Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 139 takich materiałów
    JELCZ c317 – MOC:200km.
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    MOC:200km.
    te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
    Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
    Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    9 listopada 2012, 20:22 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Mordeczka, ładna nie? – Alfa Romeo 159 2.4 jtd 200km
    Alfa Romeo 159 2.4 jtd 200km
    9 listopada 2012, 16:07 przez kondziu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    otomoto.pl

    AUDI  TT – TT kolegi

1.8T 200KM quattro  jest moc.
    TT kolegi

    1.8T 200KM quattro jest moc.
    21 października 2012, 15:56 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Taki był mój pierwszy samochód – Rok temu się z nim pożegnałem, zostało tylko trochę zapasowych części, miałem go 3 lata, zrobiłem wiele kilometrów przez Polskę. Życie auta skończyło się na przebiegu ponad 500tys km. Naprawdę o niego dbałem jak o nic innego. Dziś potknęłem się o felgę od niego i tak sobie wspominałem, Gdy wysiadło ogrzewanie przy -20 i ponad 200km jechałem na 5 biegu 50km/h, lub gdy skrzynia biegów nawaliła na tej samej trasie tydzień po awarii pompy wody, na 2 biegu prawie 300km (wyjechałem po godzinie 21 a do celu dojechałem na drugi dzień przed godz 13. Wiele przygód, ale sentyment jest. Nie dziwie się, że gdy ktoś kupi pierwszy samochód to nigdy nie będzie chciał się z nim rozstać.
    Rok temu się z nim pożegnałem, zostało tylko trochę zapasowych części, miałem go 3 lata, zrobiłem wiele kilometrów przez Polskę. Życie auta skończyło się na przebiegu ponad 500tys km. Naprawdę o niego dbałem jak o nic innego. Dziś potknęłem się o felgę od niego i tak sobie wspominałem, Gdy wysiadło ogrzewanie przy -20 i ponad 200km jechałem na 5 biegu 50km/h, lub gdy skrzynia biegów nawaliła na tej samej trasie tydzień po awarii pompy wody, na 2 biegu prawie 300km (wyjechałem po godzinie 21 a do celu dojechałem na drugi dzień przed godz 13. Wiele przygód, ale sentyment jest. Nie dziwie się, że gdy ktoś kupi pierwszy samochód to nigdy nie będzie chciał się z nim rozstać.
    18 września 2012, 14:22 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    VW Golf II GTI – Może nie ma on 200KM i VTC-a
Może nie lata bokiem
Może nie kręci się do 9tys. obr/min
Może nie jest demonem prędkości

Ale ma to coś w sobie co czyni go czymś wyjątkowym.

I LOVE V.A.G FOREVER
    Może nie ma on 200KM i VTC-a
    Może nie lata bokiem
    Może nie kręci się do 9tys. obr/min
    Może nie jest demonem prędkości

    Ale ma to coś w sobie co czyni go czymś wyjątkowym.

    I LOVE V.A.G FOREVER
    27 sierpnia 2012, 21:53 przez cargo19 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Klasa O-500 – prędkość to ok. 215km/h.
pojemność tego cacuszka to 500ccm i 200km. Oraz obroty silnika to 1400rpm. silnik napedzany jest metanolem. To jest dopiero sport motorowodny :)
    Prędkość to ok. 215km/h.
    pojemność tego cacuszka to 500ccm i 200km. Oraz obroty silnika to 1400rpm. silnik napedzany jest metanolem. To jest dopiero sport motorowodny :)
    27 lipca 2012, 15:32 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    180SX 200SX 240SX – Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E  (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    Ponieważ nikt wcześniej czegoś takiego nie wrzucił postanowiłem wytłumaczyć różnicę dla niewtajemniczonych

    180SX - Model wypuszczony w Japonii w 1989r. Miał być bratnim modelem Silvia S13 wyposażany w 3 silniki CA18DET (1.8L 170km turbo), SR20DE (2.0L 138km N/A) i SR20DET (2.0L 200km turbo). Zarówno CA18DET jak i SR20DET posiadały tą samą turbosprężarkę Garrett GT25. Występował także model Sileighty był to 180SX z przodem od Silvia S13.

    200SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Europie pod nazwą 200SX był wyposażany tylko i wyłącznie w jeden Silnik CA18DET moc niezmieniona w porównaniu do japońskiej wersji (170km). Cały osprzęt silnika też był taki sam jak w wersji Japońskiej.

    240SX – Model produkowany, jako 180SX sprzedawany w Stanach Zjednoczonych pod nazwą 240SX wyposażany był (i tu największa odmienność spośród wersji Japońskiej i Europejskiej) KA24E (2.4L 140km N/A) tylko przez 2 lata 1989 i 1990. Później był montowany KA24DE (2.4L 155km N/A). Jak to już bywa w USA pojemność musiała być większa ze względu na ich uwielbienie do paliwożernych samochodów.

    Myślę, że wyjaśniłem podstawowe różnice, jeśli czegoś zapomniałem napiszcie w komentarzach. Nie będę opisywał o szczegółach każdego z silników, układu napędowego, zawieszenia, przyspieszenia czy przekładania silnika ze Skyline bo nie o to mi chodziło (nie opisuje w artykule następnej generacji S14 choć różnice są podobne jak w przypadku tej gen.)
    25 lipca 2012, 13:45 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Yamaha V-MAX – Motocykl dla prawdziwego faceta. Pojemność skokowa wynosi 1.7l Moc tej bestii to 200KM a od "zera do setki" rozpędza się w mniej niż 3s.
    Motocykl dla prawdziwego faceta. Pojemność skokowa wynosi 1.7l Moc tej bestii to 200KM a od "zera do setki" rozpędza się w mniej niż 3s.
    14 lipca 2012, 20:22 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moje Audi 80 – Audi 80 B3 1.8B+G
100Km 1988r.
Prędkość max: 200Km/h
    Audi 80 B3 1.8B+G
    100Km 1988r.
    Prędkość max: 200Km/h
    26 czerwca 2012, 20:27 przez junior1296 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Ognisty Ptaszek z seri jak wszyscy to i  ja – Pontiac Firebird 3.4 v6 SFi ponad 200km
    Pontiac Firebird 3.4 v6 SFi ponad 200km
    24 czerwca 2012, 10:37 przez ~djsilo | Do ulubionych | Skomentuj