Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Suzuki sv 650n 2008 z Kawasaki er6f 2010 abs, wycieczka do Torunia vmax 212
    Obserwacja #4
    www.youtube.com/berciksvrider

    Zapraszam do oceny filmu i subskrypcji jeżeli się podobało
    24 kwietnia 2014, 19:11 przez ~berciksvrider | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    80 B4 SWAP - własny – To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    To jest moja pierwsza 80tka którą posiadam już 7 lat. Wymieniłem silnik z 2.0 ABT na ADR 1.8 20V (poprzedni wymagał kapitalnego remontu już) i przy okazji system ABS na nowszy Boscha 5.3.
    Najprawdopodobniej jedyna taka w kraju.
    Obudowa filtra powietrza jest z 80tki 1,6B - bo nie lubię stożków, a poza tym wygląda lepiej.
    Dopiero jak montowałem nowe serce to zauważyłem że łatwiej by było wsadzić 1.8T ale nie było mnie na to stać.
    Musiałem przerobić kolektory ssacy i wydechowy.

    Całość pochodzi z anglika A4 B5 99'.
    Nawet sprężarka klimatyzacji elegancko się zmieściła.
    Jedynie to usunąłem wisko razem z wiatrakiem i kółkiem przez co pasek PK jest krótszy i tańszy a podwójny oryginalny wiatrak spokojnie siedzi.
    Dobre auto na start dla młodego kierowcy. Mi już się znudził a córka nim dorośnie to.......
    31 marca 2014, 22:45 przez gelomeloman (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Fiat Seicento Schumacher – Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    Podobnie jak Sporting skonfigurowana była limitowana wersja Schumacher. Produkowana była od marca 2001 do maja 2003 roku. Sygnowana była ona podpisem Michaela Schumachera, utytułowanego kierowcy Formuły 1. Początkowo miała być to limitowana do 1000 egzemplarzy seria, jednakże duża popularność sprawiła, że Fiat kontynuował produkcję po osiągnięciu zakładanego poziomu. Każdy samochód otrzymywał tabliczkę z unikalnym numerem. Wyposażenie standardowe objęło m.in: wspomaganie układu kierowniczego, stabilizator poprzeczny przedniego zawieszenia, centralny zamek, poduszkę powietrzną kierowcy, felgi ze stopów metali lekkich, dwukolorową tapicerkę oraz ABS. Opcjonalnie dostępna była klimatyzacja manualna.
    26 marca 2014, 17:56 przez karol1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Na pierwsze auto! – Witam co sądzicie o tym aucie?
Szukam czegoś nie drogiego,coś co można poddać lekkiemu tuningowi za nie duże pieniądze.
2001/2002 1,6 T.S,120 KM, jakieś opnie o tym silniku ?
ABS, poduszki powietrzne, immobiliser
el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa.
I czy wg warto patrzeć na ten model-bo wizualnie bardzo mi się podoba lecz nie chce kupić auta do którego bd musiał wydawać wszystkie pieniądze żeby jakoś jeździło :
    Witam co sądzicie o tym aucie?
    Szukam czegoś nie drogiego,coś co można poddać lekkiemu tuningowi za nie duże pieniądze.
    2001/2002 1,6 T.S,120 KM, jakieś opnie o tym silniku ?
    ABS, poduszki powietrzne, immobiliser
    el. szyby, el. lusterka, klimatyzacja, centralny zamek, radio, wspomaganie kierownicy, komputer, tapicerka welurowa.
    I czy wg warto patrzeć na ten model-bo wizualnie bardzo mi się podoba lecz nie chce kupić auta do którego bd musiał wydawać wszystkie pieniądze żeby jakoś jeździło :
    24 marca 2014, 21:34 przez Rasen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Alfa Romeo 164 Q4 – Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.
 
Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.
 
Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.
 
Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.
 
Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    Model 164 był ostatnim opracowanym przez Alfę Romeo przed wchłonięciem jej przez Fiata, i chociaż na wspólnej platformie Tipo 4 powstały jeszcze Saab 9000, Lancia Thema i Fiat Croma, to Alfa charakteryzowała się najlepszymi właściwościami jezdnymi.

    Jednym z montowanych w modelu 164 silników było legendarne V6 opracowane przez Giuseppe Busso. Niezawodne – przy odpowiednim serwisowaniu zapewniało bezproblemowe przebiegi rzędu 400 tys. km – i piękne, równie dobrze jak pod maską prezentowałoby się na eksponowanym miejscu w salonie, ciesząc oczy rzędem lśniących kolektorów.

