Nagrywający zarejestrował kierującego srebrnym golfem, który omal nie wjechał pod prąd na autostradę A6. Mimo trąbienia i błyskania światłami jechał dalej. Zawrócił dopiero, gdy zauważył znak "STOP zły kierunek"...
W poniedziałek 27 czerwca 2022 r. policjanci prowadzili rutynowe działania kontrolne w obrębie oddalonej o zaledwie kilka kilometrów od Polski Ostrawy. Tuż przed godziną 7 rano zauważyli kierowcę Audi A6, który według ich wiedzy miał mieć zakaz prowadzenia pojazdów. Policjanci próbowali zatrzymać kierującego, jednak ten nie reagował na sygnały świetlne i dźwiękowe, a po chwili zaczął uciekać. Uciekając wjechał pod prąd w ulicę jednokierunkową, przejechał na skrzyżowaniu na czerwonym świetle, ale także w kilku przypadkach naraził na niebezpieczeństwo innych nadjeżdżających z naprzeciwka kierowców oraz wszystkich uczestników ruchu drogowego. O pościgu za pojazdem, który ostatecznie zakończył się przed przejazdem kolejowym w Polance nad Odrą, policjanci natychmiast poinformowali inne patrole znajdujące się w pobliżu. Kierowca uciekał przez prawie 10 km, jadąc nawet z prędkością ponad 150 km/h. Był trzeźwy, jednak badanie na obecność niedozwolonych substancji dało wynik pozytywny. Funkcjonariusze przeszukali pojazd, podczas którego odkryli pojemniki do nielegalnej produkcji narkotyków, chemikalia, kuchenkę, wagę cyfrową, kanister, ale także białe krystaliczne substancje. Uciekinierowi grozi do 10 lat pozbawienia wolności.
Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.