Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CrazyMechatronik

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 24 sierpnia 2012 - 20:10
    Ostatnio: 11 lutego 2020 - 20:31
    • Materiałów na głównej: 27 z 27
    • Punktów za materiały: 999
    • Komentarzy: 298
    • Punktów za komentarze: 441
     
    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    13 stycznia 2013 o 19:50

    Demon - w Twoich materiałach widzę różne marki aut - ale zauważ, że są tu także fanatycy, którzy w każdej możliwej formie obrażają inne marki - czy to przez opis czy przez komentarz

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    13 stycznia 2013 o 16:16

    Z Trabantem była podobno taka sytuacja - po połączeniu się Niemiec chciano się go pozbyć - w tym celu jakiś komisarz zlecił testy zderzeniowe 20 letniego Trampka - jak się skończyły chyba nie trzeba nikomu mówić. Gościu uzyskał swój cel. Jednak szybko się o tym ludzie dowiedzieli i wykonano drugi test zderzeniowy dla nowszego Trabanta (z 1-2 letniego) - wyniki były takie, że auto było 3 razy lepsze od dotychczasowego lidera Opla Kadetta - ale było już za późno. Kiedyś chciałem mieć Trampka to poczytałem trochę o jego historii - głównym problemem było embargo na stal przez co dostawali skrawki o różnych właściwościach a co za tym idzie rożnej rozszerzalności cieplnej - w wyniku zmian temperatur lato-zima i tego że każdy element inaczej się rozszerzał-kurczył mogły wystąpić pęknięcia na miejscach łączeń. Był parę lat temu projekt nowego Trabanta - jakby wszedł do produkcji to myślę że by się przyjął.

    [materiał]
    Ocena: 7 (Głosów: 7) | raportuj
    13 stycznia 2013 o 16:02

    Ruffiemu chodziło o to, że są tu pewne osoby, które będą minusować auto za sam znaczek na masce, niezależnie od tego, czy będzie to super fura, czy złom miesiąca. Kiedyś już przy innym zdjęciu poruszaliśmy temat tego, że taki przycisk powinien być. Swoją drogą to o czym pomyślałem niedawno, że jak się komuś nie podoba to można klikać, że było - taka alternatywa dla "jest moc" - z tym że nie wiem jak to zgłoszenie jest dalej rozpatrywane

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    4 stycznia 2013 o 22:19

    crs50sm - masz racje, że tor też trzeba utrzymać, ale zrobisz dni otwarte na które będzie można wpaść (za niewielką opłatą) i nie dość że masz kasę na dokonywanie napraw, to jeszcze w okolicy możesz postawić jakieś warsztaty naprawiające czy tuningujące auta. Mamy lub mieliśmy trochę słynnych kierowców, u mnie jest więcej osób które by się interesowały motoryzacją niż piłką. Kubicy się czepiają że do Włoch czy gdzieś wyjechał jak był młody - a gdzie w Polsce miał ćwiczyć jak nic nie było? Stadion za parę lat skończy jak poprzednik - pełny chińczyków i ruskich sprzedających co popadnie i okradających w ten sposób nasze państwo. W skrócie tory przyniosą większy dochód, zmniejszą liczbę wypadków (przyjmujemy że ludzie wyszaleją się na torze, zwiększą też swoje umiejętności - szaleńcy którzy potem będą się popisywać na zwykłej drodze tak czy się by się popisywali i w końcu rozbili niezależnie od tego czy były by tory czy nie), wokół toru powstaną firmy zajmujące się autami, co da nowe miejsca pracy (a być może jedna z takich firm postanów stworzyć auto sportowe i powstanie nowa polska marka) i być może jakiś polski kierowca będzie zdobywał tytuły w światowych wyścigach. No ale najwięcej kasy przynosi stawianie radarów i sprzedawanie meczy to po co się męczyć z budową toru.

