Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    Lexus LFA – Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    Supersamochód marki Lexus produkowany przez koncern Toyota od grudnia 2010 do 18 grudnia 2012 roku zaprezentowany w wersji produkcyjnej podczas salonu motoryzacyjnego w Tokio w 2009 roku wyprodukowany w liczbie 500 egzemplarzy. Prace nad modelem rozpoczęły się w 2000 roku projektem pod nazwą P280. Celem projektu było pokazanie przez Toyotę poprzez swoją luksusową markę Lexus możliwości konstrukcyjnych. Pierwszy prototyp pokazano w czerwcu 2003 roku. Od października 2004 roku regularnie testowano prototypy na niemieckim torze wyścigowym Nurburgring. W styczniu 2005 roku podczas targów motoryzacyjnych w Detroit zaprezentowano pierwszą koncepcyjną wersję auta. Koncept miał długość 4400 mm, co oznaczało, że był 50 mm krótszy od Porsche 911 Turbo. Rozstaw osi konceptu mierzył 2580 mm, 1200 mm wysokości oraz 1859 mm szerokości. W koncepcie zamontowano szklany dach, kamery boczne zamontowane w lusterkach zewnętrznych. Tył pojazdu wyróżniał potrójnych wydech umieszczony w formie trójkąta. W styczniu 2008 roku w Detroit pokazano wersję roadster o tej samej nazwie. Następnie premierę swoją Lexus LFA Roadster miał podczas targów w Genewie. Auto mierzyło 4460 mm długości, 1890 mm szerokości oraz 2600 mm rozstawu osi. 5 sierpnia 2009 roku Prezes Toyoty Akido Toyoda potwierdził plany produkcyjne Lexusa LFA. 21 października 2009 roku podczas salonu prasowego targów motoryzacyjnych w Tokio po raz pierwszy odbyła się premiera produkcyjnej odmiany LFA. Tego samego dnia ujawniono także, że auto będzie serią limitowaną dostępną jedynie w liczbie 500 egzemplarzy. Produkcja ruszyła w grudniu 2010 roku w specjalnie przygotowanej fabryce w Motomachi, która wyróżniła 170 pracowników do starannej, powolnej produkcji LFA. Ostatni egzemplarz zjechał z taśm montażowych 18 grudnia 2012 roku. LFA napędzany jest 4,8-litrowym V10, które wytwarza moc 560 KM i moment obrotowy 480 Nm. Samochód osiąga prędkość maksymalną 325 km/h, a przyspieszenie do prędkości 100 km/h trwa 3,7 s.
    21 kwietnia 2022, 22:06 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F40 – Supersamochód klasy średniej wyprodukowany przez włoskie Ferrari w latach 1987-1992. Samochód zadebiutował w 1987 roku, w którym firma Ferrari obchodziła swoje 40-lecie. Kompozytowe panele nadwozia wykonane zostały z wzajemnie ze sobą posklejanych włókien węglowych. Pod nadwoziem zamontowano rurową ramę przestrzenną, do której zamocowano silnik. Silnik to zmodyfikowana jednostka pochodząca od poprzednika - 288 GTO. Ulokowana centralnie jednostka V8 była montowana ręcznie. Moc silnika zwiększały dwie turbosprężarki japońskiej firmy IHI. Silnik wytwarzał moc maksymalną 478 KM. F40 osiąga prędkość maksymalną 325 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Napęd przekazywany był na oś tylną. Wyprodukowanych zostało 1310 egzemplarzy.
    Supersamochód klasy średniej wyprodukowany przez włoskie Ferrari w latach 1987-1992. Samochód zadebiutował w 1987 roku, w którym firma Ferrari obchodziła swoje 40-lecie. Kompozytowe panele nadwozia wykonane zostały z wzajemnie ze sobą posklejanych włókien węglowych. Pod nadwoziem zamontowano rurową ramę przestrzenną, do której zamocowano silnik. Silnik to zmodyfikowana jednostka pochodząca od poprzednika - 288 GTO. Ulokowana centralnie jednostka V8 była montowana ręcznie. Moc silnika zwiększały dwie turbosprężarki japońskiej firmy IHI. Silnik wytwarzał moc maksymalną 478 KM. F40 osiąga prędkość maksymalną 325 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 4,5 sekundy. Napęd przekazywany był na oś tylną. Wyprodukowanych zostało 1310 egzemplarzy.
    14 kwietnia 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-AMG GT Black Series – Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. W 2020 roku zaprezentowany został najmocniejszy wariant Mercedesa-AMG GT pod nazwą Black Series. Samochód napędza 730-konnysilnik V8 Twin-turbo, który został wyposażony m.in. we wzmocniony wał korbowy. GT Black Series osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy oraz prędkość maksymalną 325 km/h. Pod kątem wizualnym, Mercedes-AMG GT Black Series charakteryzuje się rozbudowanym pakietem aerodynamicznym m.in. z regulowanym tylnym skrzydłem z włókna węglowego i duktami powietrza w podwoziu, co zapewnia docisk sięgający 400 kg. Pojazd wyposażono też w ceramiczne tarcze hamulcowe oraz adaptacyjne zawieszenie z możliwością ręcznej zmiany ustawień stabilizatora i kąta pochylenia kół. W 2020 samochód pokonał pętlę toru Nurburgring w najkrótszym czasie wśród modeli seryjnych, osiągając czas 6:43,615 minut pobijając dotychczasowy rekord, jaki należał do Lamborghini Aventador SVJ o mocy 770 KM.
    Supersamochód klasy średniej produkowany przez oddział Mercedes-AMG niemieckiej marki Mercedes-Benz od 2014 roku. W 2020 roku zaprezentowany został najmocniejszy wariant Mercedesa-AMG GT pod nazwą Black Series. Samochód napędza 730-konnysilnik V8 Twin-turbo, który został wyposażony m.in. we wzmocniony wał korbowy. GT Black Series osiąga 100 km/h w 3,2 sekundy oraz prędkość maksymalną 325 km/h. Pod kątem wizualnym, Mercedes-AMG GT Black Series charakteryzuje się rozbudowanym pakietem aerodynamicznym m.in. z regulowanym tylnym skrzydłem z włókna węglowego i duktami powietrza w podwoziu, co zapewnia docisk sięgający 400 kg. Pojazd wyposażono też w ceramiczne tarcze hamulcowe oraz adaptacyjne zawieszenie z możliwością ręcznej zmiany ustawień stabilizatora i kąta pochylenia kół. W 2020 samochód pokonał pętlę toru Nurburgring w najkrótszym czasie wśród modeli seryjnych, osiągając czas 6:43,615 minut pobijając dotychczasowy rekord, jaki należał do Lamborghini Aventador SVJ o mocy 770 KM.
    Maserati MC20 – Supersamochód klasy średniej, który produkowany pod włoską marką Maserati od 2020 roku. MC20 został zaprezentowany pod koniec września 2020 roku w Modenie. Samochód został opracowany w Maserati Innovation Lab a zbudowany w zakładzie Viale Ciro Menotti w Modenie. Nazwa "MC20" oznacza Maserati Corse 2020 i stanowi hołd powrotu marki Maserati do wyścigów.

