Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 179 takich materiałów
    9 maja 2013, 14:51 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Budowa projektów –
    3 maja 2013, 18:40 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Rusza wielka budowa dróg! –
    8 kwietnia 2013, 17:32 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Budowa driftowozu. – Kto zgadnie na jakim modelu właśnie pracuje.
    Kto zgadnie na jakim modelu właśnie pracuje.
    3 kwietnia 2013, 11:36 przez bbstruck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    28 marca 2013, 23:23 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Prosty jak budowa cepa –
    27 lutego 2013, 1:55 przez pikolo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje buggy 1.4 – budowa zajęła ponad rok  czasu i cały czas coś przy nim sie robi.Frajda ogromna,a przyspieszenie jeszcze lepsze.
Waga 400kg moc okolo 70kucy
Na ten moment mam 17 lat
    Budowa zajęła ponad rok czasu i cały czas coś przy nim sie robi.Frajda ogromna,a przyspieszenie jeszcze lepsze.
    Waga 400kg moc okolo 70kucy
    Na ten moment mam 17 lat
    15 lutego 2013, 15:47 przez kulfon202 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Budowa driftolota
    10 lutego 2013, 20:11 przez Turbinka19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z delikatnie podrasowanym silnikiem od Seicento
    6 lutego 2013, 5:37 przez Bartek96LBN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Fiat 126p Combi – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    1 lutego 2013, 20:18 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)