Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 179 takich materiałów
    Budowa repliki Lamborghini Countach – Nie, to nie moje dzieło (niestety). Te wszystkie "Ferrari" mr2 mogą się schować
    Nie, to nie moje dzieło (niestety). Te wszystkie "Ferrari" mr2 mogą się schować
    28 stycznia 2013, 16:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Fiat 126p COMBI – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    3 stycznia 2013, 19:55 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Budowa – Fiat 126p
    Fiat 126p
    6 września 2012, 21:26 przez ja123xd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Nissan PATROL GR Y60 2,8 – Król bezdroży

Patrol GR jest jedną z najpopularniejszych terenówek świata. Czy to Europa, czy to Afryka, ten samochód zna każdy, kto choć trochę interesuje się autami 4x4 lub ma z nimi kontakt na co dzień. Wielu uważa, że to prawdziwy król wśród off-roaderów, bo dojedzie praktycznie wszędzie. I rzeczywiście - auto zbudowane jest naprawdę solidnie. W zawieszeniu zastosowano sztywne mosty oparte na sprężynach śrubowych, a w układzie napędowym znajdziemy przód dołączany „na sztywno” i reduktor. Lepsze własności terenowe ma oczywiście zwinniejsza odmiana 3-drzwiowa, zwłaszcza ze względu na większy kąt rampowy. Wariant 5d natomiast, bardzo dobrze nadaje się na pojazd turystyczny. W dziedzinie „własności terenowe” Patrol GR ma jeszcze jedną, a właściwie dwie zalety. Po pierwsze rynek akcesoriów terenowych do tego auta jest bardzo bogaty. Po drugie - ten Nissan jest ponadprzeciętnie niezawodny.

Prosta, solidna budowa

Samochód ma bardzo trwałe podwozie i praktycznie bezawaryjny napęd. Co prawda pojawiają się już pierwsze ślady korozji, a przyciski na kokpicie czasem odmawiają posłuszeństwa, jednak poza tym trudno o powtarzalne usterki. Pochwalić trzeba także stosunkowo prostą budowę, mocno ułatwiającą ewentualne naprawy. Dzięki temu, i innym zaletom wymienionym w tekście, auto jest często spotykane w najmniej cywilizowanych miejscach naszej planety. I bardzo dobrze, bo tam jest jego miejsce! Miejska dżungla to rewir dla SUV-ów, a nie off-roaderów z prawdziwego zdarzenia! 

Auto jak na swoją masę (prawie dwie tony) całkiem znośnie przyśpiesza przy silniku 2,8dt i hamuje(przós i tył tarcze), spalanie 10-15 szosa,teren niezmieżalne :D,do tego hak 3,5tony, podwyższony dach i klima oto mój były już niestety PaTROL(ten na środku zdjęcia).
Bezawaryjny to najważniejsze w tym aucie
    Król bezdroży

    Patrol GR jest jedną z najpopularniejszych terenówek świata. Czy to Europa, czy to Afryka, ten samochód zna każdy, kto choć trochę interesuje się autami 4x4 lub ma z nimi kontakt na co dzień. Wielu uważa, że to prawdziwy król wśród off-roaderów, bo dojedzie praktycznie wszędzie. I rzeczywiście - auto zbudowane jest naprawdę solidnie. W zawieszeniu zastosowano sztywne mosty oparte na sprężynach śrubowych, a w układzie napędowym znajdziemy przód dołączany „na sztywno” i reduktor. Lepsze własności terenowe ma oczywiście zwinniejsza odmiana 3-drzwiowa, zwłaszcza ze względu na większy kąt rampowy. Wariant 5d natomiast, bardzo dobrze nadaje się na pojazd turystyczny. W dziedzinie „własności terenowe” Patrol GR ma jeszcze jedną, a właściwie dwie zalety. Po pierwsze rynek akcesoriów terenowych do tego auta jest bardzo bogaty. Po drugie - ten Nissan jest ponadprzeciętnie niezawodny.

    Prosta, solidna budowa

    Samochód ma bardzo trwałe podwozie i praktycznie bezawaryjny napęd. Co prawda pojawiają się już pierwsze ślady korozji, a przyciski na kokpicie czasem odmawiają posłuszeństwa, jednak poza tym trudno o powtarzalne usterki. Pochwalić trzeba także stosunkowo prostą budowę, mocno ułatwiającą ewentualne naprawy. Dzięki temu, i innym zaletom wymienionym w tekście, auto jest często spotykane w najmniej cywilizowanych miejscach naszej planety. I bardzo dobrze, bo tam jest jego miejsce! Miejska dżungla to rewir dla SUV-ów, a nie off-roaderów z prawdziwego zdarzenia!

    Auto jak na swoją masę (prawie dwie tony) całkiem znośnie przyśpiesza przy silniku 2,8dt i hamuje(przós i tył tarcze), spalanie 10-15 szosa,teren niezmieżalne :D,do tego hak 3,5tony, podwyższony dach i klima oto mój były już niestety PaTROL(ten na środku zdjęcia).
    Bezawaryjny to najważniejsze w tym aucie
    16 maja 2012, 17:53 przez chris_popotam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    V10,4x4forum,własne

    To jest nowy Ferrari SP12. Wersja specjalna zbudowana dla Erica Claptona. Koszt budowy wyniósł 3 miliony funtów, a budowa trwała 2 lata. Samochód powstał w oparciu o ramę i silnika z Ferrari 458 Italia, ale zastosowano w nim wiele zmian. Dostosowano go do wyglądu starych Ferrari, w tym 512 Boxer. Reflektory z Enzo. Samochód pierwotnie planowano z silnikiem 12 cylindrowym, ale taki się nie zmieścił i ostatecznie zdecydowano się na wersję 8 cylindrową. Film kręcony z ukrycia i być może jest to jedyny dostępny film w sieci tego czcuszka.
    24 marca 2012, 10:48 przez hakaze (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Budowa pewnego słynnego mostu –
    27 lutego 2012, 20:50 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kiler, czyli Fiat 126p. Ale potrafi wzbudzić zachwyt. I szacunek dla budowniczych!
    21 stycznia 2012, 14:12 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolega z filmu spełnił marzenia i zbudował pięknego i kultowego Fiata. Pozostaje mu tylko życzyć podobnej sumy przy sprzedaży! PS. Sprawdził siedzenie kierowcy?
    14 stycznia 2012, 19:17 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tak auta się budują
    13 grudnia 2011, 18:10 przez ~halas | Do ulubionych | Skomentuj