Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 139 takich materiałów
    Bucik Grand National 1985 – Charakterystyczny wygląd i pięknie brzmiący silnik o pojemności 3.8l i mocy 200KM.
W 1985r wyprodukowano tylko 2102 egzemplarze tego modelu.
P.S To tym modelem jeździ na początku Dominic Toretto w 4 części "Fast and Furoius".
    Charakterystyczny wygląd i pięknie brzmiący silnik o pojemności 3.8l i mocy 200KM.
    W 1985r wyprodukowano tylko 2102 egzemplarze tego modelu.
    P.S To tym modelem jeździ na początku Dominic Toretto w 4 części "Fast and Furoius".
    Toyota GT86 – Spotkana pod TESCO w Kościanie (Wielkopolska).
200KM pod machą.
Oczywiście blachy w połowie zamazane.
Jak coś mogę dać zdj z przodu jeszcze.
    Spotkana pod TESCO w Kościanie (Wielkopolska).
    200KM pod machą.
    Oczywiście blachy w połowie zamazane.
    Jak coś mogę dać zdj z przodu jeszcze.
    26 lutego 2015, 16:48 przez iLukasz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne iPhone

    Audi A3 – Moja nowa zabawka i małe mycie.
2.0TFSI 200km QUATTRO.
    Moja nowa zabawka i małe mycie.
    2.0TFSI 200km QUATTRO.
    25 lutego 2015, 10:06 przez MotoKillerowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Toyota Camry Solara – Mało znany model w Europie. Samochód produkowany w latach 1998-2003, dostępny w dwóch typach nadwozia: coupe i kabriolet. Pod maską, w najlepszej opcji, V6 3.0L 200KM.
    Mało znany model w Europie. Samochód produkowany w latach 1998-2003, dostępny w dwóch typach nadwozia: coupe i kabriolet. Pod maską, w najlepszej opcji, V6 3.0L 200KM.
    Opel Omega EVO 500 – Dane seryjne: 
Pojemność: 3.6l 
Moc: 380KM przy 5200rpm 
Osiągi: 
0-100km/h 5.4s 
0-200km/h 17.3s 
0-402.33m 13.5s 
Max. prędkość 
290 km/h 
Obuwie: 
Przód: 265/45-18 
Tył: 285/40-18
    Dane seryjne:
    Pojemność: 3.6l
    Moc: 380KM przy 5200rpm
    Osiągi:
    0-100km/h 5.4s
    0-200km/h 17.3s
    0-402.33m 13.5s
    Max. prędkość
    290 km/h
    Obuwie:
    Przód: 265/45-18
    Tył: 285/40-18
    Lata 50. – ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz  państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    SUZUKI Hayabusa GSX1300R 2009 – Pojemność skokowa - 1340 cm ³
Moc kW (KM) - 146.6kW (197,2KM) 213 KM przy 9800 obr / min.
Maks. moment obrotowy - 156Nm przy 7000 obr / min.
0-100km/h (s) - 2.5 s 
0-200km/h (s) - 7.3 s
Prędkość maksymalna (km/h) - 336 licznikowo km/h {w modelach od 2001 r. 299 km/h ograniczona elektronicznie}
    Pojemność skokowa - 1340 cm ³
    Moc kW (KM) - 146.6kW (197,2KM) 213 KM przy 9800 obr / min.
    Maks. moment obrotowy - 156Nm przy 7000 obr / min.
    0-100km/h (s) - 2.5 s
    0-200km/h (s) - 7.3 s
    Prędkość maksymalna (km/h) - 336 licznikowo km/h {w modelach od 2001 r. 299 km/h ograniczona elektronicznie}
    19 listopada 2014, 13:24 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Volvo V40 – Co powiecie na rodzinne niepozorne z wyglądu kombi z pazurem. Może nie wygląda i o to chodzi, a pod maską kryje 200KM. Może zdziwić niejednego.
    Co powiecie na rodzinne niepozorne z wyglądu kombi z pazurem. Może nie wygląda i o to chodzi, a pod maską kryje 200KM. Może zdziwić niejednego.
    3 listopada 2014, 22:46 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mateusz Gołek podczas I podjazdu treningowego XVI rundy GSMP Magura Małastowska.
    19 października 2014, 8:49 przez ~Nimfik | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Suzuki Swift mk3 – Moje wozidełko na co dzień. 
Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
-wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
-została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
Ponadto udało mi się tez wymienić:
-przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
-okładziny hamulcowe,
-radio.
Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

Plany na przyszłość:
-zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
-zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
-zamontować stabilizator,
-wymienić potłuczony reflektor,
-wyremontować zawieszenie,
-naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
Jak wam się podoba?
    Moje wozidełko na co dzień.
    Było w dość opłakanym stanie kiedy zacząłem nim jeździć, jednak ten sezon mogę uznać za udany, ponieważ:
    -wpadły nowe felgi (na zdjęciu) i akumulator,
    -została zrobiona konserwacja podwozia, przy okazji której zostały zaspawane 2 dziury oraz zrobione nowe mocowanie stabilizatora.
    Ponadto udało mi się tez wymienić:
    -przewody hamulcowe które przegniły i "puściły" 200km od domu,
    -okładziny hamulcowe,
    -radio.
    Naprawiłem też podgrzewanie tylnej szyby oraz podświetlenie przełączników (zrobione na diodach)

    Plany na przyszłość:
    -zrobić podświetlenie diodowe zegarów oraz reszty przełączników,
    -zrobić oświetlenie diodowe wnętrza auta,
    -zamontować stabilizator,
    -wymienić potłuczony reflektor,
    -wyremontować zawieszenie,
    -naprawić spryskiwacze przednich reflektorów.
    Jak wam się podoba?
    15 października 2014, 18:03 przez leniwiec_13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj