Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 44 takie materiały
    0-290
    9 sierpnia 2015, 21:41 przez BerlinTomek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Opel Omega EVO 500 – Dane seryjne: 
Pojemność: 3.6l 
Moc: 380KM przy 5200rpm 
Osiągi: 
0-100km/h 5.4s 
0-200km/h 17.3s 
0-402.33m 13.5s 
Max. prędkość 
290 km/h 
Obuwie: 
Przód: 265/45-18 
Tył: 285/40-18
    Dane seryjne:
    Pojemność: 3.6l
    Moc: 380KM przy 5200rpm
    Osiągi:
    0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-402.33m 13.5s
    Max. prędkość
    290 km/h
    Obuwie:
    Przód: 265/45-18
    Tył: 285/40-18
    Wlepka już na Audi – Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
190 KM, 290 Nm.
Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    Moja kochana Audiczka A4 Avant 1.8T AEB.
    Felgi RH, gwint MTS ze springami Eibach, turbina hybrydowa, kompletny przelotowy wydech wraz z Downpipe zamiast kata, frontowy Intercooler.
    190 KM, 290 Nm.
    Brakuje wałków od ADR, wtrysków z S3 i będzie program na około 250 KM i to mi już wystarczy.
    15 października 2014, 21:51 przez bepa5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    Własne

    Maserati 250F – Kwintesencja bolidów z lat 50-tych. 
Pod maską pracowała rzędowa szóstka o pojemności 2494cc, o mocy 270KM. Pospędzał się do 290 km/h.
    Kwintesencja bolidów z lat 50-tych.
    Pod maską pracowała rzędowa szóstka o pojemności 2494cc, o mocy 270KM. Pospędzał się do 290 km/h.
    11 września 2014, 16:40 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Hennessey Venom F5: 1400 KM, 466 km/h – liczby mówią same za siebie – Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT.  Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    Według zapewnień założyciela firmy Venom F5 ma rozpędzać się do 290 mph, czyli około 466 km/h. Będzie to możliwe dzięki ogromnemu silnikowi V8 o pojemności 7 litrów produkcji Chevroleta. Inżynierowie przewidują również, że dzięki zastosowaniu dwóch potężnych turbosprężarek moc wyniesie 1400 KM. Dodatkowo samochód będzie bardzo lekki, masa własna nie przekroczy 1300 kg. Jest to zasługa wykorzystania włókna węglowego i aluminium. Przy wielkich prędkościach bardzo duże znaczenie ma również aerodynamika. Konstruktorzy projektując nadwozie uzyskali lepszy współczynnik oporu powietrza, niż w modelu GT. Hennessey Venom F5 może pochwalić się wynikiem na poziomie Cx=0,40.
    13 lipca 2014, 16:31 przez ~dominik7624 | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    0-290 km/h
    24 kwietnia 2014, 17:55 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    290 hp
    12 kwietnia 2014, 15:21 przez thekruzia (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Honda C32B – Silnik z duszą, 17 lat na karku, ale mimo wszystko to nadal jeden z najlepszych wolnossących silników V6 jakie kiedykolwiek powstały i nie chodzi tu o moc, tylko o jakość oraz trwałość. Napędzał Honde NSX z lat 1997-2005 (3.2L 290 KM). Dzisiaj części do jego modyfikacji jest tyle, że cały czas znajduje uznanie i zainteresowanie. Od najdrobniejszych śrubek, po strokery. Jak na japoński silnik przystało.
    Silnik z duszą, 17 lat na karku, ale mimo wszystko to nadal jeden z najlepszych wolnossących silników V6 jakie kiedykolwiek powstały i nie chodzi tu o moc, tylko o jakość oraz trwałość. Napędzał Honde NSX z lat 1997-2005 (3.2L 290 KM). Dzisiaj części do jego modyfikacji jest tyle, że cały czas znajduje uznanie i zainteresowanie. Od najdrobniejszych śrubek, po strokery. Jak na japoński silnik przystało.
    27 lutego 2014, 21:08 przez ~Hlebu | Do ulubionych | Skomentuj (1)