Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 138 takich materiałów
    [Wlepka] Challenger R/T Oldschool style – Dodge Challenger R/T z Body Kit'em od Retro USA
    Dodge Challenger R/T z Body Kit'em od Retro USA
    20 lutego 2013, 22:49 przez BlackJag (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Retro USA

    Ford Mustang SHELBY GT 500 SNAKE "WIDE BODY" – Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    Shelby GT500 Super Snake bazuje na Mustangu GT500. Najnowsze wcielenie modelu otrzymało układ wydechowy Borl, 20-calowe alufelgi, zmodernizowane zawieszenie oraz wydajniejszy układ chłodzenia i hamulce (z 6-tłoczkowymi zaciskami z przodu oraz 4-tłoczkowymi z tyłu).

    Z zewnątrz Shelby GT500 Super Snake wyróżniają pasy w kolorze białym, srebrnym, niebieskim lub czarnym, maska wykonana z włókna węglowego oraz specjalne emblematy. Po raz pierwszy w opcji dostępny jest pakiet poszerzający nadwozie z tylnymi felgami o szerokości 14 cali.

    5,8-litrowy, doładowany mechanicznie silnik V8 pod maską GT500 osiąga moc 671 KM. Na życzenie tuner może jednak wymienić kompresor na bardziej wydajny i "wykrzesać" z niego aż 862 KM. Siła napędowa płynie do kół tylnej osi za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni manualnej.
    Shelby American zbuduje jedynie 500 egzemplarzy modelu Shelby GT500 Super Snake 2013. Do kosztów modyfikacji - 29 tys. dolarów za wersję 662-konną oraz 40 tys. dolarów za odmianę 850-konną - należy jeszcze doliczyć cenę Forda Mustanga GT500 (w USA od 54,2 tys. dolarów).
    1 lutego 2013, 14:41 przez majsterek123 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic Jordan EK4 – Civic Jordan.
- Limitowana seria 500 szt wypuszczona w roku 1999
- Oparta na Civic 1.6 VTI
- Type-R body kit
- Wnętrze w kolorze czarno - żółtym.
- Koła 15" Split 5 
- 1.6 VTEC DOHC
- Klimatyzacha

Silnik: 1590 ccm
Maksymalna moc: 160 KM
Maksymalna prędkość: 224 km/h
0 - 100 km/h 7.9 sek
    Civic Jordan.
    - Limitowana seria 500 szt wypuszczona w roku 1999
    - Oparta na Civic 1.6 VTI
    - Type-R body kit
    - Wnętrze w kolorze czarno - żółtym.
    - Koła 15" Split 5
    - 1.6 VTEC DOHC
    - Klimatyzacha

    Silnik: 1590 ccm
    Maksymalna moc: 160 KM
    Maksymalna prędkość: 224 km/h
    0 - 100 km/h 7.9 sek
    20 stycznia 2013, 19:05 przez 88bartez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    E36 M3 Body –
    13 stycznia 2013, 9:09 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    2013 Ford Mustang RTR – Driver - Vaughn Gittin Jr.
Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
 Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
 Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
 Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
 Brakes – Wilwood
 Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
 Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
 Interior – Sparco Safety Equipment
    Driver - Vaughn Gittin Jr.
    Tires – Falken Azenis RT615-K Front 255-40-18 Rear 295-40-18
    Engine – Ford Racing / Roush Yates built 6.7L V8
    Horsepower – 845 horsepower / 623 ft.lbs torque
    Suspension – Tein Coilovers with EDFC driver controls for bump and rebound
    Brakes – Wilwood
    Wheels – HRE Performance Wheels (Monster Green C90 18x9/18x9.5)
    Exterior – Dry Carbon Fiber Body, RTR-C Dry Carbon Front Bumper, Custom Dry Carbon RTR Rockers, RTR rear diffuser
    Interior – Sparco Safety Equipment
    14 listopada 2012, 15:51 przez Nesin (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E21 – TO DLA SPAWACZA CZ. Mocna dofinansowana BMW i ten Body Kit
    TO DLA SPAWACZA CZ. Mocna dofinansowana BMW i ten Body Kit
    9 listopada 2012, 17:10 przez ja123xd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kiedyś pakiet Alpina był czymś więcej niż body kitem –
    13 października 2012, 20:42 przez vanhool (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW – Body Kit
    Body Kit
    15 września 2012, 18:40 przez ja123xd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    240sx z 95 – Dupcia ze skromnym Body Kitem
    Dupcia ze skromnym Body Kitem
    10 września 2012, 22:34 przez Dymciu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Body kit w Bugatti –
    9 sierpnia 2012, 16:32 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)