocy 1088 KM i 1600 nm, całość waży tylko 1650 kg. Prawda, że ciekawy?
    Ciężko w to uwierzyć ale jest elektryczny samochód prosto z Bałkanów a dokładnie z Chorwacji. Posiada on 4 silniki o łącznej mocy 1088 KM i 1600 nm, całość waży tylko 1650 kg. Prawda, że ciekawy?
    9 marca 2014, 14:16 przez Tab22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Volvo Concept Coupe – Pod maską umieszczono 2,0-litrowy silnik benzynowy Drive-E wspomagany sprężarką i turbodoładowaniem, który napędza oś przednią. Za napęd tylnej osi odpowiada motor elektryczny. Łączną moc hybrydowego układu oszacowano na około 405 KM, a moment obrotowy przekracza wartość 600 Nm.Volvo
    Pod maską umieszczono 2,0-litrowy silnik benzynowy Drive-E wspomagany sprężarką i turbodoładowaniem, który napędza oś przednią. Za napęd tylnej osi odpowiada motor elektryczny. Łączną moc hybrydowego układu oszacowano na około 405 KM, a moment obrotowy przekracza wartość 600 Nm.Volvo
    HYUNDAI INTRADO – Co czyni z tego auta konstrukcję wartą uwagi? Źródło napędu. Hyundai Intrado zasilany będzie ogniwami wodorowymi. W przyszłości, gdy człowiek wyczerpie wszystkie zasoby ropy naftowej i gazu, ta technologia pozwoli nam dalej podróżować jak do tej pory i nie będzie potrzeby przesiadania się na zaprzęgi konne. Nie będzie też potrzeby spędzania całej doby na stacji benzynowej czekając na naładowanie akumulatora w naszym samochodzie elektrycznym.

Dla zwykłego użytkownika niewiele się zmieni. Tak samo jak do tej pory kierowca będzie podjeżdżał do dystrybutora i tankował. Warto w tym miejscu zauważyć, że koszt wodoru jest dwa razy niższy od benzyny. Później dzięki koreańskiej technologi wodór zamieniany jest na elektryczność, która zostanie zmagazynowana w litowo-jonowy bateriach o dużej pojemności. I dalej w znany nam wszystkim sposób prąd z baterii napędza silnik elektryczny. Pozostałością po tym procesie jest czyste H2O, czyli zwykła woda.
    Co czyni z tego auta konstrukcję wartą uwagi? Źródło napędu. Hyundai Intrado zasilany będzie ogniwami wodorowymi. W przyszłości, gdy człowiek wyczerpie wszystkie zasoby ropy naftowej i gazu, ta technologia pozwoli nam dalej podróżować jak do tej pory i nie będzie potrzeby przesiadania się na zaprzęgi konne. Nie będzie też potrzeby spędzania całej doby na stacji benzynowej czekając na naładowanie akumulatora w naszym samochodzie elektrycznym.

    Dla zwykłego użytkownika niewiele się zmieni. Tak samo jak do tej pory kierowca będzie podjeżdżał do dystrybutora i tankował. Warto w tym miejscu zauważyć, że koszt wodoru jest dwa razy niższy od benzyny. Później dzięki koreańskiej technologi wodór zamieniany jest na elektryczność, która zostanie zmagazynowana w litowo-jonowy bateriach o dużej pojemności. I dalej w znany nam wszystkim sposób prąd z baterii napędza silnik elektryczny. Pozostałością po tym procesie jest czyste H2O, czyli zwykła woda.
    Rinspeed XchangE – tak będziemy podróżowali w niedalekiej przyszłości? – Rinspeed pokazuje w jaki sposób będziemy podróżować w przyszłości. XchangE to pojazd autonomiczny w którym kierowca jest dodatkiem i powinien się zająć obsługą 32-calowego ekranu 4K z łącznością LTE.

Z kwestii technicznych – Rinspeeda XchangE napędza silnik elektryczny o mocy 367 KM, który pozwala na przekroczenie 100 km/h w czasie 4,4 sekund i rozpędza auto do 200 km/h. Zasięg na jednym ładowaniu baterii wg założeń firmy Rinspeed sięga 500 kilometrów.
    Rinspeed pokazuje w jaki sposób będziemy podróżować w przyszłości. XchangE to pojazd autonomiczny w którym kierowca jest dodatkiem i powinien się zająć obsługą 32-calowego ekranu 4K z łącznością LTE.

    Z kwestii technicznych – Rinspeeda XchangE napędza silnik elektryczny o mocy 367 KM, który pozwala na przekroczenie 100 km/h w czasie 4,4 sekund i rozpędza auto do 200 km/h. Zasięg na jednym ładowaniu baterii wg założeń firmy Rinspeed sięga 500 kilometrów.