Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 106 takich materiałów
    BMW 325 e36 – kombi też może być piękne
    Kombi też może być piękne
    28 marca 2013, 22:07 przez JaJo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Zimowo – BMW 325 + BMW 323 compact + Audi A4 1.8T
    BMW 325 + BMW 323 compact + Audi A4 1.8T
    15 stycznia 2013, 16:59 przez ~belekto | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Goryl E31 850i – Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

 Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
 Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
 Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
 Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
 Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
 Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

 # Procesor P4 2,5
 # 512 ramu
 # HDD 60 GB
 # DVD RW
 # Monitor 7" dotykowy
 # na usb
 # GPS
 # Wifi
 # Tuner TV+Fm
 # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
 # Win DT09
 # AutoMapa
 # Centrafuse
 # InCarTerminal
 # RoadRanner

 ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

~Goryl
    Samochód został zakupiony 2 lata temu. Przyznam że zawsze podobał mi się ten model, po e30 325, e36 328, chciałem kupić coś wyjątkowego a jednocześnie mieszczącego się w moim budżecie.

    Gdy zobaczyłem pierwszy z oglądanych egzemplarzy (którego zakup z kilku powodów nie wchodził w grę) to już wiedziałem ze musi to być 850. Jest to bardzo rzadki samochód, więc gdy już zapadła decyzja o zakupie i zacząłem poszukiwania , to zanim natrafiłem na prezentowany egzpemplarz, musiało upłynąć trochę trochę czasu. Moja wersja to pierwsza seria 850i z silnikiem M70 czyli 5 litrów. Układ cylindrów V12, Ilość zaworów 24, Pojemność 4988 cm3, Moc 300 KM przy 5200 obr./min.,
    Maksymalny moment obr. 450 Nm przy 4100 obr./min Warto wspomnieć że względem seryjnego egzemplarza, pojawiło się w nim kilka delikatnych modyfikacji...
    Pojawiła się dokładka przedniego zderzaka od wersjii CSI, zawieszenie K.A.W 55/30 (najniższe do tego modelu, wcześniej miałem Eibach 25/30 ale było to dla mnie zdecydowanie za mało), amortyzatory Bilstein b6, koła trzy częściowe skręcane OZ Futura, początkowo o rozmiarach 8,5 x 18 i 10x18.
    Postanowiłem je maksymalnie poszerzyć i po dokupieniu rantów i skręceniu jest 9,5 x 18(225/40) i 11,5 x 18 (265/35). Modyfikacje w silniku to stożki K&N (tylko i wyłącznie dla poprawy dźwięku).
    Pozostałe zmiany to światła ksenonowe (w sumie 8 przetwornic, mijania, halogeny, dwa razy długie, w postojówkach diody led o tym samym kolorze).
    Wnętrze samochodu również różni się za sprawą sprzętu multimedialnego. Zgadza się, jest to komputer mini itx, który został zamontowany w bagażniku

    # Procesor P4 2,5
    # 512 ramu
    # HDD 60 GB
    # DVD RW
    # Monitor 7" dotykowy
    # na usb
    # GPS
    # Wifi
    # Tuner TV+Fm
    # Bluetooth +Dodatkowy port w tunelu środkowym Na pokładzie:
    # Win DT09
    # AutoMapa
    # Centrafuse
    # InCarTerminal
    # RoadRanner

    ... oraz wiele innych przydatnych w PC-cie programów plus 12 głośników, wzmacniacz, kondensator, aktyw. tuba itd. Monitor został zamontowany w miejsce OBC i radia, w związku z czym OBC został przeniesiony do srodkowego tunelu i pięknie zabudowany.

    ~Goryl
    23 grudnia 2012, 10:29 przez BzykussS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Mitsubishi 3000GT (GTO) VR-4 – Szkoda, że takie samochody (sportowe coupe) spod znaku trzech diamentów już nie wrócą. Silnik 6G72 V6 twin turbo 3.0L, 325 KM i 427 Nm. Napęd na cztery łapy.
    Szkoda, że takie samochody (sportowe coupe) spod znaku trzech diamentów już nie wrócą. Silnik 6G72 V6 twin turbo 3.0L, 325 KM i 427 Nm. Napęd na cztery łapy.
    E36 325 M50B25 By.Peszunek –
    4 listopada 2012, 17:10 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jedyny godny uwagi Golf – Silnik W12 z dwiema sprężarkami pochodzący z Bentley'a daje 650 koni, samochód 100 km/h osiąga po 3,7s a rozpędza się do 325 km/h. UWAGA: TO JEST SAMOCHÓD WYPRODUKOWANY PRZEZ VW!
    Silnik W12 z dwiema sprężarkami pochodzący z Bentley'a daje 650 koni, samochód 100 km/h osiąga po 3,7s a rozpędza się do 325 km/h. UWAGA: TO JEST SAMOCHÓD WYPRODUKOWANY PRZEZ VW!
    4 listopada 2012, 0:10 przez DaviS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    BMW e32 Klasyk – Piękna limuzyna BMW e32

