Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    CrazyMechatronik

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 24 sierpnia 2012 - 20:10
    Ostatnio: 11 lutego 2020 - 20:31
    • Materiałów na głównej: 27 z 27
    • Punktów za materiały: 999
    • Komentarzy: 298
    • Punktów za komentarze: 441
     
    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 września 2013 o 18:06

    Rovera miałem z 1.4 16V - 103KM i mi na pierwsze auto wystarczało. Tak myślałem, że to nie 1.8 bo one miały większe felgi.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 września 2013 o 19:04

    nie jestem pewien, ale w T1 jest ten przód schodzący się w taki trójkąt, zaś w T2 przetłoczenie jest prostokątne, czyli jak kolega wyżej - to jest T1

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    9 września 2013 o 17:59

    Fajny, chociaż przedni zderzak jakby miał inny kolor (ale przeglądając ogłoszenia zawsze miałem takie wrażenie). Chciałem takiego sobie kupić, wcześniej miałem Rovera 200. Nie podobało mi się jednak to, że elementy drewnopodobne zastąpiono czymś na wzór karbonu lub aluminium (już dokładnie nie pamiętam). Przymierzałem się do 1.8 VVC, ale mało tego u nas. Co Ty masz pod maską?

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 3) | raportuj
    8 września 2013 o 8:30

    Szopen - w przypadku nowych też nie masz - były przypadki, że ktoś kupował auto z salonu, a potem się okazywało, że auto bite, bo się laweta przewróciła. Auto wracało na naprawy do fabryki, ale jakie było potem zdziwienie właściciela podczas odsprzedaży, jak kupiec z miernikiem twierdził, że auto bite i nie zapłaci tyle. Oczywiście w porównaniu z tym co robią handlarze używanymi to pikuś.

    [materiał]
    Ocena: 5 (Głosów: 5) | raportuj
    7 września 2013 o 7:48

    Uwielbiam czytać takie głupoty (w sensie wrzutę, nie odnoszę się do komentarzy). Najczęściej zdjęcia które się przy nich pokazują z niby naszymi maszynami przedstawiają auta, które były tylko składane w Polsce. Większość z nich była robiona na licencji lub zlecono zaprojektowanie gdzieś zagranicą. Mamy swoje pojazdy mechaniczne, projektowane i budowane u nas - ale są to głownie pojazdy specjalistyczne (głównie to chyba wojskowe). Teraz taki projektant wchodzi sobie na motokillera szukać inspiracji i widzi te Wasze głupoty - zdjęcia starych aut na licencji i stwierdzenia, że teraz nie mamy swojej motoryzacji - dzięki Wam dowiaduje się, że jego praca jest bez sensu, bo mało kto zna jego dzieło. Jeśli tak kochacie Polską motoryzacji to szukajcie i promujcie to co teraz wytwarzamy, a nie wspominacie coś, co nawet nasze nie było.

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 września 2013 o 9:34

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    5 września 2013 o 19:49

    Nie tak głośno, bo będę miał konkurencje podczas szukania tabliczek

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 2) | raportuj
    3 września 2013 o 18:32

    Nie sztuką jest wrzucić coś co było już 30 razy, sztuką jest wymyślić coś nowego, własnego.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    28 sierpnia 2013 o 18:06

    Napis nie jest po polsku - u nas po "c" jest samo "j"

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    19 sierpnia 2013 o 15:06

    Szyba jest otwarta, a jej krawędź jest jakieś 3-4cm nad błotem. Gość ma nawet głowę lekko wychyloną na zewnątrz.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    18 sierpnia 2013 o 12:44

    Po pierwsze to wata, a po drugie to było.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    8 sierpnia 2013 o 10:29

    Krasińskiego - znalazłem na podglądzie z satelity. Trochę tego tam stoi. Naliczyłem z 14-15 sztuk.

    [materiał]
    Ocena: -1 (Głosów: 1) | raportuj
    6 sierpnia 2013 o 18:52

    Zakładasz 2 konta czy co - bo on też ma 2 rysunki podpisane tym samym nazwiskiem http://motokiller.pl/user/mrpietrucha

