Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Na zlocie Motokillera w Spale z Charakterkiem o tym mówiliśmy, a tu chciałem pokazać jak to wygląda w praktyce.
    Test od 5:37
    11 października 2015, 20:44 przez motodoradca (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Punto II FL, mała modyfikacja oświetlenia wnętrza – Do lampki wrzuciłem żarówkę C10W 9LED oraz dokleiłem 2 paski led po 3 diody.
W uchwytach wykonałem otwory pod żarówki LED C10W 41mm z 3 diodami (takie miałem na stanie) i podłączyłem pod lampkę sufitową. 
Całość wyszła Ok, ważne że wnętrze bardzo się rozjaśniło i jest jakoś oświetlona tylna kanapa. 

W planach dodatkowo oświetlenie schowka oraz bagażnika (brak oświetlenia w standardzie )

Niestety zdjęcie robione smartfonem który kiepsko radzi sobie w takich warunkach.
    Do lampki wrzuciłem żarówkę C10W 9LED oraz dokleiłem 2 paski led po 3 diody.
    W uchwytach wykonałem otwory pod żarówki LED C10W 41mm z 3 diodami (takie miałem na stanie) i podłączyłem pod lampkę sufitową.
    Całość wyszła Ok, ważne że wnętrze bardzo się rozjaśniło i jest jakoś oświetlona tylna kanapa.

    W planach dodatkowo oświetlenie schowka oraz bagażnika (brak oświetlenia w standardzie )

    Niestety zdjęcie robione smartfonem który kiepsko radzi sobie w takich warunkach.
    Nowe "oczko" – To już drugie. Niestety fabryczny patent montażu żarówki świateł nie sprawdza się w Oplu Corsie C. Chińczyk w nowym reflektorze to lepiej wymyślił.
    To już drugie. Niestety fabryczny patent montażu żarówki świateł nie sprawdza się w Oplu Corsie C. Chińczyk w nowym reflektorze to lepiej wymyślił.
    Mój Kropek – Mój kropek po drobnych modach. 
Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
-LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
- wymieniłem rozrząd 
- wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
- wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
- dołożyłem halogeny
- zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
- kupiłem alufelgi
- zrobiłem poprawki lakiernicze
- wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
- zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    Mój kropek po drobnych modach.
    Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
    -LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
    - wymieniłem rozrząd
    - wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
    - wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
    - dołożyłem halogeny
    - zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
    - kupiłem alufelgi
    - zrobiłem poprawki lakiernicze
    - wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
    - zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
    Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    18 maja 2015, 20:43 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne

    Nagrody zlotowe od firmy Philips – Jak wiecie - na zlocie zapragnąłem zrobić małą pogadankę o żarówkach i światłach do jazdy w dzień (DRL), a także o akcesoryjnych lampach oraz światłach przeciwmgłowych. Pomysł wydawał mi się całkiem fajny. Dotarł on do przedstawiciela firmy PHILIPS i owa firma ufundowała nam nagrody (nie byle jakie), które rozdamy po naszym małym show. Wszystko w imię zasady - dobre żarówki = większe bezpieczeństwo nocą. Z mojej strony - motoryzacyjne dziękuję. 

Zatem co otrzymaliśmy? 

Żarówki H4 - X-tremeVision (poprawiona seria pod względem wydajnościowym i trwałościowym) - 5 kompletów

Żarówki H7 X-xremeVision 130% (nowość na rynku) - 5 kompletów

Żarówki H7 WhiteVision - 5 kompletów

Światła DRL Daylight 9 - 3 zestawy

Światła DRL Daylight Guide - 2 zestawy

Jak widzicie nagrody są grube. I jeszcze tylko 7 miejsc wolnych mamy na zlot. Kto pierwszy -  ten może coś wygrać!
    Jak wiecie - na zlocie zapragnąłem zrobić małą pogadankę o żarówkach i światłach do jazdy w dzień (DRL), a także o akcesoryjnych lampach oraz światłach przeciwmgłowych. Pomysł wydawał mi się całkiem fajny. Dotarł on do przedstawiciela firmy PHILIPS i owa firma ufundowała nam nagrody (nie byle jakie), które rozdamy po naszym małym show. Wszystko w imię zasady - dobre żarówki = większe bezpieczeństwo nocą. Z mojej strony - motoryzacyjne dziękuję.

    Zatem co otrzymaliśmy?

    Żarówki H4 - X-tremeVision (poprawiona seria pod względem wydajnościowym i trwałościowym) - 5 kompletów

    Żarówki H7 X-xremeVision 130% (nowość na rynku) - 5 kompletów

    Żarówki H7 WhiteVision - 5 kompletów

    Światła DRL Daylight 9 - 3 zestawy

    Światła DRL Daylight Guide - 2 zestawy

    Jak widzicie nagrody są grube. I jeszcze tylko 7 miejsc wolnych mamy na zlot. Kto pierwszy - ten może coś wygrać!
    Żarówki Osram cool blue hyper 5K świeci na biało z lekką niebieską poświatą jak oryginalny ksenon, polecamy.
    22 kwietnia 2015, 11:38 przez ~hyper | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    A to mój Passat w highline – Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
http://motokiller.pl/178479
http://motokiller.pl/179256
http://motokiller.pl/180142
http://motokiller.pl/181802

Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku. 

