Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Volkswagen Polo III – Mój pierwszy samochód, wybór padł na Volkswagena Polo III z niezawodnym wysokoprężnym wolnossącym silnikiem 1.7 SDI. Jak widać można kupić starszego Volkswagena w niemal nienagannym stanie. Pozdrawiam, szerokości!
    Mój pierwszy samochód, wybór padł na Volkswagena Polo III z niezawodnym wysokoprężnym wolnossącym silnikiem 1.7 SDI. Jak widać można kupić starszego Volkswagena w niemal nienagannym stanie. Pozdrawiam, szerokości!
    16 lipca 2015, 22:36 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    ,,Nowy członek rodziny" – Niestety mój pierwszy samochód, którym była Mazda 323f, musiała iść na sprzedaż z powodów finansowych, oto nowy nabytek jak sądzicie dobry wybór?
    Niestety mój pierwszy samochód, którym była Mazda 323f, musiała iść na sprzedaż z powodów finansowych, oto nowy nabytek jak sądzicie dobry wybór?
    A jaki jest Twój wybór?
    12 czerwca 2015, 15:30 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Ferrari F360 Modena Spider - ogłoszenie – "Z powodu powiększania się rodziny po długich negocjacjach z żoną zmuszony zostałem niestety do sprzedaży części swojej ukochanej kolekcji samochodów. Wybór padł na podobno niepraktyczne auto jakim jest klasyczne Ferrari F360 Modena Spider Cabrio."

Facet nie jest zbyt dobrym negocjatorem.
    "Z powodu powiększania się rodziny po długich negocjacjach z żoną zmuszony zostałem niestety do sprzedaży części swojej ukochanej kolekcji samochodów. Wybór padł na podobno niepraktyczne auto jakim jest klasyczne Ferrari F360 Modena Spider Cabrio."

    Facet nie jest zbyt dobrym negocjatorem.
    Świeżo zakupiona Audi 80 – Świeżo zakupione pierwsze autko, wybór padł na Audi 80 b4. Rok 1993, silniczek 2.0E 115km BP z 3 letnią sekwencją, w kolorku którym bardzo mi się spodobał. Jak na razie wszystko seryjne, wyposażenie też nie za bogate jak na razie ale to się zmieni jak autko będzie się dobrze spisywać.
    Świeżo zakupione pierwsze autko, wybór padł na Audi 80 b4. Rok 1993, silniczek 2.0E 115km BP z 3 letnią sekwencją, w kolorku którym bardzo mi się spodobał. Jak na razie wszystko seryjne, wyposażenie też nie za bogate jak na razie ale to się zmieni jak autko będzie się dobrze spisywać.
    19 stycznia 2015, 21:42 przez xxadaskoxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Hoonicorn RTR – samochód Kena Blocka stworzony z myślą o Gymkhanie 7 – Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.
    Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

    Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

    Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.
    Czasem żałuję... – Że nie kocham jednej marki, a wybór jest tak ciężki...
    Że nie kocham jednej marki, a wybór jest tak ciężki...
    25 października 2014, 21:31 przez SniFF602 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj