Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    Toyota Corolla V8 – To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    To była zwykła Corolla z 1975 r. z trzeciej generacji (E30). Jednak właściciel zrobił swap silnika na 4-litrową jednostkę Toyoty V8 1UZ-FE oraz dodatkowo wrzucił kompresor. Nie wiem ile to ma mocy, ale seryjny silnik posiada 256-265 KM (290 KM z VVT-i), natomiast masa takiej seryjnej Corolli E30, to około 880 kg. Jedno jest pewne, jeździ bardzo szybko i brzmi bardzo rasowo.
    24 lutego 2014, 17:30 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Syrena Coupe Carrera – Efekt pracy krakowiaka, który pewnego razu zakupił trzymające się nieźle Porsche 944 i... pociął je na kawałki. Z puzzli powstała sportowa Syrena z silnikiem o mocy zwiększonej do ponad 300 KM, mogąca rozwinąć aż 290 km/h.
    Efekt pracy krakowiaka, który pewnego razu zakupił trzymające się nieźle Porsche 944 i... pociął je na kawałki. Z puzzli powstała sportowa Syrena z silnikiem o mocy zwiększonej do ponad 300 KM, mogąca rozwinąć aż 290 km/h.
    24 listopada 2013, 18:38 przez pasat274 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    100 - 290 Km/h
    20 listopada 2013, 15:53 przez nurek636 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini LM002 – Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
LM002: wszedł do produkcji
LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    Jeden z najbardziej niezwykłych samochodów produkowanych przez Lamborghini jest ten oto duży samochód terenowy pick-up. Wyposażony w 450 konny silnik V12 z Countacha.
    Rozmiar i waga są porównywalne Hummera H1 (dł. 4,9m,wys. 1,85m, sz. 2m), ale wielka moc silnika pozwala mu przyspieszyć od 0-100 w "tylko" 7,8s, na pewno nie porównywalny do prawdziwych samochodów sportowych, ale godne uwagi jak na samochód tej wielkości. Ogromne jest tez zużycie paliwa, mniej niż trzy kilometry na litr, podane przez producenta. Aby mieć wystarczający zasięg LM002 ma ogromny 290 litrowy zbiornik paliwa.
    Opony też są niesamowite. Zrobione na miarę Pirelli Scorpion 345/60 R17: w dzisiejszych czasach koszt czterech takich niezwykłych opon może wynosić 10000€. Są dostępne trochę "mniejsze" opony (325/65 R17), te dwie wersje są dostosowane na jazdę w terenie i na drodze. W latach 1986 i 1993 wyprodukowano około 300 egzemplarzy LM002.

    Chciałbym jeszcze wyjaśnić nazwę tego modelu:
    zaczęło się prototypu Cheetach, który miał być dla Amerykańskiego wojska, z silnikiem z tyłu (1977).
    LM001: prototyp cywilnej wersji Cheetach-a (1981)
    LMA002: LM 001 z śilnikiem z przodu
    LM002: wszedł do produkcji
    LM003: prototyp na bazie LM002 ale z śilnikem diesla 3,6l o mocy 150 KM
    LM004: też na bazie LM002, tym razem z silnikem 7l V12 który Lamborghini używał w łodziach.
    26 października 2013, 15:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne/ostatnie 2 fotki z Google

    Projekt współczesnej Syreny Sport – Syreny Sport będzie ważyła 1300 kilogramów, zaś pod maską pojawi się silnik prosto z Nissana 370Z - jednostka V6 o pojemności 3,7-litra o mocy 330 KM. Po zastosowaniu turbosprężarki motor jest w stanie wyciągnąć z siebie nawet 450 KM. Takie parametry pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy i osiągnąć nawet 290 km/h.

Szansa na nowy Polski samochód.
    Syreny Sport będzie ważyła 1300 kilogramów, zaś pod maską pojawi się silnik prosto z Nissana 370Z - jednostka V6 o pojemności 3,7-litra o mocy 330 KM. Po zastosowaniu turbosprężarki motor jest w stanie wyciągnąć z siebie nawet 450 KM. Takie parametry pozwalają przyspieszyć od 0 do 100 km/h w czasie 4,5 sekundy i osiągnąć nawet 290 km/h.

