Szukaj
Znalazłem 138 takich materiałów
Silnik: SR20DET
Moc: 360-380KM
Modyfikacje silnika:
FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
przelotowy, 3" układ wydechowy
dodatkowa chłodnica oleju
wtryskiwacze 440cc
regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
pompa paliwa Walbro 255l/h
filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
HKS SSQV Blow-Off
Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
Większa chłodnica wody + wentylatory
Modyfikacje ukł. napędowego:
sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
zacieśniona seryjna szpera
Modyfikacje elektroniki:
sterownik silnika ECU-master
zestaw wskaźników monitorujących Defi
Modyfikacje wnętrza:
fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
gałka zmiany biegów Nismo Dildo
klatka bezpieczeństwa Cusco
deska rozdzielcza - flock
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
klocki hamulcowe EBC Green Stuff
hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
płyn hamulcowy dot 5.1
usunięty ABS
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane Apex performance
zwiększony kąt skrętu
Modyfikacje elementów zewnętrznych:
body kit AutoR
felgi ROTA P45R, 17'x9'
Silnik: SR20DET
Moc: 350 KM
Moment obrotowy: 400 Nm
Modyfikacje silnika:
swap SR20DET
IC + orurowanie
przelotowy 3” układ wydechowy
tłumik końcowy MAGNAFLOW
filrt stożkowy Apexi
turbo Garett GT28RS
kolektor wydechowy „baran”
większa chłodnica wody
A'pexi turbo timer
sterowanie / ECU Master
pompa paliwa Walbro 255
Modyfikacje ukł. napędowego:
zacieśniony dyferencjał
sprzęgło spiekowe; 6 łapkowe; dedykowane
teflonowa poduszka skrzyni biegów
Modyfikacje wnętrza:
fotel kubełkowy BRIDE
pasy 3” , 4-ro punktowe
kierownica z odsadzeniem + naba MOMO
dodatkowe zegary HKS / boost i ciśnienie oleju + zegary DEPO / temp. oleju , wody i spalin
odelżone wnętrze
Modyfikacje układu hamulcowego:
Spin Turn Knob
Modyfikacje zawieszenia:
amortyzatory XYZ Drift
rozpórka tylnia Cusco
rozpórka przednia Tanabe
dystanse 75cm oraz 45cm
Modyfikacje układu kierowniczego:
powiększony kąt skrętu kół
Modyfikacje elementów zewnętrznych
body kit URAS (zestaw zderzaków,progów) laminat
poszerzone błotniki lotka "duck tail" laminat
maska laminat
17'' alufelgi (Brock , BBS)
Silnik: SR20DET
Moc: 370 KM
Modyfikacje silnika:
kute Korbowody Eagle
kute Tłoki JE Pistons
uszczelka głowicy Cosworth
śruby głowicy ARP
śruby podpór wału ARP
orurowanie custom by ProjectXs
filtr powietrza Pipercross
BOV Blitz
koło pasowe Unorthodox Racing
turbosprężarka Garrett gt2871r
downpipe 3" XsPower
kompletny układ wydechowy HKS Silence
kolektor wydechowy XsPower
regulator ciśnienia paliwa AutoGauge
Modyfikacje elektroniki:
sterowanie: EcuMaster DET II
wskaźniki Autometer: EGT, OiL Temp, Boost.
Modyfikacje ukł. hamulcowego:
hydrauliczny hamulec ręczny K-sport
tarcze hamulcowe EBC Turbo Groove
klocki hamulcowe EBC Red Stuff
tylne zaciski hamulcowe od nissana Skyline GTS
Modyfikacje ukł. napędowego:
6-palczasty spiek XTD
Short shifter
Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane D2 Drift
Modyfikacje karoserii:
karoseria obspawana punktowo
konwersja na model s14a body kit AutoR
Modyfikacje wnętrza:
6-punktowe pasy szelkowe Nismo
klatka bezpieczeństwa
fotele kubełkowe Bride
Wydawać by się mogło, że twórcy Aventadora dołożyli wszelkich starań, aby stworzyć maksymalnie dobre auto. DMC uważa jednak inaczej o czym świadczą przeprowadzone poprawki.
Czarny lakier nadwozia dość skrzętnie kamufluje nowy, delikatny body kit poprawiający aerodynamikę i wygląd nadwozia. Felgi także polakierowano na czarno przez co auto robi bardzo mroczne wrażenie.
Ważniejsze jest jednak to co znajdziemy pod maską. Seryjny, 700-konny silnik został podkręcony do oszałamiającej wartości 900 KM. Taki wynik osiągnięto dzięki zastosowaniu doładowania i nowego wydechu.
Tak zmodyfikowane Lambo bardzo nam się podoba. Mocy nigdy za wiele!
Więcej ciekawostek w linku :)