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    4 stycznia 2013 o 16:13

    Ja jakoś wielkim fanem tam nie jestem - zobaczyłem trochę w wiadomościach - potem filmiki na joemonsterze czy motokillerze. Na tej pierwszej stronce komentarze głównie były, że to totalna głupota i powinni to robić na torze (na czym? mamy coś takiego w Polsce?). Zacząłem szukać info w necie i znalazłem artykuł ( http://autokult.pl/2012/01/02/tory-wyscigowe-w-polsce-gdzie-mozna-sie-poscigac ) - trochę stary ale zawsze coś. Prawie wszystkie te tory mają taką wadę, ze albo trzeba jechać na drugi koniec Polski, albo zapłacić niemałą kwotę, a jak jest już coś blisko (jak dla mnie np Bemowo) to się okazuje że to totalne dno (trochę małe i nawierzchnia do niczego). Najgorsze jest to, że te ludki co mówią "wypad na tor" kupują mieszkania w blokach stawianych obok torów wyścigowych a potem składają petycje o zamknięcie bo im za bardzo przeszkadza. Mamy dumę narodową - stadion w Warszawie który prawie codziennie mijam i widzę jak stoi nieużywany. W przeciwieństwie do takiego stadionu tor wyścigowy udostępniając za niewielką opłatą będzie sam na siebie zarabiał, a także zmniejszy się liczba wypadków (bo zamiast szaleć na ulicy ktoś się wyszaleje w bezpiecznym miejscu). Jako, że nie da się wszędzie torów postawić, policja zamiast łapać takie osoby powinna w większych miastach znaleźć jakąś taką drogą którą będą mogli zamknąć i udostępnić choć raz w miesiącu. Niestety bardziej opłacalne jest robienie nagonki, zwiększanie kar i ustawianie fotoradarów w krzakach.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    1 stycznia 2013 o 9:21

    S2000 z hard topem - druga stoi na dole

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 grudnia 2012 o 21:05

    Uwielbiam ten samochód ale jakoś nigdy nie wiedziałem jak odróżnić jedynkę od dwójki - z tym że z przodu nie ma maski - nie ma nawet żadnej klapy jak w maluchu - ale należą się pochwały za wytłumaczenie. Dziękować

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 grudnia 2012 o 12:41

    Rover 200

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 grudnia 2012 o 12:35

    To jedna z dwóch wieży przy fabryce VW (albo salonie - dokładnie nie pamiętam). Kupując samochód dostaje się papiery niezbędne do rejestracji, a jak będzie auto już gotowe to przychodzi z tablicami - daje się je i dokańcza robotę papierkową, a w tym czasie automatyczny system pobiera samochód, ustawia na specjalnym miejscu gdzie ktoś przyczepia tablice, a po chwili przychodzi sprzedawca z nowym właścicielem. W Galileo było kiedyś.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 grudnia 2012 o 13:05

    Nie rat, a rost

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    21 grudnia 2012 o 14:51

    Tamten gość miał z 30 lat, więc takim gówniarzem nie był, ale czy miał prawko to nie wiem. Co do tego na filmie - doświadczony - no nie wiem - co najwyżej kupa szczęścia. Patrząc się po liczniku widać że motocykl w miarę nowy - być może chciał przetestować i sprawdzić ile wyciąga - w końcu po zakupie samochodu też chcę zobaczyć na co go stać. Ale wybrał najgorszą z możliwych dróg - po jednym pasie w obie strony, drzewa tuż przy drodze i co kawałek wyjazd - źle by ocenił sytuację i nawet nic by nie musiało wyjeżdżać z boku bo wystarczy że by trafił się sytuacja, że jechał by jago pasem jakiś samochód i z naprzeciwka też - przyblokowali by go i pytanie czy by zdążył wyhamować. Więc nawet ten traktor nie byłby potrzebny do nieszczęścia. A wracając do samego traktora - był w takiej odległości że mógł nie widzieć że ktoś zapiernicza trzy stówy - piszecie że była by wina motocyklisty - dla polskiego prawa liczy się tylko to ze traktor powinien ustąpić pierwszeństwa i tego nie zrobił - że motocyklista tyle jechał - nie ma dowodów (w tym przypadku może udałoby się znaleźć kamerę).

