Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    E36 GTR – Auto zaprzyjaźnionych z naszą firmą czeskich drifterów już po laierowaniu na naszym body GTR które pasuję jak ulał. Dla zainteresowanych tym co robimy, kogo sponsorujemy oraz ciekawych jak wygląda taka produkcja link do naszego fun peage znajduje się w źródle
    Auto zaprzyjaźnionych z naszą firmą czeskich drifterów już po laierowaniu na naszym body GTR które pasuję jak ulał. Dla zainteresowanych tym co robimy, kogo sponsorujemy oraz ciekawych jak wygląda taka produkcja link do naszego fun peage znajduje się w źródle
    23 lutego 2014, 17:29 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A co powiecie... – ... na Toyotę Suprę mk4 z body  VeilSide?
    ... na Toyotę Suprę mk4 z body VeilSide?
    22 lutego 2014, 13:43 przez Patryk1011 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Świetnie zrobiony projekt z unikatowym body-kit'em TRD
    4 lutego 2014, 17:08 przez Majozen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dat Body –
    28 stycznia 2014, 20:32 przez Argaris (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge Charger – Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.
    Dodge Charger był odpowiedzią Dodge’a na nową modę samochodów typu muscle car zapoczątkowaną przez Pontiaca GTO. Bazą dla Chargera był średniej wielkości Dodge Coronet oparty na płycie podłogowej Chrysler B-body. Pierwszy model zjechał z taśm produkcyjnych w 1966 roku, cechował się 2-drzwiowym nadwoziem typu fastback. Produkcję Chargera zakończono w 1978, powstały cztery generacje modelu. Ostatnia z nich oparta została na Chryslerze Cordoba.
    17 stycznia 2014, 13:24 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Reanimacja kultowej 1964 Impali – A dzisiaj część pierwsza walki z tym kultowym samochodem znanym m.in z teledysków takich jak Still Dre, Let's Me Ride czy It Was a good day.
Pierwszy w Polsce 1964 Impala SS. Pierwsza fotka jest z poczatku lat 70 na trasie katowickiej. Następnie stan w jakim nabyłem Chevyego, moja walka z ramą, składanie body z podwoziem. Następne zdjecia to walka z blacharką, której nie było - każdy element trzeba było stworzyć ręcznie i myśleć do czego to dospawać. Na koniec konwersja dachu na convertible i walka z zewnętrznymi poszyciami. Remont tego egzemplarza był w 101% nieopłacalny, pochłonął już gigantyczne pieniądze ale liczy sie pasja i sentyment. Płynie już zawieszenie hydrauliczne i inne podzespoły do niej. Silnik i skrzynia czekają gotowe
Zapraszam na www.custom-shop.pl
    A dzisiaj część pierwsza walki z tym kultowym samochodem znanym m.in z teledysków takich jak Still Dre, Let's Me Ride czy It Was a good day.
    Pierwszy w Polsce 1964 Impala SS. Pierwsza fotka jest z poczatku lat 70 na trasie katowickiej. Następnie stan w jakim nabyłem Chevyego, moja walka z ramą, składanie body z podwoziem. Następne zdjecia to walka z blacharką, której nie było - każdy element trzeba było stworzyć ręcznie i myśleć do czego to dospawać. Na koniec konwersja dachu na convertible i walka z zewnętrznymi poszyciami. Remont tego egzemplarza był w 101% nieopłacalny, pochłonął już gigantyczne pieniądze ale liczy sie pasja i sentyment. Płynie już zawieszenie hydrauliczne i inne podzespoły do niej. Silnik i skrzynia czekają gotowe
    Zapraszam na www.custom-shop.pl
    12 stycznia 2014, 14:18 przez Chino (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Mały German – German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    German Style - niskie, szerokie i czyste w rysunku fury. Tuning z niemiecką finezją i solidnością. Felgi z szerokim rantem, żadnych body kitów i spoilerów. Obniżenie sięga często 10 cm. Charakterystyczne są boser-blick znane jako bad look, usuwanie klamek i znaczków firmowych z karoserii. Modne stały się ostatnio felgi od Porsche, które dodatkowo zostają pochromowane i wypolerowane na lustro. Chromuje się również niektóre części nadwozia takie jak: listwy, ramki okien i lusterka. Modyfikacji poddawane są również silniki które są przeszczepiane z mocniejszych wersji modelu albo inne motory z grupy VW. Cała przestrzeń pod maska jest uporządkowana oraz wypucowana i polakierowana, a nie które części są pochromowane. We wnętrzu jest przeważnie klatka i dwa kubełki obite skóra tak jak całe wnętrze
    21 grudnia 2013, 18:51 przez Sornii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Scirocco mk2 2.0 16v ABF – SILNIK: 
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic 
- Swap na 2.0 16v ABF 

MODY POD MASKĄ: 
- silnik pomalowany na czarny połysk 
- komora cala odmalowana 
- krótka skrzynia ACD 
- kolo zamachowe z JH 5,25kg 
- dolot 3 cale 
- stożek Simota 
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy 
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego 
pomalowane na czarny połysk 

UKLAD WYDECHOWY: 
- customowe portki 
- przelot 
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v 
- plus polerka fifek 

ZAWIESZENIE: 
- gwint Tuning Art 

UKLAD HAMULCOWY: 
Seria: 
- przód tarcze 239mm 
- tył bęben 
Zmiana: 
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem 
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 

BODY-KIT: 
- ori lakier LA5Y na karoserii 
- polerka lakieru 
- szeroki spojler na tylnej szybie 
- szyby atermiczne 
- ori pakiet ZENDERA 
- smoked front 
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp 
- usunięta tylna wycieraczka 
- znaczki czarny mat 

KOŁA: 
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10 
- opony 165/45/15 Nankang As-1 

ŚRODEK: 
- Digifiz 
- Mfa 
- fotele Recaro z mk3 
- drewniana kierownica Raid 
- drewniana gałka zmiany biegów 
- box na kasety 

CAR-AUDIO: 
- radio Kenwood KDC-MP6090R 
- głośniki seria małe elipsy
    SILNIK:
    - 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
    - Swap na 2.0 16v ABF

    MODY POD MASKĄ:
    - silnik pomalowany na czarny połysk
    - komora cala odmalowana
    - krótka skrzynia ACD
    - kolo zamachowe z JH 5,25kg
    - dolot 3 cale
    - stożek Simota
    - brak zbiornika płynu spryskiwaczy
    - zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
    pomalowane na czarny połysk

    UKLAD WYDECHOWY:
    - customowe portki
    - przelot
    - końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
    - plus polerka fifek

    ZAWIESZENIE:
    - gwint Tuning Art

    UKLAD HAMULCOWY:
    Seria:
    - przód tarcze 239mm
    - tył bęben
    Zmiana:
    - przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
    - tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60

    BODY-KIT:
    - ori lakier LA5Y na karoserii
    - polerka lakieru
    - szeroki spojler na tylnej szybie
    - szyby atermiczne
    - ori pakiet ZENDERA
    - smoked front
    - odnowione i wypolerowane tylnych lamp
    - usunięta tylna wycieraczka
    - znaczki czarny mat

    KOŁA:
    - Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
    - opony 165/45/15 Nankang As-1

    ŚRODEK:
    - Digifiz
    - Mfa
    - fotele Recaro z mk3
    - drewniana kierownica Raid
    - drewniana gałka zmiany biegów
    - box na kasety

    CAR-AUDIO:
    - radio Kenwood KDC-MP6090R
    - głośniki seria małe elipsy
    29 listopada 2013, 17:25 przez ~siwy83 | Do ulubionych | Skomentuj (1)