Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    "Nieoznakowany radiowóz BMW (BAU 6C03) zrobił sobie pościg za Jaguarem (brytyjskie tablice) powodując takie samo jak nie większe zagrożenie. Było to w okolicy Augustowa. Najpierw widziałem ich jak kogoś trzymają na poboczu - niestety nie ma tego na filmie.
    Później jak widać dogonili mnie wyprzedzając na czołówkę. Następnie jednocześnie wyprzedzili kolejne pojazdy ledwo mieszcząc się przed wysepką - robiąc już jakby unik w ostatniej chwili. BMW cały czas siedziało na zderzaku Jaguara. Po kilku kilometrach widać jak razem zjeżdżają używając sygnałów świetlnych na stację benzynową. Niestety tutaj zawiodła kamera i nie zapisała do końca tego momentu. Co do tablic rejestracyjnych jestem pewien. Moja kamera w nocy nie nagrywa najlepiej, więc (chyba) nie da się ich odczytać."
    30 sierpnia 2022, 20:02 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda R – Supersamochód skonstruowany i produkowany w latach 2009-2011 przez włoską markę Pagani Automobili S.p.A. Zonda R została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Do napędu użyto jednostki V12 o pojemności 6 l, która pochodzi z Mercedesa CLK-GTR. Silnik ten generuje moc 750 KM i moment obrotowy 710 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 370 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji możliwe jest osiągnięcie prędkości nawet 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda. Pojazd nie jest dopuszczony do ruchu drogowego ani na brytyjskie tory ponieważ nie spełnia wymogów głośności. Zondę R testowano na niemieckim torze Nurburgring, gdzie miała najlepszy czas, ze wszystkich testowanych tam pojazdów, czyli 6:47.5 min. Powstało tylko 15 egzemplarzy Zondy R.
    Supersamochód skonstruowany i produkowany w latach 2009-2011 przez włoską markę Pagani Automobili S.p.A. Zonda R została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Do napędu użyto jednostki V12 o pojemności 6 l, która pochodzi z Mercedesa CLK-GTR. Silnik ten generuje moc 750 KM i moment obrotowy 710 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 370 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji możliwe jest osiągnięcie prędkości nawet 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda. Pojazd nie jest dopuszczony do ruchu drogowego ani na brytyjskie tory ponieważ nie spełnia wymogów głośności. Zondę R testowano na niemieckim torze Nurburgring, gdzie miała najlepszy czas, ze wszystkich testowanych tam pojazdów, czyli 6:47.5 min. Powstało tylko 15 egzemplarzy Zondy R.
    Triumph Spitfire Mk2 – Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    Dwumiejscowy sportowy samochód osobowy o 2-drzwiowym nadwoziu typu roadster produkowany przez brytyjskie zakłady Triumph Motor Company w latach 1962-1980. Jego prezentacja miała miejsce podczas London Motor Show 1962. Pojazd bazował na projekcie stworzonym dla marek Standard-Triumph w 1957 którego autorem był Giovanni Michelotti. Produkcję drugiego wcielenia modelu, Mark II, uruchomiono w marcu 1965 roku. Nowy Spitfire był podobny do pierwszej generacji, zastosowano jednak bardziej wysilony silnik. Zmiany objęły układ rozrządu, chłodzony cieczą kolektor dolotowy oraz kolektor wydechowy o innym przekroju. Zmiany zaowocowały wzrostem mocy maksymalnej do 68 KM, która w pierwszej generacji wynosiła 64 KM. Prędkość maksymalna wzrosła ze 148 km/h do 154 km/h, a czas przyspieszenia 0-60 mil skrócił się o 1,8 sekundy i wynosił 15,5 sekundy. Kosmetycznym zmianom poddano także nadwozie oraz elementy kabiny pasażerskiej.
    6 kwietnia 2022, 21:29 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lexus LS czyli Japońska odpowiedz na Niemieckie oraz Brytyjskie auta klasy premium. Model ten wszedł na rynek w 1989 roku i musiał się od razu mierzyć z takimi modelami jak: Mercedes klasy S, BMW serii 7, Audi A8 czy Jaguar XJ.

    Czy udało mu się już pierwszą generacją pokonać mocnych konkurentów a może jednak nic z tego nie wyszło? Te, oraz inne ciekawostki dowiesz się z tego odcinka LCM, gdzie głównym bohaterem jest Lexus LS.

    Ostrzegam że film jest dosyć długi, więc załatw sobie kawę czy herbatę a może jakieś przekąski i jedno mogę Ci obiecać, że nie będzie tak normalnie...
    - tylko Z innej PERSPEKTYWY
    Legendy i nie tylko
    15 lipca 2017, 11:23 przez cody25 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vincent Series A Rapide – Brytyjskie litrowe V2 z 1939. Mimo wieku osiągi są dość współczesne, motocykl wyciąga prawie 180 km/h.
    Brytyjskie litrowe V2 z 1939. Mimo wieku osiągi są dość współczesne, motocykl wyciąga prawie 180 km/h.
    Fender mirrors (lusterka na błotnikach) – Fenders mirrors to Japonia ale nie tylko... 
bo i np. Brytyjskie (wing mirrors)
    Fenders mirrors to Japonia ale nie tylko...
    bo i np. Brytyjskie (wing mirrors)