Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 33 takie materiały
    Fiat Cinquecento – Fiat Cinquecento S
Silnik: 899 ccm
Moc: 40 KM
Rok: 1996


Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu, 

w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


WNĘTRZE:


Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz 

zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia  

drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta, 

podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po 

otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


ZEWNĄTRZ:


Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe 

postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne. 

Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na 

czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane 

lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze 

sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor. 

Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem. 


AUDIO


radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W, 

na przodzie MAGNATY 120W.


SILNIK


Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki, 

termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju, 

powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia 

pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe. 


UKŁAD NAPĘDOWY


Wymienione:

simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi, 

nowe sprzęgło LUK-a.


UKŁAD WYDECHOWY


Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający 

miły, nie za głośny pomruk.


UKŁAD HAMULCOWY


Wymienione:

tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne, 

bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka 

hamulca ręcznego. 


ZAWIESZENIE


Wymienione:

amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo 

gumowe. 


POZDRO
    Fiat Cinquecento S
    Silnik: 899 ccm
    Moc: 40 KM
    Rok: 1996


    Modyfikacje i naprawy wykonane w moim przydomowym garażu,

    w ciągu ostatnich 2 lat eksploatacji:


    WNĘTRZE:


    Podłokietniki przednich foteli, pokrowce ROCO szyte na miarę, prędkościomierz

    zmieniony z cc sporting z obrotomierzem, półka na tunelu środkowym, skórzane obszycia

    drążka zmiany biegów i hamulca ręcznego, kratki nawiewów pomalowane pod kolor auta,

    podświetlanie drzwi podłączone pod oświetlenie wewnętrznego lusterka (zapala się po

    otwarciu drzwi), światło w bagażniku, filcowe obicia drzwi. Wnętrze wygłuszone.


    ZEWNĄTRZ:


    Przód reflektory malowane na wzór sportinga, żarówki OSRAM +90 % światła do tego białe

    postojówki ledowe, białe kierunkowskazy z przodu, halogeny przeciwmgielne.

    Spryskiwacze na ramionach wycieraczki, znaczek fiata pomalowany na

    czarno,przyciemniane szyby tylne, centralny zamek, alarm, podgrzewane

    lusterka,podłączone pod ogrzewanie szyby tylnej, lampy tył zmienione na lampy ze

    sportinga. Alufelgi ze sportinga, zaciski i bębny malowane na srebrny kolor.

    Spód i progi zabezpieczone podkładem oraz Bitgumem.


    AUDIO


    radio SONY XPLOD, 3 drożne głośniki tył SONY XS o mocy szczytowej 420W,

    na przodzie MAGNATY 120W.


    SILNIK


    Nowa uszczelka pod głowicą wymienione uszczelniacze zaworowe, świece, kable cewki,

    termostat, uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka pod miską oleju, filtry oleju,

    powietrza paliwa w tym gazu, przedmuchany układ chłodzenia

    pod ciśnieniem, nowe płyny ustrojowe.


    UKŁAD NAPĘDOWY


    Wymienione:

    simeringi na wale oraz uszczelniacz skrzyni biegów, uszczelniacze półosi,

    nowe sprzęgło LUK-a.


    UKŁAD WYDECHOWY


    Katalizator zastąpiony puszką z rurką przelotową, tłumik końcowy z fiata 125p dający

    miły, nie za głośny pomruk.


    UKŁAD HAMULCOWY


    Wymienione:

    tarcze hamulcowe przód + klocki i cylinderki z uszczelkami , z tyłu tarcze kotwiczne,

    bębny i szczęki hamulcowe, korektory siły hamowania, pompa hamulcowa, nowa linka

    hamulca ręcznego.


    ZAWIESZENIE


    Wymienione:

    amortyzatory przód, poduszki amortyzatorów, amortyzatory tył, nowe tuleje metalowo

    gumowe.


