Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    PROmil

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 25 stycznia 2013 - 18:32
    Ostatnio: 20 maja 2018 - 10:41
    • Materiałów na głównej: 29 z 40 (11 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 1459
    • Komentarzy: 221
    • Punktów za komentarze: 321
     
    Mały pojedynek
    Moja Biała Strzała Audi 90 2.3 R5
    kontra
    Mercedes AMG E55
    1 stycznia 2016, 18:40 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    VagJarocin.pl

    Dodatkowe zegary – W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
-ładowanie
-ciśnienie oleju
-temperatura oleju
    W dniu dzisiejszym do mojej Audi 90 wleciały dodatkowe zegary:
    -ładowanie
    -ciśnienie oleju
    -temperatura oleju
    Spot VagJarocin - End of Season – Widać mały negatyw w Białej Strzale przy zawieszeniu -60/-40
    Widać mały negatyw w Białej Strzale przy zawieszeniu -60/-40
    27 września 2015, 19:43 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    dysk

    Dat Ass – Audi 90 z nowym kołem 16x9 (wystaje 2.5cm na stronę) i lekko upiększonym tyłem. Blenda i lampy narożne w stanie kolekcjonerskim, ori spojler aluminiowy, zderzak Kamei.
    Audi 90 z nowym kołem 16x9 (wystaje 2.5cm na stronę) i lekko upiększonym tyłem. Blenda i lampy narożne w stanie kolekcjonerskim, ori spojler aluminiowy, zderzak Kamei.
    Audi 90 Japan Racing JR10 – Niech posypie się hejt...
16x9
ET20
Opony 205/45 (docelowo 205/40)
Tak, KOZA, pójdzie w dół na przyszły sezon.
Tak, będzie całe auto malowane.
    Niech posypie się hejt...
    16x9
    ET20
    Opony 205/45 (docelowo 205/40)
    Tak, KOZA, pójdzie w dół na przyszły sezon.
    Tak, będzie całe auto malowane.
    Panie, a gdzie silnik? – No i z wymiany uszczelki pod głowicą zrobił się remont silnika. Głowica jest w tragicznym stanie, wżery na kanałach wodnych były takie, że spokojnie idzie włożyć palec... Ale są też plusy. Remont miałem robić pół roku temu, a teraz auto mnie do tego zmusiło. Przy okazji będzie wstawione nowe poszycie błotnika prawego, ponieważ jest pęknięty kielich. Kolejnym plusem remontu jest to, że z drugiej głowicy zrobię sobie stolik.
    No i z wymiany uszczelki pod głowicą zrobił się remont silnika. Głowica jest w tragicznym stanie, wżery na kanałach wodnych były takie, że spokojnie idzie włożyć palec... Ale są też plusy. Remont miałem robić pół roku temu, a teraz auto mnie do tego zmusiło. Przy okazji będzie wstawione nowe poszycie błotnika prawego, ponieważ jest pęknięty kielich. Kolejnym plusem remontu jest to, że z drugiej głowicy zrobię sobie stolik.
    25 lutego 2015, 16:09 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    Mała metamorfoza – Biała Strzała powoli zmienia kolor. Otrzymała maskę w kolorze czarnym, malował jej nie będę ponieważ jest w stanie idealnym (malowana pół roku temu). Jest ona o wiele lżejsza od poprzedniej maski gdyż na oryginalnej była ~tona szpachli.
    Biała Strzała powoli zmienia kolor. Otrzymała maskę w kolorze czarnym, malował jej nie będę ponieważ jest w stanie idealnym (malowana pół roku temu). Jest ona o wiele lżejsza od poprzedniej maski gdyż na oryginalnej była ~tona szpachli.
    25 lutego 2015, 16:14 przez PROmil (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Zdjęcie mojego autorstwa

    Piggyback w Audi 90 2.3NG – Krzychu (kris0181) z forum audi80.pl porobił mi takie cuda w moim NG. Wywalił całkowicie wtrysk mechaniczny i zastąpił elektronicznym własnego autorstwa. Modyfikacja przywróciła mojej Audi życie. Wcześniej chodziła tylko na LPG, a teraz o gazbombie już zapomniałem gdyż cała instalacja została wywalona. Audi jest zasilane paliwem Pb98 i chodzi idealnie. Mechaniczny wtrysk był w tragicznym stanie i auto na paliwie w ogóle nie jeździło, teraz jeździ pięknie. Została wgrana mocniejsza mapa przez co Audi ma 140KM, oraz 214Nm momentu obrotowego. Seryjnie taki silnik ma 133KM oraz 181Nm momentu (przynajmniej tak było w moim przypadku. Pozostało tylko ogarnąć nieład po gazolinie i można latać kolejnych 26 lat.
Dzięki Krzychu.

P.S.
Szykujemy się na turbo.
    Krzychu (kris0181) z forum audi80.pl porobił mi takie cuda w moim NG. Wywalił całkowicie wtrysk mechaniczny i zastąpił elektronicznym własnego autorstwa. Modyfikacja przywróciła mojej Audi życie. Wcześniej chodziła tylko na LPG, a teraz o gazbombie już zapomniałem gdyż cała instalacja została wywalona. Audi jest zasilane paliwem Pb98 i chodzi idealnie. Mechaniczny wtrysk był w tragicznym stanie i auto na paliwie w ogóle nie jeździło, teraz jeździ pięknie. Została wgrana mocniejsza mapa przez co Audi ma 140KM, oraz 214Nm momentu obrotowego. Seryjnie taki silnik ma 133KM oraz 181Nm momentu (przynajmniej tak było w moim przypadku. Pozostało tylko ogarnąć nieład po gazolinie i można latać kolejnych 26 lat.
    Dzięki Krzychu.

    P.S.
    Szykujemy się na turbo.