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    4 sierpnia 2013 o 21:08

    Powiem trochę ze swojego doświadczenia, bo Garbusa kupiliśmy do zrobienia repliki Porsche 356 Speedster. Garbus ma ten plus, że można wyremontować go na oryginał lub przerobić na buggy (terenowe lub plażowe), trójkołowiec lub właśnie Porsche. Przy zakupie trzeba zwrócić uwagę szczególnie na to czy podłoga jest zespawana z budą (normalnie wystarczy odkręcić chyba 6 śrub i parę dupereli - rozdzielone łatwiej remontować). Najczęściej są zespawane, bo trudno jest dostać uszczelkę pomiędzy budą a podłogą. Trzeba też zwrócić uwagę na przednie rurowisko (zawieszenie). Silnik sprawdza się ciągnąc za koło pasowe (większy luz niż 1mm wyklucza silnik z dalszej eksploatacji). Polecam obejrzeć Fanów 4 kółek - z 2 razy robili garbusy (raz na buggy plażowe) i ogórka - tam omówili jak sprawdzić silnik i jak go ewentualnie podrasować. Co do części - na allegrogo jest ich trochę mało - są sklepy internetowe, z jednego korzystałem - na ściągnięcie części czekałem ponad miesiąc, a rachunek przyszedł inny niż wg wyliczeń, bo gość stwierdził, że się kurs euro zmienił - policzył więcej, ale przesyłka była za pobraniem, a zapomniał to zaznaczyć. Części trochę drogawe - jeden płat podłogi około 1200 złotych (a na pewno będą potrzebne i to 2), rurowisko też koszt około 1000 złotych (a też będzie potrzebne). Skrzynia biegów to chyba z 5000, zaś silniki mają za 9000 regenerowane i od chyba 11 tysięcy do 80 tysięcy masz nowe silniki od 1.2 do ponad 2 litrów. Podłogę zamiast remontować można kupić nową za ponad 7 tysięcy. Strasznie droga zabawa jeśli auto będzie potrzebowało generalnego remontu. Chyba, że remont ma polegać na nałożeniu szpachli tak, żeby jako tako wyglądał - takiego trafiłem - szpachla grubości 1cm i wielgachny spojler do silnika 1.2. Dobrze, że potrzebowałem tylko spód.

    [materiał]
    Ocena: 4 (Głosów: 6) | raportuj
    3 sierpnia 2013 o 17:51

    Przygadał kocioł garnkowi - "mamie". Do tego chyba jesteś głodny, bo zjadłeś znaki interpunkcyjne. Swoją drogą tak jak już ustalono italianiec siedzi za granicą, więc może się mylić, jak nie ma styczności z językiem.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 4) | raportuj
    1 sierpnia 2013 o 19:58

    2002 to bym sam chciał mieć Może Maluszek - kwota powinna wystarczyć na zakup i większość napraw. Części widziałem jeszcze dostępne i to nawet bardzo tanio, a powoli robi się takie polowanie na polskie klasyki, więc po wyremontowaniu, za parę lat to może uda się sprzedać z zyskiem

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    1 sierpnia 2013 o 16:17

    to mi nie zostało nic innego jak jeździć

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    25 lipca 2013 o 13:20

    Jak się kiedyś Trabantami interesowałem to się doczytałem, że swap na 1.3 z Wartburga jest w miarę prosty i z chyba 40 paru koni robi Ci się 60. Potem zacząłem się interesować jak to dalej można ulepszać to do Wartburga polecają swap z Polo G40 - 1.3 doładowane - ale to już tak trudno dorwać (a i nie wiadomo czy się zmieści w Trabancie do zwykłego 1.3 trzeba trochę z przodu podciąć lub zrobić nowy kolektor wydechowy).

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    24 lipca 2013 o 20:44

    Fajny projekt (a największe zaskoczenie po przeczytaniu nicku). Blacha bardzo ładnie zrobiona. Teraz czekać jeszcze na osłonę silnika i jakieś światła z przodu. Zastanawia mnie tylko pedał nad butlą (bo trochę za daleko, a widzę, że są jakieś koło drążka zmiany biegów). Do gazu nic nie mam, chociaż osobiście bałbym się takim jeździć (mimo iż w domu muszę co jakiś czas butlę zmieniać). Tak jak koledzy czekam na więcej zdjęć.

    [materiał]
    Ocena: 1 (Głosów: 1) | raportuj
    24 lipca 2013 o 16:31

    Za mało obciąłeś obrazek od dołu i został kawałek starego logo motokillera. Normalnie mistrz - wrzucać na serwis zdjęcia z niego ściągnięte.

    [materiał]
    Ocena: 2 (Głosów: 2) | raportuj
    24 lipca 2013 o 12:07

    A buggy są w teren - nie wiem jak Ty z tym prześwitem chcesz wjechać w teren. Dobrze napisał, że to gokart. PS: Trochę więcej zdjęć lub jakiś link?

    [materiał]
    Ocena: 3 (Głosów: 3) | raportuj
    22 lipca 2013 o 16:54

    Morris Minor Van Na Twoim zdjęciu trudno było dojrzeć przetłoczenia zachodzące na drzwi dlatego się wahałem, ale po bliższym przyjrzeniu je widać. http://www.motorstown.com/images/morris-minor-van-07.jpg PS: W Fanach 4 kółek robili wersję Traveller

    Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 lipca 2013 o 21:26

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    14 lipca 2013 o 21:42

    http://i.imgur.com/lCR09.jpg PS: Jak wkleić fotę w komentarz?

    Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 14 lipca 2013 o 21:43

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    11 lipca 2013 o 18:28

    Super opis i jakość zdjęcia - oby więcej. W 4 części F&F powiedział, że potrafi docenić sylwetkę w każdym aucie niezależnie od marki - to jest prawdziwy motokiller. PS: Pierwsze zdanie to sarkazm.

    [materiał]
    Ocena: 0 (Głosów: 0) | raportuj
    22 czerwca 2013 o 20:59

    MG MGB

    [materiał]
    Ocena: 8 (Głosów: 8) | raportuj
    22 czerwca 2013 o 19:51

    Zapomniałeś się przelogować

    « poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 następna »