Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > Pagani

     

    Pagani Zonda Fantasma Evo –
    28 listopada 2022, 18:22 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Huayra BC –
    20 listopada 2022, 21:21 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda Cinque Roadster –
    29 października 2022, 21:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda R –
    17 października 2022, 19:49 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Huayra R –
    4 października 2022, 20:02 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Zonda C12-S –
    22 września 2022, 19:57 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani Huayra Roadster – Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    29 sierpnia 2022, 21:46 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani – Pagani Huayra – supersamochód produkowany pod włoską marką Pagani w latach 2011 – 2022. Auto jest następcą modelu Zonda. Został zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku.
Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu użyto pochodzącej od firmy Mercedes-AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położonej centralnie, generującej moc maksymalną 730 KM. Prędkość maksymalna wynosi 378 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h – 3,3 s. Pagani Huayra składa się z 3770 części.
W październiku 2013 roku auto kosztowało 1 056 000 euro. W standardowym wyposażeniu pojazd posiada m.in. węglowo-ceramiczne hamulce, inconelowo-tytanowy układ wydechowy oraz system multimedialny z zestawem głośników, ekranem dotykowym, nawigacją i łącznością Bluetooth. Opcjonalnie pojazd wyposażyć można w nadwozie w pełni wykonane z włókna węglowego za 112 500 euro, kamerę cofania, czujniki parkowania, felgi stylizowane na te z modelu Zonda-R.
W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.

    Pagani Huayrasupersamochód produkowany pod włoską marką Pagani w latach 2011 – 2022. Auto jest następcą modelu Zonda. Został zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku.

    Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu użyto pochodzącej od firmy Mercedes-AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położonej centralnie, generującej moc maksymalną 730 KM. Prędkość maksymalna wynosi 378 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h – 3,3 s. Pagani Huayra składa się z 3770 części.

    W październiku 2013 roku auto kosztowało 1 056 000 euro. W standardowym wyposażeniu pojazd posiada m.in. węglowo-ceramiczne hamulce, inconelowo-tytanowy układ wydechowy oraz system multimedialny z zestawem głośników, ekranem dotykowym, nawigacją i łącznością Bluetooth. Opcjonalnie pojazd wyposażyć można w nadwozie w pełni wykonane z włókna węglowego za 112 500 euro, kamerę cofania, czujniki parkowania, felgi stylizowane na te z modelu Zonda-R.

    W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.

    Pagani Zonda R – Supersamochód skonstruowany i produkowany w latach 2009-2011 przez włoską markę Pagani Automobili S.p.A. Zonda R została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Do napędu użyto jednostki V12 o pojemności 6 l, która pochodzi z Mercedesa CLK-GTR. Silnik ten generuje moc 750 KM i moment obrotowy 710 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 370 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji możliwe jest osiągnięcie prędkości nawet 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda. Pojazd nie jest dopuszczony do ruchu drogowego ani na brytyjskie tory ponieważ nie spełnia wymogów głośności. Zondę R testowano na niemieckim torze Nurburgring, gdzie miała najlepszy czas, ze wszystkich testowanych tam pojazdów, czyli 6:47.5 min. Powstało tylko 15 egzemplarzy Zondy R.
    Supersamochód skonstruowany i produkowany w latach 2009-2011 przez włoską markę Pagani Automobili S.p.A. Zonda R została zaprezentowana na targach motoryzacyjnych w Genewie w 2007 roku. Do napędu użyto jednostki V12 o pojemności 6 l, która pochodzi z Mercedesa CLK-GTR. Silnik ten generuje moc 750 KM i moment obrotowy 710 Nm, dzięki czemu prędkość maksymalna wynosi 370 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h trwa 2,7 sekundy. Według niepotwierdzonych informacji możliwe jest osiągnięcie prędkości nawet 400 km/h. Jest to najszybsza wersja modelu Zonda. Pojazd nie jest dopuszczony do ruchu drogowego ani na brytyjskie tory ponieważ nie spełnia wymogów głośności. Zondę R testowano na niemieckim torze Nurburgring, gdzie miała najlepszy czas, ze wszystkich testowanych tam pojazdów, czyli 6:47.5 min. Powstało tylko 15 egzemplarzy Zondy R.