Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    BMW E30 325 Convertible –
    16 grudnia 2013, 15:50 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Royal Enfield Taurus diesel – Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

Dane techniczne:

Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
Pojemność: 325 ccm
Moc: 7 KM/2500 obr/min.
Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
Skrzynia biegów: 4-stopniowa
Masa własna "na mokro": 196 kg
Masa własna "na sucho": 175 kg
Prędkość maksymalna: 120 km/h
Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    Produkowany w Indiach na brytyjskiej licencji, jeden z niewielu motocykli napędzanych silnikiem Diesla! Ten ze zdjęcia to MR 1999.

    Dane techniczne:

    Typ silnika: czterosuwowy, 1-no cylindrowy, 2-zaworowy
    Pojemność: 325 ccm
    Moc: 7 KM/2500 obr/min.
    Moment obrotowy: 15 Nm/3000 obr/min.
    Skrzynia biegów: 4-stopniowa
    Masa własna "na mokro": 196 kg
    Masa własna "na sucho": 175 kg
    Prędkość maksymalna: 120 km/h
    Średnie zużycie paliwa: 1,5 l/100 km

    Ponoć uruchomienie go to wymagający czasu i umiejętności rytuał
    325 es – tyle w temacie
    Tyle w temacie
    9 grudnia 2013, 22:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Ostatnie mycie i pod kocyk – Z cyklu jak wszyscy to i ja. e30 325 1990r
    Z cyklu jak wszyscy to i ja. e30 325 1990r
    28 listopada 2013, 8:35 przez Tamade (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Jelcz 325 – zdjęcie zrobione po wybuchu gazu w Jankowie Przygockim
    Zdjęcie zrobione po wybuchu gazu w Jankowie Przygockim
    16 listopada 2013, 16:19 przez BuBu98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    tvn24

    Insignia Sport Tourer OPC – Insignia kombi nie musi być nudna. 
2,8 l V6 Turbo, 239 kW (325 KM)
    Insignia kombi nie musi być nudna.
    2,8 l V6 Turbo, 239 kW (325 KM)
    1 listopada 2013, 17:20 przez Vertek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    The ugly duckling- tak nazwali swoje BMW E36 325 litwini, którzy w serii swoich filmików pokazują swoje umiejętności w drifcie. Tutaj następny dowód, że wiedzą co robią.
    18 października 2013, 22:28 przez kacperro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Swap hamulca – Dziś zakończyłem zmianę hamulców z bębna na tarczo-bęben. Hamulce zostały włożone od BMW 328i do 318i e36 ponieważ w przyszłości planuje włożyć silnik od 325, wszystko pasowało. Robiłem sam, rezultat osiągnięty, ale radość z wykonanej pracy jest bezcenna
    Dziś zakończyłem zmianę hamulców z bębna na tarczo-bęben. Hamulce zostały włożone od BMW 328i do 318i e36 ponieważ w przyszłości planuje włożyć silnik od 325, wszystko pasowało. Robiłem sam, rezultat osiągnięty, ale radość z wykonanej pracy jest bezcenna
    10 października 2013, 22:40 przez sebastiannxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    własne

    W ANGLI O NIEMCA SIĘ DBA..  325 M TECH – Z POZDROWIENIAMI DLA RZW I STW
    Z POZDROWIENIAMI DLA RZW I STW
    4 października 2013, 21:23 przez sebaaRZW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)