Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 119 takich materiałów
    Przejażdżka na Nurburgring w BMW e30 DTM. Kierownica Logitech g27 monitor BenQ 24cale. Trakcja i ABS : OFF. Nie jechałem na czas, jest kilka faili.
    Peterbilt 378 – DANE TECHNICZNE: 
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA 
Model: 378 
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną 
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW) 
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B 
(10 biegów) 
Resorowanie: resory piórowe 
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe 
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco 
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton 
w USA klasa 8 
Udźwig całkowity: do 60 ton 
Rok produkcji: 1985
    DANE TECHNICZNE:
    Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
    Model: 378
    Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
    Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
    Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
    (10 biegów)
    Resorowanie: resory piórowe
    Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
    Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
    Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
    w USA klasa 8
    Udźwig całkowity: do 60 ton
    Rok produkcji: 1985
    ...poduszki, abs'y, systemy kontroli trakcji, itd.. Podziękuję, wolę ten nieekologiczny, przestarzały i niebezpieczny złom.
    18 października 2014, 10:27 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (33)
    Video test wściekłej japońskiej sowy w kagańcu. Słynny fireblade oferujący nam potężne i jednocześnie łatwe w okiełznaniu 178 km. Do tego świetnie działajacy C-Abs. Opinia, test, recenzja. Ride & review.
    11 września 2014, 21:39 przez ~thedw | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój "Daily Car" cz.2 – Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

- wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
- radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
- deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
- nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
- nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
- wysuwanie anteny na przełącznik
- nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
- boczne kierunki białe, dymione
- stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
- nowa oryginalna atrapa chłodnicy
- owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
- konserwacja progów i nadkoli tył
- światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
- aluminiowa pokrywa zaworów
- odcięcie pompy paliwa na LPG
- nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
- nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
- nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
- wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
- wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
- oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

Pozdrowienia dla Motokillerów!
    Cieszę się, że mimo swojego budżetowego pochodzenia Lanos spodobał się na MK i to właśnie dlatego postanowiłem go trochę obszerniej opisać.

    Jest to najbogatsza wersja wyposażenia, polift z 2002 roku z silnikiem 1.6 16V 106KM. Silnik posiada zmienną długość kolektora dolotowego VGIS, dzięki czemu fajnie kręci się powyżej 4500rpm. Fabrycznie na pokładzie m.in. felgi 14", hamulce 256mm, wspomaganie kierownicy, ABS, klimatyzacja, dwie poduszki powietrzne, elektryczne szyby przód, el. lusterko, el. regulacja położenia reflektorów, el. wysuwana antena, halogeny, wygłuszenie ściany grodziowej, welurowa tapicerka, wszystko lakierowane pod kolor nadwozia.

    Ponadto auto załapało się na kilka wymian i modów, dzięki czemu jeździ się nim przyjemniej. Oto najważniejsze prace wykonane przy Lanosie w ciągu ostatnich półtora roku:

    - wyciszenie kabiny i dachu matami bitumicznymi oraz pianką, boczki drzwiowe podklejone gąbką akustyczną, bagażnik same maty
    - radio Blaupunkt Brisbane SD48 sterowane z kierownicy, głośniki przód Blaupunkt GTC + tył GTX
    - deska rozdzielcza od wersji bez AB pasażera, wyciszona gąbkami
    - nowa kierownica, mieszek drążka zmiany biegów, nakładki na pedały
    - nowa lampka oświetlenia kabiny z panelem LED 24xSMD5050
    - wysuwanie anteny na przełącznik
    - nowe lampy tylne, przednie zregenerowane + pomalowane wkłady na czarno
    - boczne kierunki białe, dymione
    - stalówki pomalowane od nowa + ranty z Golfa 3
    - nowa oryginalna atrapa chłodnicy
    - owiewki HEKO na przód + osłona zimowa na atrapę chłodnicy
    - konserwacja progów i nadkoli tył
    - światła mijania zasilane z akumulatora na przekaźnikach + automat do załączania świateł
    - aluminiowa pokrywa zaworów
    - odcięcie pompy paliwa na LPG
    - nowy kompletny wydech POLMOstrow, tłumik w miejsce katalizatora
    - nowe tarcze i klocki przód TRW, tył OEM + bębny Bosch
    - nowy mechanizm zmiany biegów oraz poduszki silnik i skrzyni
    - wymieniona nagrzewnica, płukanie układu chłodzenia
    - wymienione wężyki podciśnienia od VIGSa
    - oczyszczone komutatory silniczków podnoszenia szyb