E32

BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

Wersje silnikowe:
730i 2986 ccm	188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min	260 Nm przy 4000 obr/min

735i 3430 ccm	211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min	305 Nm przy 4000 obr/min

740i 3982 ccm	286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min	400 Nm przy 4500 obr/min

750i 4988 ccm	300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min	450 Nm przy 4100 obr/min

B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min	325 Nm przy 4000 obr/min

B12 5.0	4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min	470 Nm przy 4000 obr/min

BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

Alpina B11
 W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h. 

W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund. 

Alpina B11 posiadała m.in.:
ABS
bodykit Alpina
podgrzewane lusterka i klamki
elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
nową, czteroramienną kierownicę
antenę wmocowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h. 
B12 posiadała m.in.:
kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
ABS
EML
bodykit Alpina
nową, czteroramienną kierownicę Alpina
przyciemniane szyby
spryskiwacze przednich reflektorów
ogrzewane lusterka i klamki
system antywłamaniowy
poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
wnętrze wyłożone skórą
ogrzewane przednie fotele
cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
dwustrefową klimatyzację
radio BMW BAVARIA z systemem głośników
antenę wbudowaną w tylną szybę
srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    Piękna limuzyna BMW e32

    E32

    BMW E32 - W 1985 roku rozpoczęto produkcję BMW E32, drugiej generacji BMW serii 7, następcy BMW E23. Na rynek E32 weszło wyposażone w najnowocześniejsze technologie. Najlepiej wyposażone wersje posiadały telefon, fax, chłodziarkę do win, ogrzewane klamki, elektroniczny system kontroli trakcji i system wzmacniający docisk wycieraczek do szyby przedniej przy wyższych prędkościach, dwustrefową klimatyzację czy elektrycznie ogrzewane i sterowane fotele tylne.

    W Europie można było zamówić wersje bez skóry czy wielu innych dodatków, które w wersji na rynek amerykański były standardem.

    Samochód także oferowano w wersji z powiększonym rozstawem osi o 10 cm (iL).

    Paletę silnikową E32 stanowiły same silniki benzynowe o pojemnościach: 3.0 L (730i), 3,5 L (735i), 4.0 L (740i) i 5.0L (750i).

    Wersje silnikowe:
    730i 2986 ccm 188 KM(138 kW) przy 5800 obr/min 260 Nm przy 4000 obr/min

    735i 3430 ccm 211 KM(155 kW) przy 5700 obr/min 305 Nm przy 4000 obr/min

    740i 3982 ccm 286 KM(210 KW) przy 5800 obr/min 400 Nm przy 4500 obr/min

    750i 4988 ccm 300 KM(220 kW) przy 5200 obr/min 450 Nm przy 4100 obr/min

    B11 3,5 3430 ccm 254 KM(157 KW) przy 6000 obr/min 325 Nm przy 4000 obr/min

    B12 5.0 4988 ccm 350 KM(257 kW) przy 5300 obr/min 470 Nm przy 4000 obr/min

    BMW E32 produkowano z przeznaczeniem na cztery rynki: europejski, japoński, amerykański i południowoafrykański.

    Alpina B11
    W 1992 roku tuner BMW - Alpina wprowadził na rynek model Alpina B11 będący odpowiednikiem BMW E32. Model ten otrzymał sportowo zestrojone zawieszenie, bodykit, aluminiowe felgi Alpina i sinik i pojemności 3,5 litra osiągający moc 254 KM. Alpina B11 rozpędza się do 245 km/h.

    W 1993 roku na rynek wszedł BMW Alpina B11 4.0 z silnikiem o pojemności 3982 ccm i mocy 315 KM, który pozwalał B11 osiągać prędkość ponad 260 km/h, zaś pierwszą setkę osiągać w 7 sekund.

