Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Marki > MAN

     

    Hot rod wokalisty ZZ Top - Billy Gibbons. Pojawił się w takich teledyskach grupy jak: „Sharp Dressed Man”, „Gimme All You Lovin” i „Legs”.
    4 sierpnia 2018, 15:08 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: youtube.com
    Migawki z pierwszej rundy Ipone Cross Country 2018 w Biskupicach (woj. Śląskie)

    motoprzygoda.com
    Motoprzygoda Racing Team
    Directed by Edward Kempa
    Music Producer: Simha The Man
    All Rights Reserved © Edward Kempa
    11 czerwca 2018, 20:28 przez ~EdwardKempa | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: All Rights Reserved © Edward Kempa, Motoprzygoda Racing Team
    2 maja 2018, 16:56 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ze względu na niezwykły design Ultralit był prezentowany w kilku produkcjach science fiction, wśród nich przede wszystkim w filmie Człowiek Demolka (Demolition Man) z 1993 roku jako samochody używanych przez fikcyjny SAPD (Wydział Policji San Angeles). Pojawiły się również w drugim odcinku drugiego sezonu SeaQuest DSV oraz w filmie Bicentennial Man z 1999 roku.
    24 kwietnia 2018, 20:13 przez ~kjkibi | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 1344 Prototyp – Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    4 marca 2018, 3:46 przez Maciek85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło: Własne
    Przebieg –
    4 stycznia 2018, 16:41 przez ~M01misza | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    8 października 2017, 23:46 przez ~asdasdasd | Do ulubionych | Skomentuj
    MAN 8.150 FAE – http://cargotravel.pl/man-8-150-fae-stagecoach/
    Http://cargotravel.pl/man-8-150-fae-stagecoach/
    3 września 2017, 19:30 przez Lena (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.facebook.com/marlenaszkice