    Mam jeszcze trochę planów co do auta, ale będą zrealizowane już w przyszłym roku. Generalnie chcę, by samochodem podróżowało się jak najprzyjemniej i w tym kierunku dążę.

    Pozdrowienia dla Motokillerów!
    31 sierpnia 2014, 18:48 przez hiroshima87 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Przekroje samochodów "Lancia Delta HF Integrale (1994)" – SILNIK
pojemność skokowa:  1995cm3
moc:  215KM
moment obr.:  314Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  rzędowy, 4
położenie silnika:  przód
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  84.00mm x 90.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  8.00:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  220 km/h
stosunek mocy do masy:  0.165 KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  4x4
średnica zawracania:  10.40 m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / tarczowe , wspomaganie, ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  3896mm
szerokość:  1770mm
wysokość:  1364mm
rozstaw osi:  2474mm
masa:  1300kg

CIEKAWOSTKI
-Cywilna wersja Delty została wybrana europejskim samochodem roku 1980.
-Rajdowe odmiany Lancii Delta były jednymi z bardziej udanych samochodów występujących w rajdach samochodowych.
-Kierowcy zasiadający za kierownicą Delty wygrali w sumie 49 eliminacji Rajdowych Mistrzostw Świata (w sezonach 1985-1992)
-Dzięki Delcie, Lancia sześć razy z rzędu otrzymała mistrzostwo świata w kategorii producentów (1987-1992)
    SILNIK
    pojemność skokowa: 1995cm3
    moc: 215KM
    moment obr.: 314Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: rzędowy, 4
    położenie silnika: przód
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 84.00mm x 90.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 8.00:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 220 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.165 KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: 4x4
    średnica zawracania: 10.40 m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / tarczowe , wspomaganie, ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 3896mm
    szerokość: 1770mm
    wysokość: 1364mm
    rozstaw osi: 2474mm
    masa: 1300kg

    CIEKAWOSTKI
    -Cywilna wersja Delty została wybrana europejskim samochodem roku 1980.
    -Rajdowe odmiany Lancii Delta były jednymi z bardziej udanych samochodów występujących w rajdach samochodowych.
    -Kierowcy zasiadający za kierownicą Delty wygrali w sumie 49 eliminacji Rajdowych Mistrzostw Świata (w sezonach 1985-1992)
    -Dzięki Delcie, Lancia sześć razy z rzędu otrzymała mistrzostwo świata w kategorii producentów (1987-1992)
    31 lipca 2014, 13:25 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2977cm3
moc:  274KM
moment obr.:  285Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  90.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  10.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  274km/h
stosunek mocy do masy:  0.196KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
średnica zawracania:  11.60m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4404mm
szerokość:  1811mm
wysokość:  1171mm
rozstaw osi:  2530mm
prześwit:  135mm
masa:  1365kg
pojemność zbiornika paliwa:  70litrów

CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2977cm3
    moc: 274KM
    moment obr.: 285Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 10.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 274km/h
    stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    średnica zawracania: 11.60m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4404mm
    szerokość: 1811mm
    wysokość: 1171mm
    rozstaw osi: 2530mm
    prześwit: 135mm
    masa: 1365kg
    pojemność zbiornika paliwa: 70litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
    -Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    -Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
    -Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
    -Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
    -Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    30 lipca 2014, 19:45 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mój Kropek cz.2 – Silnik 1.4 Turbo 133 konie. Felgi Speedline z Alfy Romeo 145/146 2.0 Quadrifoglio Verde. Pakiet dokładek oryginalnych z ABS MS Design. Zawieszenie gwintowane Ta Technix. Silnik seria, jedynie założony zawór upustowy BOV Properfekt Typ 1. Kompletny dedykowany wydech SCORPION z kwasiaka z twin loopem. Hamulce tarczowe Mikoda GT, klocki Ferodo Premier. Przednie reflektory przerobione według własnego pomysłu.
    Silnik 1.4 Turbo 133 konie. Felgi Speedline z Alfy Romeo 145/146 2.0 Quadrifoglio Verde. Pakiet dokładek oryginalnych z ABS MS Design. Zawieszenie gwintowane Ta Technix. Silnik seria, jedynie założony zawór upustowy BOV Properfekt Typ 1. Kompletny dedykowany wydech SCORPION z kwasiaka z twin loopem. Hamulce tarczowe Mikoda GT, klocki Ferodo Premier. Przednie reflektory przerobione według własnego pomysłu.
    28 lipca 2014, 18:24 przez Mike192 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Początek klasy S – Oficjalna nazwa Klasa S została użyta po raz pierwszy w 1972 roku dla modelu W116 i była skrótem od niemieckiego "Sonderklasse", co oznacza wyższą klasę. Jednak początki Klasy S sięgają lat 50. W tej klasie po raz pierwszy znajdują zastosowanie innowacje technologiczne dotyczące bezpieczeństwa, które później stosowane są w innych modelach. Premiera ABS w 1978 roku (W116) była wówczas ogromną sensacją. Dzisiaj system montowany jest seryjnie nawet w małych samochodach, a od 1 maja 2004 r. na obszarze UE dopuszczone są do ruchu tylko pojazdy z ABS.
    Oficjalna nazwa Klasa S została użyta po raz pierwszy w 1972 roku dla modelu W116 i była skrótem od niemieckiego "Sonderklasse", co oznacza wyższą klasę. Jednak początki Klasy S sięgają lat 50. W tej klasie po raz pierwszy znajdują zastosowanie innowacje technologiczne dotyczące bezpieczeństwa, które później stosowane są w innych modelach. Premiera ABS w 1978 roku (W116) była wówczas ogromną sensacją. Dzisiaj system montowany jest seryjnie nawet w małych samochodach, a od 1 maja 2004 r. na obszarze UE dopuszczone są do ruchu tylko pojazdy z ABS.
    4 maja 2014, 12:55 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Audi A3 Święto mojej małej – Audi A3 1.9 TDI 1997r silnik AGR (90hp po programie na 120hp). Niby mały przebieg ale gdyby nie fakt, że jest prawie od nowości z moją rodziną i ze mną. Od 2001r była mojej siostry która jeździła nią okazyjnie, miała wtedy 106tys km. Od dwóch lat jest w moich rękach i zawsze robię wszystko na czas i dopieszczam jak tylko budżet pozwoli.
Jestem wielkim zwolennikiem silników diesla,te starsze modele są praktycznie bezawaryjne a spalanie jak widać prawie polowa baku a 615~ km zrobione czyli jakieś 5/100.
(Tak wiem pali się ABS ponieważ czujnik siadł i lada moment ten problem naprawie)
    Audi A3 1.9 TDI 1997r silnik AGR (90hp po programie na 120hp). Niby mały przebieg ale gdyby nie fakt, że jest prawie od nowości z moją rodziną i ze mną. Od 2001r była mojej siostry która jeździła nią okazyjnie, miała wtedy 106tys km. Od dwóch lat jest w moich rękach i zawsze robię wszystko na czas i dopieszczam jak tylko budżet pozwoli.
    Jestem wielkim zwolennikiem silników diesla,te starsze modele są praktycznie bezawaryjne a spalanie jak widać prawie polowa baku a 615~ km zrobione czyli jakieś 5/100.
    (Tak wiem pali się ABS ponieważ czujnik siadł i lada moment ten problem naprawie)
    30 kwietnia 2014, 20:15 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne