Profil użytkownika
Magnetic
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 3 października 2014 - 18:11 |
Ostatnio: | 20 listopada 2023 - 17:35 |
- Materiałów na głównej: 484 z 485
- Punktów za materiały: 3495
- Komentarzy: 379
- Punktów za komentarze: 133
Tak sobie patrzę na ten obrazek z miniaturki i się zastanawiam. Co doładowują te kompresory skoro są zamontowane centralnie nad kielichami? Amortyzatory?
Powiem tak, mam już drugie E36 i bywając raz na jakiś czas na różnych spotach, zlotach itd siłą rzeczy znam przynajmniej kilku innych właścicieli podobnych aut. W życiu mi ani żadnemu z nich nie przyszło do głowy naprawiać E36 w ASO. Każdy wie że ceny są tam zaporowe, a 320 zł to serio taniocha, nawet nie wnikając co było zepsute. Na prawdę nie kumam ludzi, którzy tak postępują wiedząc, że nie mają kasy, no ale cóż, po zachowaniu widać że mają nierówno pod sufitem. A co do akcji z policją... karma jak widać jednak wraca.
Bezapelacyjnie najładniejszy model VW jaki kiedykolwiek powstał.
Powiem tyle: Touringi są fajne.
Przynajmniej widać, że jest źle. U nas by to tak zaszpachlowali, że serio by wyglądał jak igła :D
Ponad 4,5 mln wyprodukowanych sztuk, a w ogłoszeniach "Jedyny taki cudowny unikatowy zabytek" i cena 20 tys xD
Przydatne info. Następnym razem jak ktoś mi będzie opowiadał o obijaniu sprzęgła kevlarem, polecę mu sklejkę.
Oximo Motorsports? To oni nie robią tylko wycieraczek?
Przydatny film, gdybym wiedział o przyklejanym Pinlocku zamontowałbym go już dawno. Teraz mam kask z fabrycznym Pinlockiem (tym normalnym, z pinami) i to serio działa, można chuchać na szybę jak jest 0 stopni i dalej wszystko przez nią widać. Jak inne patenty typu spray anti-fog itp. działały słabo i przez chwilę, tak to jest praktycznie bezobsługowe od ponad roku.
Przez to nałożenie zegarów na miniaturce wyszło jak w niektórych motocyklach BMW. https://foto.scigacz.pl/gallery/test_motocykli/2013/BMW_F800GS_zloty_srodek/zegary_test_BMW_F800GS.jpg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 czerwca 2020 o 14:44
Proszę bardzo, przy tym szalonym przyspieszeniu nie trzeba żadnych zwierzaków dodawać (no chyba że żółwie, ślimaki, leniwce itd.): https://www.youtube.com/watch?v=ecker4XWlI8
Gratuluję znalezienia F-ki w fajnej wersji i dobrym stanie. Miałem okazję trochę pojeździć podobną, ale 1.4 i też wolałbym to niż Golfa... dowolnego.
Wymiana całej kamery to jakiś kiepski żart w tej sytuacji. Rozumiem jeszcze wymianę tej klapki/klamki ze znaczkiem za np. 200-300zł, ale wywalanie całej sprawnej kamery, która jest osobnym elementem jest po prostu śmieszne.
Taki mały lifehack żeby zdjęcie auta wyszło nieco lepiej przy tym kadrze. Postaraj się żeby samochód zmieścił się na zdjęciu cały, np tak: https://mklr.pl/344656/Dodge-Charger. Szczególnie jeśli próbujesz go sprzedać - lepsze zdjęcia na pewno pomogą. Pozdro.
Obawiam się że to może być najlepszy Cybertruck xD
Wczoraj o mało nie zrobiłem tego samego, na szczęście udało mi się zatrzymać w połowie przedniego koła xD
https://mklr.pl/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/201703/$_bmw_e36_316i_coupe_$1490710137_by_Magnetic.jpg?1490710147 Ach te srebrne E36 coupe...
W Polsce motocykl też wygrywa, zarówno jak chodzi o szybkość przemieszczania się po mieście, jak i o koszty eksploatacji. O szukaniu miejsca parkingowego i płaceniu za nie nie wspominając. Nie do końca rozumiem dlaczego tak mało ludzi nimi jeździ, zwłaszcza że ostatnio zimy prawie nie ma. Podobnie jak nie rozumiem kupowania na siłę dużych pojemności, na których łatwiej zbankrutować. W Azji czy Afryce sporo ludzi śmiga na skuterach i małych, prostych motocyklach i jakoś dają radę.
I weź tym jedź przez las w środku nocy.
Swapowałbym
Bzdury. Przecież każdy wie, że w kategorii tanich driftowozów pierwsze 5 miejsc wygląda tak: -E36 kompot -E36 sedes -E36 coupe -E36 turas -tu może jakieś inne tanie rwd, bo cabrio drogie i mało sztywne. A tak na poważnie to chyba bym nie stawiał E46 przed E36, bo przy praktycznie tej samej mechanice i mocach jest o jakieś 150-200 kg cięższe, ma nieco trudniejszy dostęp do silnika, często też się spotkałem z opinią, że słynne mocowania tylnego wózka wyrywają się w nich jeszcze szybciej.
@Folley96: Honda SLR 650. Polecam, podobnie jak wszystkie inne RFVC czyli Dominator, FMX, Vigor, XL, XR 600 itd. Generalnie 600-tki o stopniu skomplikowania i kosztach utrzymania jak 125 czy 250. Jest sporo części silnikowych i eksploatacyjnych, gorzej tylko z typowymi dla danego modelu. W sumie jedyną większą wadą jest chłodzenie powietrzem, bo przy przelotach autostradowych powyżej 120 km/h albo oraniu po lesie zaczyna się grzać, a przy niskich temperaturach typu 0 stopni dogrzewa się dopiero po kilkunastu km albo wcale. No i nie są to motocykle bezobsługowe, bo mają np. wymiany oleju co 3 tys km, a w bardziej terenowych wersjach co tysiąc, do tego regulacje luzów zaworowych co 6 tys. No ale takie roboty ogarnia się w tych sprzętach w jedno popołudnie i śmiga dalej. Za to jak dotąd to jedyny z moich motocykli, któremu nigdy nie zdarzyło się nie odpalić albo zdechnąć w trasie.
http://www.katalog-automobilu.cz/files/automobily/st1/541/800x600_cs_CZ/1326496363-renault-thalia-14.jpg Mój osobisty faworyt w kwestii obrzydliwych sedanów zrobionych na siłę.
Akurat wczoraj robiłem, tylko moje ma mniej sprężynek dociskowych.
Fajnie zobaczyć rondo robione bokiem przez coś innego niż e36 xD