Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 139 takich materiałów
    Silnik starej "bejcy" – Silnik BMW E30 znalezionego za garażem, 3 litry, ponad 200KM, turbosprężarka z tego co zauważyłem
    Silnik BMW E30 znalezionego za garażem, 3 litry, ponad 200KM, turbosprężarka z tego co zauważyłem
    3 lutego 2014, 11:18 przez ~lakiel | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Źródło:

    własne

    Jak już zegary z niego odgadnięte – Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
-klimatyzacja dwustrefowa 
-podgrzewane przednie fotele 
-cztery szyby w elektryce
-regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
- komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    Przedstawiam jedyną limuzynę jaką miałem :P Opel Senator 3.0 benzyna + lpg 1988 rocznik. Autko z lat 80 a na wyposażeniu było między innymi:
    -klimatyzacja dwustrefowa
    -podgrzewane przednie fotele
    -cztery szyby w elektryce
    -regulacja zawieszenia ( tryb sport , normal , comfort)
    - komputer pokładowy (średnie spalanie lub chwilowe, na ile km paliwa zostało itd.)

    Mimo dużego spalania bo aż 22 litry gazu po mieście przy dość dynamicznej jeździe ale nie bez przesady, bardzo miło wspominam to auto, mega wygodne. Najmniejsze spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 14 litrów lpg w trasie około 200km. Polecam autko :)
    21 stycznia 2014, 16:26 przez freeride93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne

    Puegeot 405 T16 – Kiedyś europejski konkurent Subaru Imprezy i Mitsubishi Lancera Evo, dzisiaj zapomniany youngtimer. Silnik 2.0 Turbo 200KM (220KM overboost), napęd 4WD. Wyprodukowany 1061 szt.
    Kiedyś europejski konkurent Subaru Imprezy i Mitsubishi Lancera Evo, dzisiaj zapomniany youngtimer. Silnik 2.0 Turbo 200KM (220KM overboost), napęd 4WD. Wyprodukowany 1061 szt.
    21 stycznia 2014, 15:05 przez ~MArcin91 | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    www.rsiauto.fr

    Golf II z Polski przyspieszenie do 200km/h - widać, że to nie fake!
    17 stycznia 2014, 18:32 przez ~golfiarz | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Civic TypeR EP3 200KM –
    6 stycznia 2014, 14:33 przez Civic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    4 stycznia 2014, 15:34 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    MG ZR Turbo – Mój mały projekt MG ZR 2.0 turbo 200km
    Mój mały projekt MG ZR 2.0 turbo 200km
    30 listopada 2013, 22:01 przez jrdarus (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Prywatne

    Alfa 159Ti – Alfa 159Ti 1.8 i ponad 200Km. Robiona była na zamówienie, panel główny jak i kierownica była zrobiona z tworzywa podobnym do carbonu i piękny skórzany środek z czerwoną nitką.
    Alfa 159Ti 1.8 i ponad 200Km. Robiona była na zamówienie, panel główny jak i kierownica była zrobiona z tworzywa podobnym do carbonu i piękny skórzany środek z czerwoną nitką.
    21 listopada 2013, 15:51 przez szymi24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Krótka historia "KANARKA" – Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
Zdjęcie 3: jak wyżej...
Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..." 

Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    Witam was! Jestem użytkownikiem Fiata Seicento od 5 lat, streszczę wam krótką historię.

    Zdjęcie 1: Fiacik w stanie jakim go kupiłem - totalna seria, jak z fabryki. Po ponad roku jeżdżenia serią mówię sobie, że trzeba coś zmienić - albo samochód albo coś w Fiaciku ulepszyć, bo zrobił się nudny. Wybrałem tą druga opcję
    Zdjęcie 2: Seicento po moich przeróbkach. Nie będę tu opisywał wszystkiego, bo za dużo tego, ale najważniejsza zmiana to jego serduszko, wymieniłem go na jednostkę z Fiata 500 2008r 1,4 16V 100HP.
    Zdjęcie 3: jak wyżej...
    Zdjęcie 4: Fiacik miał zaszczyt gościć na łamach miesięcznika GT w listopadzie 2011r. Od redakcji dostał miano "KANAREK" i od tamtego czasu tak na niego mówię
    Zdjęcie 5: Seryjne Seicento ma licznik wyskalowany do 180km/h, ja wymieniłem na wyskalowany o 20km/h więcej czyli do 200km/h, a i tak "zamknięcie go" to błahostka.

    Kanarkiem jeżdżę do dzisiaj i denerwuję ludzi na ulicy, którzy nie mogą mnie dogonić. Jak to kiedyś powiedział Pan policjant przy kontroli: "Pana Seicento to znikający punkt..."

    Pozdrawiam wszystkich motomaniaków!!!
    14 listopada 2013, 16:23 przez smile46 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Źródło:

    własne

    Seat  Leon – 1.9 TDi 200km/425nm
    1.9 TDi 200km/425nm
    29 października 2013, 13:28 przez ~katarekkk | Do ulubionych | Skomentuj (3)