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 grudnia 2012 o 14:52

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    21 grudnia 2012 o 14:33

    Szkoda że nie weszło do produkcji bo byłby niezły konkurent dla np Mini

    [materiał]
    Ocena: 6 (Głosów: 10) | raportuj
    20 grudnia 2012 o 21:51

    A potem przychodzi taki Wałęsa i wyciąga od biednego kierowcy ostatnie oszczędności bo w końcu on nie winny. Panowie - jeśli chcecie abyśmy Was szanowali to prócz oleju w misce wlejcie trochę do głowy. Z tą prędkością motocykl przejeżdża jakieś 80m/s. Do tego jest mały, trudno go dojrzeć, a jeszcze trudniej przez lusterka. Teraz średnio samochody do 100km/h rozpędzają się w ok 10s co znaczy, że podczas ruszania jesteście jakieś 800m - w takiej odległości trudno dojrzeć motocykl i ocenić jego prędkość. Pominę to że jeszcze jazda na jednym kole - raz widziałem jak gość jechał motocyklem na jednym kole bez kasku - nie zauważył nawet jak wjechał na przeciwległy pas ruchu - miał szczęście bo wylądował i odbił z powrotem na swój pas tuż przed nadjeżdżającym samochodem. Jak widzicie wypadek to zawsze twierdzicie że wina kierowcy bo Wy jesteście święci - są normalni motocykliści - ale są i tacy jak ten na filmie - ryzykuje życie nie tylko swoje ale i innych użytkowników.

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2012 o 21:52

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    20 grudnia 2012 o 17:31

    Tyle przespać - Diego, gdzie ten popkorn?? PS: wszystkiego nie czytałem, ale jak ktoś twierdzi, że po co pakować kasę w samochód, to chyba portale pomylił - to jest portal dla miłośników aut którzy je kupują, remontują i się nimi cieszą niezależnie od marki i stanu

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 grudnia 2012 o 17:36

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    17 grudnia 2012 o 22:04

    a miałem iść spać a tu niezła komedia się szykuje

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    15 grudnia 2012 o 21:04

    No właśnie na podstawie tego określiłem że to Twin Turbo - "jest to system dwóch turbosprężarek działających równolegle". BiTurbo - "Zastosowano dwie turbosprężarki mniejszą, pracującą w niskim zakresie prędkości obrotowych silnika (do 1500 obr/min) i dużą, która w momencie osiągania wyższych prędkości obrotowych załączana jest stopniowo, żeby od prędkości 2500 obr/min odgrywać decydującą rolę w procesie napełniania silnika" Z tych definicji (skopiowanych z Twojego źródła) oraz tego jak to sam napisałeś że turbiny są identyczne wychodzi że to Twin Turbo. Ogółem nie ma co się kłócić bo na dwóch forach już znalazłem kłótnie na ten temat - jedni twierdzą że jest tak, drudzy że na odwrót i są jeszcze trzeci którzy twierdzą że nie ma określonego kryterium (mają być dwie turbiny ale jak połączone nie jest określone) zaś jak to nazwie producent zależy od jego widzimisie i znaków handlowych

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 grudnia 2012 o 12:51

    Mi się te pojęcia mylą więc przed napisaniem tego upewniłem się przez google - wg niego biturbo to dwie różne sprężarki - mniejsza i większa - pracują w różnych zakresach więc silnik ma ciągle moc. Twin Turbo to wg google dwie takie same sprężarki każda obsługująca tylko połowę silnika. Ale po dalszym ciągnięciu tematu okazało się, że na następnej stronie jest opisane na odwrót. Więc komu wierzyć

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    14 grudnia 2012 o 11:32

    raczej Twin Turbo

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    13 grudnia 2012 o 6:38

    o ile się nie mylę gość ma jeszcze drugą przyczepkę - trochę krótszą - w której jest jacuzzi

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 grudnia 2012 o 14:28

    Silnik z MG ZR. Następne w tej serii będzie zapewne jakiś silnik V z 4 wałkami - zastanawia mnie do jakiej liczby walków uda się dojść.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    8 grudnia 2012 o 9:14

    o ile dobrze widzę to tam jest przyklejona zielona taśma żeby nie porysowala

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 4) | raportuj
    5 grudnia 2012 o 21:22

    Zagadka zbyt trudna nie jest z powodu napisu na dole który podaje że to silnik BMW Motorsport S70/2 V12 montowany w McLarenie F1 - resztę można sobie wyguglować i udawać wielkiego eksperta - usuwaj następnym razem ten pasek na dole

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    30 listopada 2012 o 12:39

    A nie przypadkiem z Porsche? Garbaty ma inaczej wiatrak montowany.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    30 listopada 2012 o 12:36

    i kiera nie po tej stronie - w filmie była po prawej

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    29 listopada 2012 o 19:55

    Podobnie w Roverze 75 były 2.0 i 2.5 oba V6

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następna »