Szukaj
Znalazłem 138 takich materiałów
- NAPĘD: 6-biegowa skrzynia Sadev SC90-24, napęd na 4 koła, hydrauliczny system hamulca ręcznego
- ZAWIESZENIE: komponenty i geometria specjalnie opracowane przez ASD Motorsports
- BODY: nadwozie Forda Mustang 1965 zaprojektowane przez RTR, Kena Blocka oraz Hoonigan RD, w pełni rurowe zawieszenie ASD Motorsports, klatka bezpieczeństwa oraz słupki drzwi ASD Motorsports, panele obudowy z włókna węglowego RTR
- FELGI: fifteen52 three-piece R40, 18” x 10.5”
- OPONY: Pirelli Trofeo R, 295/30/18, mieszanka na zamówienie Kena Blocka
Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem.
Ciekawostka:
Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
SILNIK:
D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO
UKLAD DOLOTOWY:
Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z
UKLAD WYDECHOWY:
kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
OBX Twin Loop -WYKONANO
plany:
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać
ELEKTRONIKA:
W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG
UKLAD NAPĘDOWY:
sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)
Skrzynia:
3,4 - CRX - WYKONANO
5 ekonomiczna - WYKONANO
ZAWIESZENIE:
Obniżenie -60/-40
Stabil przedni
Stabil tylny
Rozpórka od VTI
Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):
-Przednie i tylne tuleje wahacza,
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów,
-Osłona końcówki drążka kierowniczego,
-Gumy drążka zmiany biegów,
-Gumy układu kierowniczego,
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów,
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki)
3) Gwint TA Technix -wykonać
UKLAD HAMULCOWY:
262 mm z VTi - wykonano
Tarcze 239 mm -WYKONANO
BODY-KIT:
Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
Alufelgi 15′
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R
plany:
Dokładka Poliuretanowa VTI przód - wykonać
ŚRODEK:
czarne wnętrze od EG5 -wykonano
INNE:
Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision
Co sądzicie Moi Drodzy - prawie wszystko wykonałem sam - poprzednie malowanie robione u kogoś... i było wykonane tak dobrze, że musialem niedawno sam usunąć rdzę z tylnych nadkoli i oczywiście je pomalować... wykonałem to z kumplem (elementy troche się różnią, ale jak na moje pierwsze malowanie to raczej źle nie wyszło hehe) a Wy co o nim sądzicie ? :) Liczę na Wasze opinie :)
Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift
Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans
Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.
Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.