    Szansa na nowy Polski samochód.
    23 lipca 2013, 15:15 przez Fenix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    CHEVROLET CAMARO – Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta  podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu -  Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
W 1968 roku wersji Z28  sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    Pierwsze Camaro zostały oparte na platformie wówczas nowo opracowanego Chevrolet Nova z 1966 roku. Była to uniwersalna płyta podłogowa stosowana do budowy kilku modeli. Od początku, Camaro można zamawiać jako coupe lub kabriolet. Auto miało walczyć z Fordem Mustangiem. Wykaz wyposażenia zawiera około 80 opcji, trzy główne pakiety i kilka silników. Oprócz modelu RS, wersja SS cieszyła się dużym zainteresowaniem. W grudniu 1966 roku Chevrolet stworzył jeden z najbardziej znanych oznaczeń tego modelu - Z28. Początkowo wersja nie spotkała się z dużym zainteresowaniem. W1967 roku sprzedano tylko 609 sztuk. Pakiet zawierał specjalny, wzmocniony 4,9-litrowy silnik V8, hamulce tarczowe z przodu, sportowe zawieszenie oraz 4-biegową skrzynię biegów firmy Muncie. Podawana fabrycznie moc silnika 290 koni mechanicznych nie była imponująca jednak późniejsze pomiary pokazały, że jednostki są o wiele mocniejsze i uzyskują od 360 do 400 KM. Z-28 jest dosyć trudnym w eksploatacji autem. Popularność Camaro wzrosła gwałtownie po tym jak stał się samochodem bezpieczeństwa na wyścigu Indianapolis 500.
    W 1968 roku wersji Z28 sprzedano w ilości 7199 sztuk.Rok później model został nieco zmodernizowany. Nowością był 7-litrowy silnik V8 o mocy 425 KM. Pierwsze samochody z tą jednostką napędową były przebudowane przez dilerów. Silniki były dostarczane w osobnych, drewnianych skrzynkach.
    22 czerwca 2013, 13:00 przez arekschab (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Aston Martin CC100 – zbudowany dla uczczenia 100 rocznicy powstania marki. Napędza go silnik V12 o pojemności 6.0L. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy i osiąga 290 km/h. 
Jedyny zbudowany egzemplarz już został sprzedany tajemniczemu klientowi za 1 450 000 dolarów.
    Zbudowany dla uczczenia 100 rocznicy powstania marki. Napędza go silnik V12 o pojemności 6.0L. Rozpędza się od 0 do 100 km/h w 4,5 sekundy i osiąga 290 km/h.
    Jedyny zbudowany egzemplarz już został sprzedany tajemniczemu klientowi za 1 450 000 dolarów.
    20 maja 2013, 16:17 przez robert18mar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2 listopada 2012, 20:01 przez vito126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 850 CSI 1991 – Na zdjęciu dość specyficzne BMW i spotkanie go na Polskich drogach to rzecz praktycznie nie możliwa. autko wyprodukowane w 1991 r. Samochód każdemu nie przypadnie do gustu lecz mi się bardzo podoba. Osiągi - 
silnik; 5.6 litra V12
max prędkość; 196 km/h
0-60 km/h; 5.5 sekundy. )-100 ok 9 sekund.
EDIT
Przepraszam zaje*ałem się. Podałem osiągi słabszej wersji ( nie CSI ) Oczywiście ta wersja ma 6 sekund do setki. I maxymalna prędkość to 250 km/h po zdjęciu mechanicznej blokady pojedzie mniej więcej 290 km/h. Mój błąd
    Na zdjęciu dość specyficzne BMW i spotkanie go na Polskich drogach to rzecz praktycznie nie możliwa. autko wyprodukowane w 1991 r. Samochód każdemu nie przypadnie do gustu lecz mi się bardzo podoba. Osiągi -
    silnik; 5.6 litra V12
    max prędkość; 196 km/h
    0-60 km/h; 5.5 sekundy. )-100 ok 9 sekund.
    EDIT
    Przepraszam zaje*ałem się. Podałem osiągi słabszej wersji ( nie CSI ) Oczywiście ta wersja ma 6 sekund do setki. I maxymalna prędkość to 250 km/h po zdjęciu mechanicznej blokady pojedzie mniej więcej 290 km/h. Mój błąd
    24 lipca 2012, 21:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    Kawasaki ZX10R – 0–60 mph (0–97 km/h)			2.84 seconds[10]	
0–100 mph (0–161 km/h)			5.22 seconds[10]	
0–150 mph (0–241 km/h)			10.00 seconds[10]	
0–180 mph (0–290 km/h)			17.21 seconds
    0–60 mph (0–97 km/h) 2.84 seconds[10]
    0–100 mph (0–161 km/h) 5.22 seconds[10]
    0–150 mph (0–241 km/h) 10.00 seconds[10]
    0–180 mph (0–290 km/h) 17.21 seconds
    27 czerwca 2012, 16:02 przez ~filc | Do ulubionych | Skomentuj