    Po liftingu z roku 1993 napędzający wcześniejszą wersję QV 200-konny silnik zyskał dodatkowych 12 zaworów i 32 konie. Okazało się jednak, że przedni napęd nie jest w stanie należycie wykorzystać potencjału jednostki. Rozwiązaniem okazał się napęd na wszystkie koła. Jego przygotowanie zlecono austriackiej firmie Steyr-Daimler-Puch, która stworzyła konstrukcję o niespotykanym na tamte czasy poziomie zaawansowania.

    Zastosowano przedni dyferencjał konwencjonalny, tylny typu Torsen, natomiast centralnym elementem stałego napędu na cztery koła był układ Viscomatic, czyli kombinacja kół planetarnych i sprzęgła wiskotycznego, sprzężony z układem wspomagania progresywnego. Rozdziałem momentu między przednią a tylną oś sterował system elektroniczny analizujący prędkość, promień skrętu, obroty silnika, stopień otwarcia przepustnicy i dane z ABS-u. Układ był niezwykle skomplikowany.


    Wyposażenie seryjne było bogate, zawierało między innymi automatyczną klimatyzację, podgrzewane i elektrycznie sterowane fotele, lusterka oraz szyby, reflektory soczewkowe, a przede wszystkim wspomniane zawieszenie z elektroniczną regulacją twardości.

    Lista wyposażenia dodatkowego zawierała lakier metalizowany, elektrycznie otwierany dach i skórzane fotele Recaro Memory. Te ostatnie dzisiaj poszukiwane przez miłośników modelu osiągają astronomiczne ceny rzędu zwykłej przednionapędowej 164 w niezłym stanie
    14 marca 2014, 17:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Fiat 125p Sam – Rok produkcji: 2007
Przebieg (km): 3000
Moc silnika (KM): 170
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Benzyna
Typ: Kombi
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: inny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS,
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce.
    Rok produkcji: 2007
    Przebieg (km): 3000
    Moc silnika (KM): 170
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rodzaj paliwa: Benzyna
    Typ: Kombi
    Liczba drzwi: 4/5
    Kolor: inny
    Stan: Używany
    Uszkodzony: Nie
    Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Lakier metallic, Hak, Alufelgi, Komputer pokładowy, Nawigacja GPS,
    Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Pierwszy właściciel, Zarejestrowany w Polsce.
    22 lutego 2014, 20:33 przez marian1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Kawał dobrej roboty inżynierów CNH
    21 lutego 2014, 23:24 przez Krzysiek007 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW C1 WILLIAMS – BMW C1 Williams wersja limitowana
Rok produkcji 2002
Silnik 125cm3 vmax 120km/h
Suma wyprodukowanych egzemplarzy łącznie ok 30tyś szt.
Wersja Williams ok 1tyś szt.(info nie potwierdzone)



Wyposażenie:
ABS x2
Podgrzewane manetki
Podgrzewany fotel
Światła awaryjne
Nagłośnienie
Panoramiczny dach
Pasy bezpieczeństwa
Kufer 75L

Motocykl prowadzi się świetnie oraz wzbudza zainteresowanie na drodze

Więcej info w linku
    BMW C1 Williams wersja limitowana
    Rok produkcji 2002
    Silnik 125cm3 vmax 120km/h
    Suma wyprodukowanych egzemplarzy łącznie ok 30tyś szt.
    Wersja Williams ok 1tyś szt.(info nie potwierdzone)



    Wyposażenie:
    ABS x2
    Podgrzewane manetki
    Podgrzewany fotel
    Światła awaryjne
    Nagłośnienie
    Panoramiczny dach
    Pasy bezpieczeństwa
    Kufer 75L

    Motocykl prowadzi się świetnie oraz wzbudza zainteresowanie na drodze

    Więcej info w linku
    Hayabusa 1300 ABS 2014 – Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    Zapewne marzenie nie jednego fana jednośladów
    30 stycznia 2014, 22:41 przez AwesomeMuscule (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    ABS – Łatwe wytłumaczenie systemu ABS
    Łatwe wytłumaczenie systemu ABS
    16 stycznia 2014, 21:47 przez skyref (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)