Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 927 takich materiałów
    Boss Hoss – Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Renault 5 Super Van Concept 1985 –
    12 stycznia 2019, 8:41 przez Elemir (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: FavCars.com
    Dodge Super Bee –
    29 grudnia 2018, 23:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lotus Super Seven –
    22 grudnia 2018, 7:46 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porsche 356B Super –
    20 grudnia 2018, 16:38 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 grudnia 2018, 23:27 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak radzić sobie na śliskiej nawierzchni jakie opony dobrać na mały rajd lub super sprint czy track day. Jazda Fordem Focusem Rs na śliskiej nawierzchni jest wyśmienita i to co robi system zamontowany w tym aucie robi z ciebie idealnego kierowce który ma idealny tor jazdy. Ford - naprawdę zrobiłeś idealny samochód to tego typu zabaw. Zobaczcie jak to wygląda i wpadajcie na Insta
    18 grudnia 2018, 20:29 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: felixiada