Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 7 takich materiałów
    Hoonicorn powstał na bazie Forda Mustanga z 1965 roku, Hoonitruck na bazie Forda F-150 z 1977 roku, okazuje się jednak, że istnieją jeszcze bardziej szalone konwersje zwykłych samochodów w driftowozy!
    8 sierpnia 2021, 21:19 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    13 grudnia 2020, 6:17 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pora na pierwsze spojrzenie na Gymkhane Ten, która zadebiutuje już w przyszłym roku. Jak ten czas szybko leci, to już dziesiąta edycja tego wyjątkowego cyklu, który zdecydowanie podbił świat. Praktycznie każdy kto się interesuje motoryzacją miał okazję przekonać się o możliwościach Kena Blocka za kółkiem. W pierwszej odsłonie, która miała miejsce w roku 2008 Ken używał samochodu Subaru Impreza, który w 3 epizodzie został zastąpiony Fordem i tak pozostało już do dziś. Współpraca z marką Ford trwa do dzisiaj, a Ken zmienia tylko modele. Ostatnimi czasy jego ulubieńcem jest przygotowany specjalnie dla niego Mustang Hoonicorn, który w obecnym setupie ma już 1400 KM.
    30 października 2017, 9:26 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jednorożec – Mustang Hoonicorn
    Mustang Hoonicorn
    Hoonicorn RTR – samochód Kena Blocka stworzony z myślą o Gymkhanie 7 – Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.
    Okazuje się, że w najnowszej części Gymkhany, Ken Block zrezygnuje ze swojego 650-konnego Forda Fiesty RX43, który do 100 km/h przyspieszał w 1,8 sekundy. Ale spokojnie, jego miejsce w nadchodzącej produkcji zajmie jeszcze mocniejszy Ford, tyle że Mustang. Pojazd nazywa się Hoonicorn RTR i jest to mocno zmodyfikowany Mustang z roku 1965. Z oryginału jednak zostało niewiele.

    Po pierwsze, jest to Mustang wyposażony w… napęd na 4 koła. Auto zostało w całości zmodernizowane przez firmę ASD Motorsports, co zajęło aż 2 lata pracy. Ken Block przypomina, że wybór auta spowodowany był także tegoroczną, 50 rocznicą Mustanga.

    Pod maską zainstalowano silnik Roush Yates 410, co w przeliczeniu na centymetry sześcienne daje pojemność 6.7 litra. Jednostka generuje aż 845 KM oraz 976 Nm momentu obrotowego. Moc przekazywana jest na wszystkie koła za pośrednictwem 6-stopniowej skrzyni Sadev SC90-24. Pojawiło się także zawieszenie zrobione zupełnie od podstaw.

    1