Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 9 takich materiałów
    Niektórzy rowerzyści to jednak stan umysłu
    22 maja 2022, 23:56 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes Benz – Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Mercedes-Benz klasy S IV został zaprezentowany po raz pierwszy w 1998 roku.

    W porównaniu do poprzednika zmieniono stylistykę na bardziej opływową. Sztandarowym modelem był S600, najmocniejszym natomiast wersja S65 AMG, która wytwarzana była wyłącznie na zamówienie, a cena takiego modelu wynosiła 1 080 000 zł. Różnił się on głównie zmienionym silnikiem, udoskonalonym przez AMG. Dodatkowo dochodziła zamiana seryjnych zderzaków i progów na bardziej aerodynamiczne, hamulce ceramiczne o zwiększonej średnicy z przodu oraz z tyłu, zawieszenie, a także inne zestrojenie skrzyni biegów. Również wnętrze uległo nieznacznej modyfikacji, tj. fotele, zegary oraz dodatki z firmy AMG. Mercedes oferował w wyposażeniu dodatkowym zwykłych modeli pakiet AMG i auto przypominało do złudzenia wersję S65.

    W 2002 roku auto przeszło face lifting. Zostały wprowadzone małe zmiany kosmetyczne oraz kilka drobnych poprawek technicznych.
    Jak wymienić zamek w drzwiach – Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.
Jak wymienić zamek
W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.
Fachowa wymiana zamka
Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    Pochłaniające nas czynności dnia codziennego pozwalają nam zapomnieć o kwestii bezpieczeństwa. Jedną z takich rzeczy są zamki na klucz znajdujące się w naszych drzwiach od mieszkania. Aby chronić siebie oraz drogocenne przedmioty, warto mieć na uwadze wymianę takiego mechanizmu na nowszy, który będzie znacznie skuteczniejszy w swoich działaniach.

    Jak wymienić zamek

    W kwestii wymiany zamka w drzwiach nie jesteśmy zmuszeni wzywać specjalisty, jeżeli posiadamy podstawowe narzędzia, możemy bez większego problemu poradzić sobie samodzielnie. Aby wymiana zamka przebiegała pomyślnie warto wcześniej zaopatrzyć się w śrubokręt, za pomocą którego wykonany większość pracy. Pierwszym etapem będzie odkręcenie szyldu wraz z klamką. W ten sposób dostaniemy się do wnętrza drzwi a docelowy zamek będzie w naszym zasięgu. Kolejnym etapem będzie odkręcenie następnych śrubek mocujących zamek, warto posłużyć się śrubokrętem aby podważyć zamek, który może stawiać opór. Następnym krokiem będzie dokładne wymiarowanie zamka na podstawie jego parametrów będziemy mogli zakupić nowy pasujący zamek. Jest to bardzo ważny moment, ponieważ źle dobrany zamek względem wielkości nie będzie pasował, co więcej nie narazimy się na ewentualne niedogodności. Po zakupie nowego elementu pozostaje nam zamiana oraz wykonanie tych samych czynności tylko w odwrotnej kolejności.Po wymianie nowego zamka, a przed dokręceniem szyldu z klamką, można sprawdzić czy mechanizm działa poprawnie, w przypadku błędnego działania unikniemy tym samym niepotrzebnej pracy i straty czasu.

    Fachowa wymiana zamka

    Zdarza się również, że zamek wymaga od nas natychmiastowej reakcji związanej z jego wymianą. Nie zawsze jednak możemy mieć odpowiednio dużo czasu, aby się tym zająć. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest skorzystanie z usług profesjonalnych ślusarzy z https://www.pogotowie-zamkowe-poznan.pl/, którzy posiadają odpowiednie doświadczenie oraz sprzęt pozwalający na prawidłową wymianę zamka w naszych drzwiach. Warto wiedzieć że usługi proponowane przez specjalistów dostępne są siedem dni w tygodniu, przez całą dobę, a więc w dowolnym momencie możemy dzwonić po pomoc. Jest to o wiele szybsze i przede wszystkim pewniejsze rozwiązanie naszego problemu. Warto wiedzieć, że cena za tego typu usługi jest przystępna, choć głównie uwarunkowana jest rodzajem zamka oraz drzwi. Specjaliści zalecają wymianę zamka przynajmniej raz na kilka lat ze względu na bezpieczeństwo.

    26 listopada 2021, 10:15 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Zaczęło się! Sezon 2016 MotoGP – W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem. 
W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli. 

Wyniki przedstawiają się następująco: 
MotoGP:
1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

Moto2:
1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
2. Luis Salom [SAG Team]
3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

Moto3:
1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
2.  Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
3.  Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    W niedzielę rozpoczął się sezon 2016 motocyklowych Mistrzostw Świata MotoGP. Pierwszym przystankiem było GP Kataru na torze Losail International Circuit, który był jedynym nocnym wyścigiem.
    W klasie królewskiej najważniejszymi niewiadomymi były opony, bowiem z końcem poprzedniego sezonu firma Bridgestone zakończyła współpracę oraz przestała dostarczać opony dla zawodników. Zastąpiła ją francuska firma Michelin. Kolejną zamianą, w porównaniu z rokiem poprzednim było wprowadzenie elektroniki włoskiej firmy Magneti Marelli.

