Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 3 takie materiały
    Lata 50. – ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz  państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    ZiŁ-111 był reprezentacyjną limuzyną władz państwowych i partyjnych ZSRR. Karoserię do tego auta zaprojektował Lew Jeriemiejew, który stworzył również znaną chyba wszystkim Czajkę. Do napędu użyto nowo skonstruowanego silnika V8 o pojemności 6l i mocy 200KM konstrukcji ZiŁ. Moc przenoszona była na oś tylną poprzez 2-biegową automatyczną skrzynię (wzorowaną na amerykańskiej skrzyni Chryslera).
    Ził-118 Junost – Jest to Mikrobus zbudowany na bazie Limuzyny Ził-111. Zaprojektowany w 1962 roku pojazd miał za zadanie przewóz ważnych osób w luksusowych warunkach. Silnik pochodził od Ziła-130 i pozwalał rozpędzić się do 140 km/h! Nikłe zainteresowanie spowodowało, iż fabryka wyprodukowała jedynie 20 sztuk tak Ciekawego pojazdu.
    Jest to Mikrobus zbudowany na bazie Limuzyny Ził-111. Zaprojektowany w 1962 roku pojazd miał za zadanie przewóz ważnych osób w luksusowych warunkach. Silnik pochodził od Ziła-130 i pozwalał rozpędzić się do 140 km/h! Nikłe zainteresowanie spowodowało, iż fabryka wyprodukowała jedynie 20 sztuk tak Ciekawego pojazdu.
    7 października 2013, 22:26 przez banan775 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    złomnik


    1