    POZDRO
    6 listopada 2014, 23:17 przez jaro91andre (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Moja Megi cz.1 – Renault Megane I phI 97
Wprowadziłem szereg zmian m.in
- zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
- wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
- pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
- wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
- został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
- wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
- wymieniłem masę części mechanicznych,
- i wiele innych drobiazgów.
    Renault Megane I phI 97
    Wprowadziłem szereg zmian m.in
    - zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki Alpine, radio z wysuwanym ekranem,
    - wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
    - pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
    - wymienione fotele i boczki na pół skórzane z wersji ph II
    - został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
    - wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
    - wymieniłem masę części mechanicznych,
    - i wiele innych drobiazgów.
    3 lipca 2014, 11:40 przez ~dawid199078 | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Zamontowałem w mojej Niuni selektywne żarówki i efekt przerósł moje oczekiwania. Super widoczność i super wygląd!
    28 maja 2014, 21:06 przez bazzzyl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Moja Megi – Renault Megane I phI 97
Wprowadziłem szereg zmian m.in
- zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki, radio z wysuwanym ekranem,
- wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
- pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
- wymienione fotele i boczki na pół skórzane 
- został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
- wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
- wymieniłem masę części mechanicznych,
- i wiele innych drobiazgów.
Jak się spodoba to wrzucę więcej zdjęć.
    Renault Megane I phI 97
    Wprowadziłem szereg zmian m.in
    - zamontowany wzmacniacz, skrzynia basowa, 6 głośników + 2 gwizdki, radio z wysuwanym ekranem,
    - wymienione przednie lampy na Angel Eye z zestawem xenon 8000K,
    - pomalowane zaciski i bębny na niebiesko,
    - wymienione fotele i boczki na pół skórzane
    - został założony komplet alufelg 15 cali firmy RONAL,
    - wszystkie żarówki wymienione na LED-y w kolorze biały zimny,
    - wymieniłem masę części mechanicznych,
    - i wiele innych drobiazgów.
    Jak się spodoba to wrzucę więcej zdjęć.
    16 maja 2014, 9:17 przez ~dawid199078 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Chińskie żarówki –
    15 kwietnia 2014, 15:56 przez Bucik922 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Projekt: Fiat 126p by Redoxiasty – Jak by to powiedzieć, dokładnie 24 lata temu zjechał z linii produkcyjnej, 3 lata później trafił w ręce mojego dziadka, i tak było do 2012 roku gdzie jeździł bez zająknięcia, palił na przysłowiowego strzała, woził mnie do szkoły, pomagał w budowie domu, taki mały a taki pomocy, przejechane ma 140k, ciekawostką jest to że wszystko było w 100% oryginalne, łącznie z żarówkami, bezpiecznikami, oponami, i każdymi małymi detalami prócz prawej żarówki oraz Pasa przedniego który został wymieniony z racji wypadku,
Dokładnie na początku marca Dostaje nowe życie, Auto zostało całkowicie rozebrane, będzie miało wymienione zardzewiałe elementy, i mam nadzieję że mój syn będzie miał choć trochę namiastki tego co było kiedyś AUTO ZOSTANIE W RODZINIE! będę na bieżąco pokazywał postępy prac Zapraszam na Facebooka gdzie wszystkie nowe posunięcia zwiazane z projektem
    Jak by to powiedzieć, dokładnie 24 lata temu zjechał z linii produkcyjnej, 3 lata później trafił w ręce mojego dziadka, i tak było do 2012 roku gdzie jeździł bez zająknięcia, palił na przysłowiowego strzała, woził mnie do szkoły, pomagał w budowie domu, taki mały a taki pomocy, przejechane ma 140k, ciekawostką jest to że wszystko było w 100% oryginalne, łącznie z żarówkami, bezpiecznikami, oponami, i każdymi małymi detalami prócz prawej żarówki oraz Pasa przedniego który został wymieniony z racji wypadku,