    Wyniki przedstawiają się następująco:
    MotoGP:
    1. Jorge Lorenzo [Movistar Yamaha]
    2. Andrea Dovizioso [Ducati Team]
    3. Marc Marquez [Repsol Honda Team]

    Moto2:
    1. Thomas Luthi [SWI Garage Plus Interwetten]
    2. Luis Salom [SAG Team]
    3. Simone Corsi [Speed Up Racing]

    Moto3:
    1. Niccolò Antonelli [Ongetta-Rivacold]
    2. Brad Binder [Red Bull KTM Ajo]
    3. Francesco Bagnaia [ASPAR Mahindra Team Moto3]

    Kolejna runda (2z18) za 2 tygodnie na Autodromo de Rio Hondo w Argentynie.
    Montaż rozgrzanej obręczy na kole bosym zestawu kołowego wagonowego, oraz zabezpieczenie obręczy pierścieniem zaciskowym.
    13 stycznia 2016, 17:50 przez Gudini (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I zmieniłem na większe – Zamiana za e36  Myślę ,że opłacalna
    Zamiana za e36 Myślę ,że opłacalna
    Z serii "Jak wszyscy, to i ja" – Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

Mody:

- wałek ssący model z SR20DE
- przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy) 
- zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
- CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
- odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
- zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
- zmodyfikowana przepustnica gazu
- SMT6 + strojenie
- Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
- Drążek rozporowy
- regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

Moc przed: 120 KM
Moc po: 168 KM i 199 Nm
    Nissan Primera P10 Liftback 2.0 LX (Benzyna)

    Mody:

    - wałek ssący model z SR20DE
    - przeprowadzenie porządku pod maską (- EGR, Odma, filtr węglowy)
    - zmiana kolektora wydechowego na odpowiednik z SR20DE (4-2-1) do tego układ wydechowy przelotowy fi 57mm by EL-TEC
    - CAI z pozbyciem się zwężki jaką stanowiła seryjna obudowa przepływomierza
    - odcinek łączący przepustnicę gazu z przepływomierzem zastąpiony na odpowiednik z P11
    - zamiana ECU na odpowiednik z Primery GT
    - zmodyfikowana przepustnica gazu
    - SMT6 + strojenie
    - Obrotomierz (Tak, silnik 2.0 a zamiast tego był zegar)
    - Drążek rozporowy
    - regulowane kółko rozrządu + strojenie SMT6

    Moc przed: 120 KM
    Moc po: 168 KM i 199 Nm
    26 czerwca 2013, 8:32 przez DeadHei (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    Własne

    ZX10-R – z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy  z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    Z Allegro. Poniżej opis z aukcji, poprawił mi humor.
    Witam jak w temacie Kawa do wzięcia a sprzedaje ja bo przez nią mam same kłopoty i mam już jej dość . Była po szlifie ale wszystko doprowadzone do stanu idealnego choć nie wiem po co . Rozebrałem ja do naga i uwdziałem w nowy lakier i buciki . Zrobione wszystko tak jak należy , a wiem co pisze sam ja osobiście remontowałem bez udziału pieniężnego Mamy czy Taty czy tez reciny Babcinej!! . Jak potrzeba mam foto jak wyglądała po szlifie nie było strasznie ale jednak było troszkę kosmetyki . Kawa choć wygląda jak motocykl kolorowy z bajki o Teletubisiach ma potężnego kopa wiec bez pampersów się nie obejdzie. Na pewno nie jeździła w niedziele do kościoła na poranne msze czy tez do Babci na obiad czy zupę pomidorowa . Jest zrobione dosłownie wszystko wiec można spokojnie zasiąść w sezonie i dostać choroby lokomocyjnej.Pali sakramencko dużo niczym Pan Zenek popularne Mocne za 18 litrów w tym zbiorniczku można zrobić max 120 km i ni cholerę więcej ale za to gwarancja pełnego pampersa.Nie interesuje mnie zamiana na rozrzutnik do gnoju , stara , jelcza , wózek dwu skibowy , syrenę bosto na ksenonie czy tez worek zioła ( nie pale tego gówna!!) tylko sprzedaż aby miał za co kupić browca na święta i się zalać z żalu .
    P.S. Dla chętnie przyjeżdżających promocja zdjęcie na Kawie gratis!!!
    A i jeszcze jedno Kawa stoi u mnie w salonie wiec panuje tam zakaz palenia Szlugi , skręta , gibona , lolka czy tez gumy lub samej kawy.Dla zdecydowanego wyprowadzę ja na zewnątrz!!
    22 grudnia 2012, 21:51 przez stoPro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1