    Alpina B11 posiadała m.in.:
    ABS
    bodykit Alpina
    podgrzewane lusterka i klamki
    elektryczne sterowanie szyb z przodu i z tyłu
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    nową, czteroramienną kierownicę
    antenę wmocowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem


    Topowym modelem Alpiny był wprowadzony na rynek model Alpina B12 5.0, która posiadała pięciolitrowy, dwunastocylindrowy silnik o mocy 350 KM, dzięki któremu samochód osiągał około 275 km/h.
    B12 posiadała m.in.:
    kontrolę stabilizacji i trakcji ASC + T
    ABS
    EML
    bodykit Alpina
    nową, czteroramienną kierownicę Alpina
    przyciemniane szyby
    spryskiwacze przednich reflektorów
    ogrzewane lusterka i klamki
    system antywłamaniowy
    poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
    sportowe, elektronicznie regulowane siedzenia z pamięcią trzech ustawień
    wnętrze wyłożone skórą
    ogrzewane przednie fotele
    cyfrowe wskaźniki temperatury oleju
    dwustrefową klimatyzację
    radio BMW BAVARIA z systemem głośników
    antenę wbudowaną w tylną szybę
    srebrną tabliczkę producenta z indywidualnym numerem
    30 lipca 2012, 10:15 przez matio2pl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moje e30 – 325 swap m50b25
    325 swap m50b25
    27 lipca 2012, 15:28 przez mayday86 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Kasia:) – moja kasia 325 94r:) 225-40-18
    Moja kasia 325 94r:) 225-40-18
    3 lipca 2012, 17:13 przez ~lysy | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    BMW E34 – BMW
Historia marki BMW sięga roku 1916. W niemieckim mieście Monachium rozpoczęła swą działalność Bayerische Flugzeugwerke AG (tłum. Bawarskie Zakłady lotnicze). W początkach swego istnienia firma skierowana była na przemysł lotniczy. Produkowano lekkie samoloty treningowe i zwiadowcze oraz silniki do samolotów.
Od początku istnienia firmy za logo przyjęto niebiesko-białą szachownicę symbolizujące śmigło samolotu w ruchu. Do dziś logo to pozostało w niemal niezmienionej formie. W czasie I wojny światowej BMW poprzez wojskowe nastawienie polityczno-gospodarcze BMW otrzymywało duże wsparcie państwa. W tym czasie do niemieckich zakładów dołączyło wielu wyspecjalizowanych fachowców także ufundowano budowę nowych hal produkcyjnych.
Po wojnie firma straciła rynek zbytu na silniki lotnicze i próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości projektowano i sprzedawano silniki do łodzi, motorów, samochodów i ciężarówek. W 1923r. rozpoczęto produkcję motocykli. Pierwszy wyprodukowany motocykl R32 okazał się sukcesem i zapewnił firmie długotrwały i stabilny napływ zysków. BMW dzięki lukratywnej umowie z Rosją kontynuowało produkcję silników lotniczych i dynamicznie rozwijało gałąź produkującą motocykle.
W 1927 r. BMW przejęło Fahrzeugfabrik Eisenach A.G. - firmę motoryzacyjną produkującą popularne wówczas samochody Dixi. Od tego roku BMW stało się producentem samochodów osobowych. Początkowo kontynuowano produkcję modelu Dixi, by po dwóch latach pokazać światu model z logo BMW. Był to BMW 3/15 PS DA2 produkowany na licencji angielskiego Austina. Natomiast pierwszym, w pełni samodzielnym modelem był BMW 303. W 1933 roku zaprezentowano model BMW 328. Był to sportowy roadster o nowoczesnej sylwetce. Samochód nie tylko podobał się licznym klientom, ale odnosił również wiele sukcesów w sportach wyścigowych. Dzięki temu modelowi BMW zyskało opinię firmy produkującej samochody sportowe. Opinia ta jest żywa do dziś. Okres Drugiej Wojny Światowej to dla BMW utrata autonomiczności firmy w podejmowaniu samodzielnych decyzji.
Pomimo sprzeciwów zarządu firmy BMW po raz kolejny przeniosło niemal całe swe moce produkcyjne na cele wojenne. W tym okresie produkowano słynne motocykle R12 i R75 z doczepianymi koszami, silniki wirnikowe, odrzutowe i rakietowe, a także po jazd wojskowy BMW 325. Jednakże czasy wojenne to dla BMW okres ogromnych zysków finansowych wynikających z wielkich zamówień rządowych.