    Dokładnie na początku marca Dostaje nowe życie, Auto zostało całkowicie rozebrane, będzie miało wymienione zardzewiałe elementy, i mam nadzieję że mój syn będzie miał choć trochę namiastki tego co było kiedyś AUTO ZOSTANIE W RODZINIE! będę na bieżąco pokazywał postępy prac Zapraszam na Facebooka gdzie wszystkie nowe posunięcia zwiazane z projektem
    Laguna znajomego przerobiona przeze mnie – Kiedyś bawiłem się w ledowanie aut. Sam lutowałem diody do każdej lampki (dzięki temu podświetlenie auta było jasne i w jednym kolorze - jaki sobie zażyczył właściciel auta). Tu zrobiona przeze mnie od podstaw Laguna. Oświetlenie kabiny, rejestracji i drzwi - diody w kolorze białym neutralnym (4000 - 4800K). Reszta na niebiesko. Przy czym zostały wywalone wszystkie żarówki i zastąpione diodami. Ogólnie roboty była kupa. A wyszło jak wyszło. Ledy, które ludziom robiłem mają już po 5 i więcej lat i o dziwo nadal świecą...
    Kiedyś bawiłem się w ledowanie aut. Sam lutowałem diody do każdej lampki (dzięki temu podświetlenie auta było jasne i w jednym kolorze - jaki sobie zażyczył właściciel auta). Tu zrobiona przeze mnie od podstaw Laguna. Oświetlenie kabiny, rejestracji i drzwi - diody w kolorze białym neutralnym (4000 - 4800K). Reszta na niebiesko. Przy czym zostały wywalone wszystkie żarówki i zastąpione diodami. Ogólnie roboty była kupa. A wyszło jak wyszło. Ledy, które ludziom robiłem mają już po 5 i więcej lat i o dziwo nadal świecą...
    11 grudnia 2013, 16:39 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Mój Ogar 200 – Jego historia jest smutna ze szczęśliwym zakończeniem. Ogar ze 1984r ze starym dowodem jeszcze z pieczątkami CPN został kupiony przez mojego ojca od pewnego pana, który używał go do wożenia różnych ciężkich rzeczy. Był trochę zaniedbany brudny itd. Tata go kupił tylko dlatego, żeby mieć czym jeździć na kopalnie. Potem kupił auto i rzucił go w kąt, jedynie to był wyciągany raz w roku na grzyby do lasu. Potem kiedy miałem 5-7 lat powiedziałem ojcu żeby wyciągnął Ogara bo chcę jeździć. Tak długo mu zawracałem głowę, że wyciągnął, a ja po wielu trudach i błędach nauczyłem się jeździć. Nie trwało to zbyt długo góra 2 dni, a już normalnie jeździłem. Potem kupiłem motorynkę, która była tak stuningowana, że się ciągle psuła, bo silnik był max w 20% oryginalny, tylko pokrywy, a cylinder od Simka sprawiał, że motorynka w niektórych momentach leciała 70km/h. Teraz leży zepsuta w garażu już 2 lata. Potem tata kupił Quada, a Ogar poszedł w zapomnienie w kąt. Podczas gdy tata malował wujkowi auto, przykrył Ogara byle jak, dlatego osadziła się farba na błotniku i oponach. Kiedy tak jeździłem na quadzie to pomyślałem, że co z tym Ogarem? Wyciągnąłem go z garażu i umyłem okazało się że nie jest tak źle, jedyne co nieoryginalne to lusterka i żarówki. Chociaż jest wolny nigdy go nie sprzedam i będę na nim jeździł. Można mnie spotkać w Rybniku.
    Jego historia jest smutna ze szczęśliwym zakończeniem. Ogar ze 1984r ze starym dowodem jeszcze z pieczątkami CPN został kupiony przez mojego ojca od pewnego pana, który używał go do wożenia różnych ciężkich rzeczy. Był trochę zaniedbany brudny itd. Tata go kupił tylko dlatego, żeby mieć czym jeździć na kopalnie. Potem kupił auto i rzucił go w kąt, jedynie to był wyciągany raz w roku na grzyby do lasu. Potem kiedy miałem 5-7 lat powiedziałem ojcu żeby wyciągnął Ogara bo chcę jeździć. Tak długo mu zawracałem głowę, że wyciągnął, a ja po wielu trudach i błędach nauczyłem się jeździć. Nie trwało to zbyt długo góra 2 dni, a już normalnie jeździłem. Potem kupiłem motorynkę, która była tak stuningowana, że się ciągle psuła, bo silnik był max w 20% oryginalny, tylko pokrywy, a cylinder od Simka sprawiał, że motorynka w niektórych momentach leciała 70km/h. Teraz leży zepsuta w garażu już 2 lata. Potem tata kupił Quada, a Ogar poszedł w zapomnienie w kąt. Podczas gdy tata malował wujkowi auto, przykrył Ogara byle jak, dlatego osadziła się farba na błotniku i oponach. Kiedy tak jeździłem na quadzie to pomyślałem, że co z tym Ogarem? Wyciągnąłem go z garażu i umyłem okazało się że nie jest tak źle, jedyne co nieoryginalne to lusterka i żarówki. Chociaż jest wolny nigdy go nie sprzedam i będę na nim jeździł. Można mnie spotkać w Rybniku.
    19 września 2013, 21:19 przez BuBu98 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    MALEŃSTWO PO MODYFIKACJACH – 1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
