Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Subaru Impreza w wersji WRX STI Type RA NBR Special. Cel był prosty osiągnąć najlepszy czas w swojej klasie. Po zmianie pogody udało się go dopiąć i Subaru zostało najszybszym sedanem na torze. Oczywiście by móc tego dokonać, Impreza została bardzo mocno zmodyfikowana dzięki firmie Prodrive, która doskonale się zna na temacie.

    Dwu litrowy bokser generuje moc 600 KM, do tego wyrzucono wszystko co zbędne ze środka i wstawiono tam klatkę bezpieczeństwa. Zadbano także o mocną poprawę aerodynamiki, montując pokaźnych rozmiarów spojler oraz dyfuzor.

    W czasie przejazdu najwyższa zmierzona prędkość wyniosłą 290 km/h.
    24 lipca 2017, 19:57 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang BOSS 302 – Słabsza odmiana wersji Boss z silnikiem 5.0 V8 o mocy 290 KM, produkowana w latach od 1969 do 1970 roku ( 8641 egzemplarzy ), dostępna tylko z 4 biegową ręczną skrzynią biegów. Osiągi - od 0 do 100 km/h w ok. 7 s, v max - 211km/h
    Słabsza odmiana wersji Boss z silnikiem 5.0 V8 o mocy 290 KM, produkowana w latach od 1969 do 1970 roku ( 8641 egzemplarzy ), dostępna tylko z 4 biegową ręczną skrzynią biegów. Osiągi - od 0 do 100 km/h w ok. 7 s, v max - 211km/h
    Nissan Patrol z silnikiem bmw E60 3.0d -- moc 290 km i 600 Nm.
    14 maja 2017, 23:59 przez ~bziuuuuum | Do ulubionych | Skomentuj
    Italian vs German – Giulia Q:
2.9 V6 Twin-Turbo 
510 KM 600 Nm
0-100 km/h: 3.9 s
Vmax: 307 km/h

Merceds-AMG C63 S Edition 1
4.0 V8 Twin-Turbo 
510 KM 700 Nm
0-100 km/h: 4.0 s
Vmax: 250/290 km/h
    Giulia Q:
    2.9 V6 Twin-Turbo
    510 KM 600 Nm
    0-100 km/h: 3.9 s
    Vmax: 307 km/h

    Merceds-AMG C63 S Edition 1
    4.0 V8 Twin-Turbo
    510 KM 700 Nm
    0-100 km/h: 4.0 s
    Vmax: 250/290 km/h
    Abarth Stola Monotipo 1998 – Silnik R4 2.0 L
331 KM 
0-100 km/h - 4,9s 
v-max 290 km/h
880 kg
389 Nm/4000 obr./min
    Silnik R4 2.0 L
    331 KM
    0-100 km/h - 4,9s
    v-max 290 km/h
    880 kg
    389 Nm/4000 obr./min
    NSX NA2 – NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski). 
Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    NSX NA2, produkowany od 2002 do 2005 roku, posiadał silnik C32B (3.2 V6 N/A) o mocy 290 KM i 304 Nm. (w rzeczywistości było lekko ponad 300 KM) zespolony z 6 biegową manualną skrzynią, lub C30A (3.0 V6 N/A) o mocy 255 KM i 290 Nm. dostępny jedynie z 4 biegowym automatem i wyłącznie pod marką Acura. Wersja Type R przy masie wynoszącej 1270 kg, osiągała 100 km/h w 4,6 s, oraz 265 km/h prędkości maksymalnej, jednocześnie przejeżdżając 1/4 mili w poniżej 13 sekund. Dziś to auto jest prawdziwym rodzynkiem, ceny wersji na2 z silnikiem c32b zaczynają się od ok. 200 tyś zł., oryginalna wersja type R jest bardzo rzadka i bardzo droga, bo jedyny egzemplarz jaki widziałem na sprzedaż był w Japonii w przeliczeniu na nasze za milion złotych! W Polsce jest prawdopodobnie tylko jeden egzemplarz NSX NA2 (niebieski).
    Na zdjęciu auto przerobione na ala Type R.
    9 sierpnia 2015, 18:25 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)