Profil użytkownika
Magnetic
Mocny drifter
Zamieszcza materiały od: | 3 października 2014 - 18:11 |
Ostatnio: | 20 listopada 2023 - 17:35 |
- Materiałów na głównej: 484 z 485
- Punktów za materiały: 3494
- Komentarzy: 379
- Punktów za komentarze: 133
Takiego dobrego Cywika zepsuli... Część właścicieli tych samochodów uwielbia taki dźwięk silnika, może tak miało być? Bez urazy dla Hondziarzy oczywiście, ale właśnie w tej marce głośny wydech ląduje najczęściej.
"dwa motory 40 kW o łącznej mocy 429 KM" no coś mi tu nie bangla. 40kW=~54KM, 54x2=/=429, optymistycznie zakładając, że moc dwóch silników się tak po prostu dodaje. Btw w elektrykach najciekawszy jest dostępny praktycznie od zera moment, nie moc.
W ostatnie wakacje robiłem na wulkanizacji i mam dwie takie historyjki: 1. Przyjechał klient Sprinterem i mówi żebyśmy mu wyważyli przednie koła, bo coś mu biją. Okazało się, że WSZYSTKIE śruby w jednym z kół były kompletnie luźne. Dokręciliśmy, klient pojechał. 2. Przyjechał gość wymęczonym Vento, chyba z kapciem, albo też biciem, już nie pamiętam. W każdym razie każda opona innej marki, kierunkowe pozakładane na odwrót. Jak go o tym poinformowałem, nie wydawał się specjalnie przejęty. Koła przyrdzewiały tak, że bez największego młota w warsztacie nie szło ich ruszyć. I najciekawsze. Jedna opona miała ogromny bąbel i wyglądała jakby miała zaraz wybuchnąć. Pytamy ile jak daleko ma zamiar na tym wracać, mówi 100km. Mimo ostrzeżeń wsiadł, pojechał i tyle go widzieli. Z takich historyjek znalazłoby się więcej, te najbardziej zostały mi w pamięci. Myślę, że ktokolwiek, kto kiedyś pracował przy samochodach ma takich od groma.
https://www.kuchniaplus.pl/ksite/widelcem-po-mapie/media/odcinek-6/image008.jpg W Gdyni też taki jest
Jak dla mnie dwa najfajniejsze modele BMW
Tak w sumie to 2.5 TFSI jest następcą tego silnika. Dalej Audi, dalej 5 garów, dalej turbo i dalej qauttro. Tyle tylko, że montują go poprzecznie, a nie wzdłużnie, co jest raczej pozytywne dla wyważenia całego samochodu. Oczywiście wiadomo, że nowe samochody potrafią być takie se i wtrysk FSI nie jest idealny, ale koncepcja z Ur-quattro jest jak najbardziej kontynuowana.
Trzymaj i nie przerabiaj. Mało zostało seryjnych Beemek, tym bardziej w takim stanie. Co to za silnik btw?
@jaqb: Myślę, że większość komentujących się tego domyśla. Nie zmienia to faktu, że nazwa jest dość zabawna.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/8e/Volkswagen_Passat_B5_GP_20090607_front.jpg Pasek? xD
Stare angielskie motocykle są najładniejsze.
Ekspertem od customów nie jestem, ale cafe racer to raczej motocykl przygotowany do latania po asfalcie, z niską kierownicą, aerodynamicznym zadupkiem, obniżonym zawieszeniem itd. To jest bardziej coś w stronę trackera lub scramblera, a więc sprzęt z jakimś tam zacięciem offroadowym, wysoką kierownicą, dużym prześwitem, płaską kanapą i oponami z głębokim bieżnikiem.
I słynny gdyński Szpaner-plac.
Kwestia gustu, ja bym wolał fabryczny, mały emblemat, ale to właścicielowi auto ma się podobać. Ważne, że napis pokrywa się ze stanem faktycznym.
W sumie cały urok RS4 i RS6 polega na tym, że są kombiakami (tak, wiem, avant), sedan to już nie to samo.
W sumie mam tylko wskaźnik spalania chwilowego (którego strzałka przy deptaniu w podłogę chowa się pod obrotomierz żeby nie denerwować kierowcy), ale poniżej 10 l/100km raczej nie schodzi.
@tony84: Dokładnie
RSX to na moje bardziej Integra DC5 niż Civic.
@iksio: Chodziło raczej o zainteresowanie autem robionym przez jednego z użytkowników.
http://spplthumb.blob.core.windows.net/540x405/65/19/09/bmw-e36-nerka-grill-szarbkow-142996432.jpg Ja też xD
Czarna Wołga GAZ-24 jest jak dla mnie w czołówce najładniejszych samochodów. Swoją drogą jak się obniża auto na resorach? Słyszałem coś tylko o ich klepaniu. Jaki to ma realnie wpływ na właściwości jezdne?
@Suuchy W sumie to się zgadzam, nawet pod materiałami z pytaniem o opinię lub zachęcającymi do dyskusji rzadko widać jakieś komenty. Ja jak widzę, że ktoś wrzucił swoje auto i zdjęcie nie jest koszmarnie beznadziejne daję zazwyczaj plusa. Czasami wrzucam też coś od siebie, ale ile można oglądać zdjęć zardzewiałego E36 i Hondy wyglądającej jak każdy inny motocykl. Fanem cykania fotek cudzym samochodom nie jestem. Generalnie rzeczywiście mało tu ostatnio ruchu.
W sumie to ciekawe czy o E39 i E60 też tak przypadkiem nie mówili.
https://s1.cdn.autoevolution.com/images/gallery/BMWM3Coupe-59_10.jpg M3 powinno mieć kratki w błotnikach i inne lusterka. Na moje to jest zwykłe E46 coupe ze zderzakiem od M-ki
https://i.pinimg.com/736x/89/d9/63/89d9634a7efc61292aca0e0acbd0ec75.jpg Całkiem toto ładne jak na VW, ale z fotą w normalnych proporcjach lepiej wygląda.
@ManDragon: 1.2 TFSI potrafi w ciągu 80 tys km dwa razy wracać z trasy na lawecie z powodu padniętego wtryskiwacza, więc byłbym sceptyczny. W stojącym 20 lat aucie mogłoby chociażby coś przyrdzewieć, rozrusznik może się zastać czy coś, ale jak widać działa.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 stycznia 2018 o 23:47