Więcej o samochodzie w źródle.
    Mody, jakie zrobiłem w samochodzie (zapewne były inne, ale nie pamiętam): Pierwszym grubym modem było wywalenie pięciobiegowej skrzyni i wrzucenie tiptrona. Ze sterownikiem, przeprogramowaniem silnika i zegarów. Wszystko poszło zgodnie ze specyfikacją firmową ze schematami w łapie i elsą, dzięki której przeprogramowałem jak się należy wszystko. Z zewnątrz dodałem obrysy - wyjmując ze zderzaków listwy eu a wkładając US - z otworami pod obrysy - instalację robiłem sam. Halogeny zastąpiłem światłami zakrętowymi Hella DynaView EVO2 - gruba robota i znów gmeranie w elektryce. Dodatkowo założone czujniki parkowania przód - tył Valeo - z tyłu w firmowych miejscach, z przodu wywiercone otwory - też gruba robota. Dzienne Philips DayLight Guide mające także funkcję postojówek. Z tyłu wywalone ori lampy na rzecz ledowych. W światłach jako xenon założone żarówki Osram Xenarc CoolBlue. Zawieszenie podniesione z -40 do oryginału. Wymienione tylne szyby z białych na piecowo przyciemniane oryginał VW. Mało? To lecimy dalej. W środku dołożony cały system DVD, z wyświetlaniem na nawigacji i na zagłówkach. Dołożona kamera cofania z wyświetlaniem na nawigacji. Wywalona zmieniarka CD założona zmieniarka MP3 - zgodna z fabrycznym radiem sterowana z kierownicy. Wywalone wszystkie drewienka - założone wstawki z aluminium, które wcześniej było czymś a la carbon, tylko to spolerowałem. Wywalone fotele z alcantarą - wstawione komfortowe skórzane. Przednie fotele to gruba robota, gdyż zostawiłem swoje stelaże. Założony grill bez znaczka. Dodane dodatkowe oświetlenie led w drzwiach (czerwone lampki obrysowe) oraz oświetlenie nóg (lampki zapalane wraz z dzrwiami na dole samochodu z przodu pod deską z tyłu w progach drzwiowych). Wszystkie żarówki led zrobione własnoręcznie według przepisu https://joemonster.org/art/32129/Zrob_to_sam_oswietlenie_diodami_LED_kabiny_samochodu. Dodane dodatkowe oświetlenie bagażnika (pod roletą). Założony dodatkowy zestaw głośnomówiący bluetooth, który działa z fabrycznym radiem (było trochę kombinowania, ale udało się). Założona lampka wewnętrzna podświetlenia wnętrza od Passata W8, dodane chromy w desce i w drzwiach także od W8. Wagiem dosowym uruchomiłem sobie opuszczanie i domykanie szyb z pilota, zamykanie drzwi po przekroczeniu 15 km/h, wywaliłem otwieranie selektywne i dołożyłem parę bajerków programistycznych takich jak odskakiwanie klapy po otwarciu jej z pilota (w przyszłości będzie to automatyczne otwieranie klapy). Dodałem metalowe nakładki na progi i na zderzak (tam gdzie były silikony). Felgi pomalowałem na kolor siwy metalik. Z relingów zdarty chrom - spolerowane do żywego - to co teraz widać, to polerowane aluminium. I to mniej więcej z grubsza wszystko co zrobiłem.

    A nie wszystko, bo ostatnio auto wygłuszałem - oto linki z przebiegu prac.
    http://motokiller.pl/178479
    http://motokiller.pl/179256
    http://motokiller.pl/180142
    http://motokiller.pl/181802

    Mało? Dodane urządzenia inwalidzkie - sterowanie z kierownicy (ale to już mi firma robiła).

    Nie chwalę się, że to prawdziwy tuning - to tylko dostosowanie samochodu do własnych potrzeb.

    Większość prac starałem się wykonywać sam - a jeżdżę na wózku inwalidzkim - pamiątka na całe życie po wypadku.

    Więcej o samochodzie w źródle.
    W drodze do motoryzacyjnego – Idę sobie do sklepu po żarówki a tu takie cudo. Mam nadzieje że właściciel się nie obrazi ale samochód jest w oryginalnym malowaniu.(nie mogłem się powstrzymać).
    Idę sobie do sklepu po żarówki a tu takie cudo. Mam nadzieje że właściciel się nie obrazi ale samochód jest w oryginalnym malowaniu.(nie mogłem się powstrzymać).