Aby pokryć zamówienia w zakładach BMW w ramach robót przymusowych pracowało 40-50% obcokrajowców. Mieli oni zazwyczaj status więźnia i zakwaterowani byli w Obozie Zewnętrznym Allach, znanego jako Obóz koncentracyjnego Dachau. Po wojnie po raz kolejny BMW przeżywało duże trudności reorganizacyjne. Produkowano głównie części zamienne i maszyny rolnicze. Dopiero w 1954r. zbudowano pierwszy po wojenny samochód – BMW 501, a w roku 1962r. długo oczekiwany model klasy średniej BMW 1500. Obecnie do BMW należą marki Rollsy-Royce, Bentley oraz Mini. Obecnie produkowana jest szeroka gama samochodów i motocykli.
Firma kojarzona jest jako producent luksusowy, a jego produkty należą do klasy wyższej. Na rynku polskim sprzedawane są niemal wszystkie modele BMW. Osobowe począwszy od najmniejszej serii 1 aż po limuzynę serii 7, roadstery Z3 i Z7, SUV’y X3, X5 i X5, a także sportowe M3, M5 i M6.
    BMW
    Historia marki BMW sięga roku 1916. W niemieckim mieście Monachium rozpoczęła swą działalność Bayerische Flugzeugwerke AG (tłum. Bawarskie Zakłady lotnicze). W początkach swego istnienia firma skierowana była na przemysł lotniczy. Produkowano lekkie samoloty treningowe i zwiadowcze oraz silniki do samolotów.
    Od początku istnienia firmy za logo przyjęto niebiesko-białą szachownicę symbolizujące śmigło samolotu w ruchu. Do dziś logo to pozostało w niemal niezmienionej formie. W czasie I wojny światowej BMW poprzez wojskowe nastawienie polityczno-gospodarcze BMW otrzymywało duże wsparcie państwa. W tym czasie do niemieckich zakładów dołączyło wielu wyspecjalizowanych fachowców także ufundowano budowę nowych hal produkcyjnych.
    Po wojnie firma straciła rynek zbytu na silniki lotnicze i próbując odnaleźć się w nowej rzeczywistości projektowano i sprzedawano silniki do łodzi, motorów, samochodów i ciężarówek. W 1923r. rozpoczęto produkcję motocykli. Pierwszy wyprodukowany motocykl R32 okazał się sukcesem i zapewnił firmie długotrwały i stabilny napływ zysków. BMW dzięki lukratywnej umowie z Rosją kontynuowało produkcję silników lotniczych i dynamicznie rozwijało gałąź produkującą motocykle.
    W 1927 r. BMW przejęło Fahrzeugfabrik Eisenach A.G. - firmę motoryzacyjną produkującą popularne wówczas samochody Dixi. Od tego roku BMW stało się producentem samochodów osobowych. Początkowo kontynuowano produkcję modelu Dixi, by po dwóch latach pokazać światu model z logo BMW. Był to BMW 3/15 PS DA2 produkowany na licencji angielskiego Austina. Natomiast pierwszym, w pełni samodzielnym modelem był BMW 303. W 1933 roku zaprezentowano model BMW 328. Był to sportowy roadster o nowoczesnej sylwetce. Samochód nie tylko podobał się licznym klientom, ale odnosił również wiele sukcesów w sportach wyścigowych. Dzięki temu modelowi BMW zyskało opinię firmy produkującej samochody sportowe. Opinia ta jest żywa do dziś. Okres Drugiej Wojny Światowej to dla BMW utrata autonomiczności firmy w podejmowaniu samodzielnych decyzji.
    Pomimo sprzeciwów zarządu firmy BMW po raz kolejny przeniosło niemal całe swe moce produkcyjne na cele wojenne. W tym okresie produkowano słynne motocykle R12 i R75 z doczepianymi koszami, silniki wirnikowe, odrzutowe i rakietowe, a także po jazd wojskowy BMW 325. Jednakże czasy wojenne to dla BMW okres ogromnych zysków finansowych wynikających z wielkich zamówień rządowych.
    Aby pokryć zamówienia w zakładach BMW w ramach robót przymusowych pracowało 40-50% obcokrajowców. Mieli oni zazwyczaj status więźnia i zakwaterowani byli w Obozie Zewnętrznym Allach, znanego jako Obóz koncentracyjnego Dachau. Po wojnie po raz kolejny BMW przeżywało duże trudności reorganizacyjne. Produkowano głównie części zamienne i maszyny rolnicze. Dopiero w 1954r. zbudowano pierwszy po wojenny samochód – BMW 501, a w roku 1962r. długo oczekiwany model klasy średniej BMW 1500. Obecnie do BMW należą marki Rollsy-Royce, Bentley oraz Mini. Obecnie produkowana jest szeroka gama samochodów i motocykli.
    Firma kojarzona jest jako producent luksusowy, a jego produkty należą do klasy wyższej. Na rynku polskim sprzedawane są niemal wszystkie modele BMW. Osobowe począwszy od najmniejszej serii 1 aż po limuzynę serii 7, roadstery Z3 i Z7, SUV’y X3, X5 i X5, a także sportowe M3, M5 i M6.
    26 czerwca 2012, 23:22 przez GermanStyle1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)