Nowy model Maserati to ewolucja MC12 - samochodu, który w 2004 roku oznaczał powrót Maserati do wyścigów po 37 latach przerwy.

MC20 posiada 3-litrowy silnik Nettuno 90° twin-turbo V6 pozwalają generować moc 630 KM i 730 Nm momentu. To z kolei pozwala na rozpędzenie auta ważącego 1468 kg do 100 km/h w czasie 2,9 s, a do 200 km/h w czasie 8,8 s. Pojazd osiąga maksymalną prędkość ponad do 325 km/h.

Samochód posiada napęd na tył i skrzynię biegów, która ma 2 sprzęgła i 8 przełożeń.
    Supersamochód klasy średniej, który produkowany pod włoską marką Maserati od 2020 roku. MC20 został zaprezentowany pod koniec września 2020 roku w Modenie. Samochód został opracowany w Maserati Innovation Lab a zbudowany w zakładzie Viale Ciro Menotti w Modenie. Nazwa "MC20" oznacza Maserati Corse 2020 i stanowi hołd powrotu marki Maserati do wyścigów.

    Nowy model Maserati to ewolucja MC12 - samochodu, który w 2004 roku oznaczał powrót Maserati do wyścigów po 37 latach przerwy.

    MC20 posiada 3-litrowy silnik Nettuno 90° twin-turbo V6 pozwalają generować moc 630 KM i 730 Nm momentu. To z kolei pozwala na rozpędzenie auta ważącego 1468 kg do 100 km/h w czasie 2,9 s, a do 200 km/h w czasie 8,8 s. Pojazd osiąga maksymalną prędkość ponad do 325 km/h.

    Samochód posiada napęd na tył i skrzynię biegów, która ma 2 sprzęgła i 8 przełożeń.
    Specyfikacja:

    2021 Porsche Panamera Turbo S (lift)
    Silnik: 4.0 V8
    Turbo: tak (nawet 2)
    Napęd: na 4 koła
    Moc: 630KM
    Moment: 820Nm
    Hybryda: NIE
    Skrzynia: 8B PorszeDopelKuplungsGetribe
    Zawias: adaptacyjny, trzykomorowy
    Hamulce: PCCB (standard)
    Tylna skrętna oś: TAK
    Vmax: 315km/h
    O-1OO: 3.1s (2.9s podobno real)
    O-2OO: 11.2s
    Bak: 90L
    Koła: 21” SportDesign
    Opony: zimowe, 325/30/R21 (tył)
    Masa: 2080kg (sucha)
    Burmester 3D: TAK (opcjonalny)
    Cena: od 879 000zł bruto (ten: 1 097 000zł brutto)
    20 marca 2021, 11:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Huracan Evo o mocy 640 HP i 600Nm momentu obrotowego! W materiale zobaczysz przyspieszenie 0-100 w 2.9s! Prędkość maksymalna to powyżej 325 km/h! Reakcje pasażerów widzicie w pierwszej części filmu, SZOK! :D
    14 lutego 2021, 12:56 przez ~otomotomoto | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    hi5

    5 listopada 2020, 19:44 przez ~radz | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    20 października 2020, 18:05 przez ~radz | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    23 września 2020, 23:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj