Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 61 takich materiałów
    Po krótkiej przerwie zabrałem się za demontaż uszczelniaczy w DTce.
    Tłok 56,94 mm WOSSNERA już zamówiony. Jak dotrze w poniedziałek to odrazu wiozę cylinder do szlifu. Później jeszcze tylko ok tygodnia wyczekiwania i można zaczynać składać DTkę.
    Strasznie mi się jeździć chce :D !
    W lagach wymienię olej na 15 W, wyreguluję i baaardzo jestem ciekaw różnicy między seryjnym zawieszeniem od DTki.
    Może będzie można coś poskakać :D
    Piona !
    22 września 2019, 12:59 przez ~dt125yamaha | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.siwekmoto.pl

    Warszawa, a na jej ulicach zawsze ktoś komuś musi coś udowodnić. Pytanie: po co?

    - "Nie widzisz którędy jedziesz człowieku?"
    - "Widzę, ale trochę wyrozumiałości..."
    - "Człowieku, żadnej wyrozumiałości..."
    11 lipca 2019, 16:14 przez wpswps (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jeśli się podobało, zapraszam do subskrybowania kanału Terlikowski Rally Team
    Doskonały czas 6:56.4 - przejazd hipnotyzuje
    21 kwietnia 2018, 10:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Civic EK4 – CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748.  Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748. Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    Michelin PLR – Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    Ten przedziwny samochód został stworzony w 1972 roku przez Michelin i służył do… testowania opon ciężarowych. W latach 70-tych Michelin było właścicielem Citroena, dlatego by skonstruować ten specjalny pojazd wykorzystano jeden z modeli tego producenta, a dokładniej DS-a. Musiał on jednak przejść diametralne przeróbki, aby powstał wehikuł, który widzimy na zdjęciach. PLR (Poids Lourd Rapide) mierzył 7,3 m długości, 2,5 m szerokości oraz 1,56 m wysokości. Wykorzystano w nim dwie 5,7-litrowe jednostki V8 Citroena. Jedna z nich, zasilała 6 tylnych kół, a druga służyła jako napęd umieszczonej na pokładzie maszyny przeznaczonej do testowania opon dla ciężarówek. Taki ekwipunek na pokładzie poskutkował wysoką masą ponad 10 000 kg. Maksymalna prędkość jaką PLR mógł uzyskać wynosiła 180 km/h. Testy opon z udziałem tego modelu odbywały się na francuskim torze testowym. Obecnie pojazd znajduje się w muzeum Michelin w Clermont-Ferrand we Francji.
    12 grudnia 2017, 17:06 przez ~RAFIK3001 | Do ulubionych | Skomentuj
    25 września 2016, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    22 kwietnia 2016, 22:30 przez marekkkkk (PW) | Do ulubionych | Skomentuj