Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Ciekawe czy ma ABS – Jak widać, bryczka z tarczowymi hamulcami
    Jak widać, bryczka z tarczowymi hamulcami
    30 grudnia 2013, 16:59 przez diamant10 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Sprzedam Audi – Pakiet s-line 
ABS, 8xAirBag, kij bejsbolowy...
    Pakiet s-line
    ABS, 8xAirBag, kij bejsbolowy...
    22 grudnia 2013, 20:21 przez lopez55 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Moje byłe Audi 80 – Model 89 z roku 1991. Foto wykonane w roku 1995 albo 96 - nie pamiętam. Silnik 1,8 E DZ 112 koni wtrysk K-Jetronic. 
Na pokładzie:
- el. szyby
- el. lusterka
- central zamek
- komputer pokładowy
- klima
- obrotomierz
- podgrzewane siedzenia
- ABS
- Procorn-ten
- Auto check
- spojler
- Treser czarny.
Brakowało przeciwmgłowych przednich i alusów. Niemniej autko było genialne i żal mi go do dziś... Może jeszcze odszukam starsze Audi, jakie miałem 1,6 z roku 1982.
    Model 89 z roku 1991. Foto wykonane w roku 1995 albo 96 - nie pamiętam. Silnik 1,8 E DZ 112 koni wtrysk K-Jetronic.
    Na pokładzie:
    - el. szyby
    - el. lusterka
    - central zamek
    - komputer pokładowy
    - klima
    - obrotomierz
    - podgrzewane siedzenia
    - ABS
    - Procorn-ten
    - Auto check
    - spojler
    - Treser czarny.
    Brakowało przeciwmgłowych przednich i alusów. Niemniej autko było genialne i żal mi go do dziś... Może jeszcze odszukam starsze Audi, jakie miałem 1,6 z roku 1982.
    20 grudnia 2013, 22:26 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ford Firebird III – Został zbudowany w 1958 roku. Jest to trzeci model Firebird'a. Zasilany turbiną gazową o mocy 225KM i dwu cylindrowego silnika o mocy 10KM służącego do uruchomienia pojazdu. Był wyposażony w ABS, klimatyzację i hamulce oporowo powietrzne takie jak w samolotach.
    Został zbudowany w 1958 roku. Jest to trzeci model Firebird'a. Zasilany turbiną gazową o mocy 225KM i dwu cylindrowego silnika o mocy 10KM służącego do uruchomienia pojazdu. Był wyposażony w ABS, klimatyzację i hamulce oporowo powietrzne takie jak w samolotach.
    14 grudnia 2013, 21:24 przez Kaweq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ta skoda Octavia użyta do kampanii reklamowej ma niesprawny ABS.
    Po drugie liczniki w urywku pokazującym prędkość są z Octavi II.
    Po trzecie kto normalny wbija na pasy bez rozglądania się!
    Jak należy omijać przeszkodę na śliskiej nawierzchni-hamowanie – Jak należy omijać przeszkodę na śliskiej nawierzchni samochodem wyposażonym w ABS i ESP? Czy trzeba zwalniać pedał hamulca?

Układ ABS został zaprojektowany tak, aby możliwe było omijanie przeszkody przy wciśniętym pedale hamulca. Ponieważ ABS zabezpiecza przed zablokowaniem kół, ryzyko poślizgu jest mniejsze. Przy dużych prędkościach już sam manewr gwałtownego omijania przeszkody, bez hamowania, może wywołać poślizg, jednak jego skutki ma minimalizować układ ESP. W razie potrzeby każdy z tych systemów jest w stanie oddziaływać na układ hamulcowy, niezależnie od tego, co robi kierowca. Wytracając prędkość, należy więc cały czas intensywnie hamować.
    Jak należy omijać przeszkodę na śliskiej nawierzchni samochodem wyposażonym w ABS i ESP? Czy trzeba zwalniać pedał hamulca?

    Układ ABS został zaprojektowany tak, aby możliwe było omijanie przeszkody przy wciśniętym pedale hamulca. Ponieważ ABS zabezpiecza przed zablokowaniem kół, ryzyko poślizgu jest mniejsze. Przy dużych prędkościach już sam manewr gwałtownego omijania przeszkody, bez hamowania, może wywołać poślizg, jednak jego skutki ma minimalizować układ ESP. W razie potrzeby każdy z tych systemów jest w stanie oddziaływać na układ hamulcowy, niezależnie od tego, co robi kierowca. Wytracając prędkość, należy więc cały czas intensywnie hamować.
    2 października 2013, 22:13 przez Adam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Jak wszyscy to i ja: BMW E36 316I COUPE - 1995r. – Witam, jest to moje 1 auto, silnik mógłby być większy, ale i tak jestem zadowolony. Bawarka jak na swoje lata bardzo zadbana, lakier prawie idealny, karoseria bez grama korozji. Środek bardzo czysty i zadbany, bez żadnych przetarć, otarć, dziur itp.

Wyposażenie:

- klimatyzacja (klimatronic)
- el. szyby
- el. lusterka
- el. szyberdach
- roleta przeciwsłoneczna (tył)
- podłokietnik
- 2 x AIR BAG
- ABS
- czujniki parkowania

Opinie mile widziane.
    Witam, jest to moje 1 auto, silnik mógłby być większy, ale i tak jestem zadowolony. Bawarka jak na swoje lata bardzo zadbana, lakier prawie idealny, karoseria bez grama korozji. Środek bardzo czysty i zadbany, bez żadnych przetarć, otarć, dziur itp.

    Wyposażenie:

    - klimatyzacja (klimatronic)
    - el. szyby
    - el. lusterka
    - el. szyberdach
    - roleta przeciwsłoneczna (tył)
    - podłokietnik
    - 2 x AIR BAG
    - ABS
    - czujniki parkowania

    Opinie mile widziane.
    20 września 2013, 18:52 przez kalasznikow (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Nie było ABS, ESP i innych ale był napęd na tył i pełno mocy – W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia. 
Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi, 
Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej 
(montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz. 
ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo. 
Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia.
    Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
    W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi,
    Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej
    (montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
    Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
    stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
    masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
    Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz.
    ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
    W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo.
    Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
    Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
    Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
    Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
    zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
    Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
    która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
    Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
    Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
    W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
    Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
    druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    17 września 2013, 10:31 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    MÓJ MERCEDES SL500 AMG W129 – STYLIZACJA AMG
ROK PRODUKCJI 1992
PRZEBIEG 115000km
MOC 340KM
WYPOSAŻENIE:
SKÓRZANA TAPICERKA
KLIMATYZACJA
ELEKTRYCZNE LUSTERKA I SZYBY
ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE FOTELE
ABS
ASR
DVD
NAWIGACJA
USB
SPRZĘT AUDIO O WARTOŚCI 10000PLN!!!
TWARDY DACH HARD TOP
FELGI MAE 18" SKRĘCANE
KAMERA COFANIA
PANEL ŚRODKOWY CARBON
SPORTOWY WYDECH
XENON
TEMPOMAT
    STYLIZACJA AMG
    ROK PRODUKCJI 1992
    PRZEBIEG 115000km
    MOC 340KM
    WYPOSAŻENIE:
    SKÓRZANA TAPICERKA
    KLIMATYZACJA
    ELEKTRYCZNE LUSTERKA I SZYBY
    ELEKTRYCZNIE REGULOWANE I PODGRZEWANE FOTELE
    ABS
    ASR
    DVD
    NAWIGACJA
    USB
    SPRZĘT AUDIO O WARTOŚCI 10000PLN!!!
    TWARDY DACH HARD TOP
    FELGI MAE 18" SKRĘCANE
    KAMERA COFANIA
    PANEL ŚRODKOWY CARBON
    SPORTOWY WYDECH
    XENON
    TEMPOMAT
    5 sierpnia 2013, 12:07 przez ~MLody221 | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Legendarna Beczka – Mercedes W123 był w swoich latach nowoczesną, luksusową limuzyną. Na liście wyposażenia dodatkowego widniała m.in. półautomatyczna klimatyzacja, poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS i automatyczna skrzynia biegów z tempomatem. W roku 1980 W123 był najchętniej kupowanym samochodem na rynku niemieckim. Wiemy, dlaczego "Niemiec płakał jak sprzedawał"
    Mercedes W123 był w swoich latach nowoczesną, luksusową limuzyną. Na liście wyposażenia dodatkowego widniała m.in. półautomatyczna klimatyzacja, poduszka powietrzna dla kierowcy, ABS i automatyczna skrzynia biegów z tempomatem. W roku 1980 W123 był najchętniej kupowanym samochodem na rynku niemieckim. Wiemy, dlaczego "Niemiec płakał jak sprzedawał"
    28 lipca 2013, 12:11 przez orgowit (PW) | Do ulubionych | Skomentuj