3.  Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
9. Wymieniony filtr powietrza.
10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
11. Wymieniony płyn chłodniczy.
12. Wymieniony olej od wspomagania.
13. Wymieniony płyn hamulcowy.
14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
16. Zregenerowany rozrusznik.
17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
3. Reduktor-opuszczony 25mm
4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    1. Auto po zakupie przez mnie zostało dokładnie rozebrane i jeszcze bardziej dokładnie wyczyszczone, po tym zabiegu został zakonserwowany cały spód, więc jest wszystko tak jak potrzeba.
    2. Tylni most został całkowicie rozebrany, dokładnie wyczyszczony, wymienione uszczelniacze wewnętrzne zregenerowane półosie, wymienione uszczelniacze oraz łożyska, całość została dokładnie złożona, uszczelniona oraz zalana nowym olejem Marki Mobil SHC 75w90.
    3. Wymieniony całkowicie tylni układ hamulcowy, szczęki, cylinderki, zestaw montażowy, oraz nowe przewody hamulcowe miedziane, oraz bębny.
    4. Nasmarowane krzyżaki na wale oraz wymienione przednie krzyżaki.
    5. Rozebrany całkowicie przedni most wszystko dokładnie wyczyszczone zakonserwowane wymienione uszczelniacze wewnętrzne, wszystko zalane świeżym olejem Mobil SHC 75w90 uszczelnione tak jak potrzeba.
    6. Wymienione Przednie piasto-łożyska.
    7. Wymienione tarcze hamulcowe wraz z klockami oraz przerobionymi zaciskami hamulcowymi od nowszej wersji Cherokee.
    8. Wymieniony olej w silniku Motul 10w40 wraz z filtrem oleju.
    9. Wymieniony filtr powietrza.
    10. Wymienione świece zapłonowe wraz przewodami.
    11. Wymieniony płyn chłodniczy.
    12. Wymieniony olej od wspomagania.
    13. Wymieniony płyn hamulcowy.
    14. Rozebrana i dokładnie wyczyszczona przepustnica wraz z wymianą silniczka krokowego. Oraz dokładną regulacją.
    15.Uporządkowana instalacja elektryczna, wymienione wszystkie żarówki w aucie przednie H4 NARVA RANGE POWER WHITE, tylnie Philips, wymienione klemy wszystko dokładnie zakonserwowane.
    16. Zregenerowany rozrusznik.
    17. Wymienione wycieraczki szyby przedniej.
    Są to w miarę elementy eksploatacyjne aczkolwiek wszystko zostało zrobione na bardzo dobrych markowych częściach, co oczywiście widać na aucie, teraz trochę bardziej szczegółowo.
    1.Zrobiony Lift Zawieszenia 6 cali(sprężyny-polspring 580x16,5, wahacze-robione pod lift)
    2. Resory-dołożone po 2 pióra+ długie wieszaki
    3. Reduktor-opuszczony 25mm
    4. Opony-265x65x16 tj. ok 33x12.5x15 zmieszczą się 35cali
    5. Stalowy Zderzak wraz z Wyciągarka-6000lb 264;1
    6.Instalacja gazowa lpg-sekwencja 2011 rok
    7. Zamontowane halogeny dalekosiężne wraz z profesjonalną instalacją na przekaźnikach.
    8.Instalcja car audio, radio kenwood, głośniki peiying alien, głośniki tył Sony plus grube przewody miedziane 1,5 mm 
    9. Środek auta odświeżony spód wyłożony miękką gumą, która nie tylko jest bardzo praktyczna, ale i ładnie wygląda, przeniesiony zbiornik paliwa do środka wraz pompką paliwa, co poprawiło jeszcze bardziej i tak spory prześwit, podłoga w bagażniku wyłożona blachą ryflowaną. We wnętrzu auta zamontowane są 4 przełączniki 1 od pompki paliwowej 2 od świateł halogenowych oraz 1 jako dodatkowy włącznik wentylatora.
    10.Zamontowany układ dolotowy SAFARI SNORKEL.
    11.Przerobiony układ wydechowy na krótki, który dodatkowo zwraca uwagę przechodniów 
    12.Auto z zewnątrz zostało przez mnie osobiście obklejone folią Carbon marki 3M, co moim zdaniem dodatkowo zwiększyło atrakcyjność auta.
    11 lipca 2013, 20:03 przez ~TOMUS | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    WŁASNE

    Lampy – Tak wyglądają lampy przy jezdzie przez całą dobe, popalone kostki, przytpalone kable, zniszczony odbłyśnik szybko zuzywający się akumulator i żarówki, łączny naprawy koszt 1.900zł dziekuje ministrowi transportu
    Tak wyglądają lampy przy jezdzie przez całą dobe, popalone kostki, przytpalone kable, zniszczony odbłyśnik szybko zuzywający się akumulator i żarówki, łączny naprawy koszt 1.900zł dziekuje ministrowi transportu
    2 czerwca 2013, 14:08 przez ~Toyociarz | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne