Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 179 takich materiałów
    Kupiłem Pajero III nie całe bo dużo części brakowało. Nie było silnika, skrzyni i osprzętu. Początkowo miałem wrzucić diesla, ale V8 z BMW było dla mnie lepszym rozwiązaniem. Długo szukałem skrzyni biegów, miałem różne koncepcje, ale padło na JeePa. Sześciobiegowa skrzynia z reduktorem. Oczywiście zrobiłem LIFT zawieszenia 10cm i założyłem felgi z ET-15, przez co stał się szerszy o 10 cm od oryginału. W planach są jeszcze dystanse 38mm. Poszerzenia zrobione z blachy 1.5mm i pomalowane farbą odporną na ścieranie RAPTOR. Chciałem żeby też środek odświeżyć i przeszczepiłem fotele z Audi A8 D3 w full opcji.
    Do tego na konsoli środkowej zamontowałem tablet 10" jako stację multimedialną.
    Do samochodu muszę jeszcze włożyć trochę pracy. ale już niedługo i będzie normalnie jeździł.
    Warsztat Moto Niczek czyli poradnik z mechaniki.
    Wywrotka Tatra 815 w jej ulubionym klimacie – Zaprasza po więcej zdjęć do źródła.
    Zaprasza po więcej zdjęć do źródła.
    12 czerwca 2016, 16:19 przez c00kie (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    facebook.com/ZbieraninaKF

    Moje a4 b6 – Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
W planach:
- Na dniach wpada podtlenek gazotu
- Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
- Poprawki blacharsko - lakiernicze
- Budowa car audio od podstaw 
- Chiptuning na okolice 200KM
    Autko sprowadzone miesiąc temu z niemiec. Silnik 1.8t 163KM, na wstępie wymieniłem wszystkie oleje i filtry, rozrząd był wymieniany 3 lata temu.
    W planach:
    - Na dniach wpada podtlenek gazotu
    - Wymiana przedniej szyby, gałki biegów, renowacja skóry na kierownicy i ogólna kosmetyka
    - Poprawki blacharsko - lakiernicze
    - Budowa car audio od podstaw
    - Chiptuning na okolice 200KM
    Niepozorna i niedoceniana terenówka – 3.2 V6 daję radę 2" liftu na budzie i tyle samo na zawiasie przy tak krótkim rozstawie osi nie trzeba więcej.
    3.2 V6 daję radę 2" liftu na budzie i tyle samo na zawiasie przy tak krótkim rozstawie osi nie trzeba więcej.
    Nie wiadomo czy pracownicy przebywali akurat na rusztowaniu - miejmy nadzieje, że nie. Tylko co tu teraz szefowi powiedzieć?
    12 lutego 2016, 11:44 przez Gudini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)